Koi to hath utha kr MAANG raha hoga,
Koi sur sangeet RAAG raha hoga,
Yun to sms krnay ko or bhi hain,
Per hum ne socha is waqt 1 tu he Bewaqof JAAG rha hoga ;->
Presure cooker ne karhai se kaha: Itni kali ho koi cream qiun nahi use krti.Karhai: Main jitni b kali qiun na hon mujhe dekh kr seetiyan tu tum he martay ho!!
0321-6307893
Is number par ghor karo k ye wohi number hai na?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Jis par tmhain sms karty Huye mout aati hai. :-)
High Class Insult . . Girl to Boy: Apne Baal to dekho jaise Ghass Ugi Ho. . . . . . . . . . . Boy 2 girl: Isliye itni der se soch raha hu ke mere saamne Bhais kyun khadi h.