A Machine invested

A Machine invested
A Machine invested 2 catch thives was tested.
In UK, it caught 50 theves in 30 min, SPAIN:it caught 110,
INDIA:in 15 min machine was stolen
  

May, 15 2010     141 chars (1 sms)     3105 views       Funny

more Funny SMS Messages

If I was an artist,
you would be my picture!
If I was a poet,
you would be my inspiration!
If I was an author you would be my story!
But I''m only a cartoonist!
To live a life, one needs brains, reflex, perception, looks, IQ,
knowledge, way of ______expression & many more mental qualities. Hats
off 2 u coz u manage 2 live without them.
Tuje apne Piar ki khushbu se door door kar dun,

Fauji boot utha k marun aur choor choor kar dun,

Cherry blosam ka istmal karo tuje Noor Noor kar dun,

Izhar-e- mohabbat k taor pe apni nazron se dafa door kar dun.
Sardar’s wife: O sardar ji, yeh car
ki speed itni kion barha di…??

Sardar ji: oyee car ki break fail ho gayai
hain, is say pehlay k koi accident
ho jayai ghar pohunch jatay hain:p
ChAk k m0biLe jAd0 MaiN gADdi tE sAwAr hUndA,

T-Shirt pA jAd0 tyAr hUndA,

VeKhdE nE Loki chAdke chUbArE,

KehNdE kAsh eH sAAdi kUrRi dA yAr hUndA.... ;->
Dost: "Tumhari toh RAM -SITA ki jodi lagti hai

Man:"Bilkul Galat hai:
Naa to koi meri biwi ko utha ke le jaata hai,
Naa hi ye dharti me samaati hai!
Sharabi ne Doctor se puchha-Aap meri sharab chuurva sakte ho? Doctor-Han kyun nahi. Sharabi-Toh Punjab Police ne meri 200 bottle pakdi hai. Pls chuurva do na.
Shuru

ALLAH ke naam se

JO bara rehm wala ha




main pana mangta hun us shetan se

jo


jo


jo


jo


mera sms perh raha ha
Polio Team; Darwaze Par Bachey Hain?
Pathan; Beta Pistal Aur Cartoos Lay Ao.
Polio Team Bhagte Huwey Pichey Say Awaz Aiee,
Tehro Ye Mere Bacho K Name Hain...!
JIN.Admi se

Kia huqum hai mere aaqa?


ADMI.Jin se bola


mujhe aik khubsorat larki chahiyeh

JIN.bola.
me kokaf ka jin hon koi
Girlz hostil ka princpal nahi.. :p
When I Go Wrong I Need
Ur Hand 2 Correct

When Emotionz Burst I
Need Ur Hand 2 Catch

When I Win I need Ur
Hands 2 Clap

In Short

Ye Haath Mujhy De De
Thakur ... ;->
Girls are never wrong..
Just sumtimes
confused
childish
stubborn
senseless
emotional
unchangeable
crazy
stupid
idiot ‘n even Mad!!
But,
Never Wrong..