Height oF Joke:

Height oF Joke:
Height oF Joke:
Gandhiji Joined Gym At D Age Of 18.
Sm1 Said:Wah Kya Body Hai!

Since Den He Stopped



Wearing Shirt!!
  

May, 17 2010     128 chars (1 sms)     3293 views       Funny

more Funny SMS Messages

Santa=
Tu To Ofice Me Bada Sher
Bana Ghumta H,
Ghar Me Kya Ho Jata H?

Banta=
Hota To Sher Hi Hu,
Bas "Durga" Sawar Ho Jati He !!
Height of satte bazi...

GAmblers playing for ash abhishek marrige..kitne din chalegee
PAthAn 2 BosS: MErE GhAr 12wAn BAchA pedA hoNE wALA hy
LihAzA MEri TAnkhwAh bArhAi jAyE!

BoSS: YAAr MEri bAAt suNo MAiN ApNi FActory ChALAon yA TuMhAri... ;->
"Job in Trafic Police"
The candidate must have the following qualities.

1-Behviour: battameez
2-Weight:Minimum 105 kg(125 gharri par aik hee purra aaye)
3-honesty: chalan kam kattey (oooper sey paisay ley ley)
4-looks: koi b ho(konsa behaviour pe farq pardna hai)

Yaar sunehri mauqa hai haat sey mat ghawana tum mein to iss sey b ziada khobiyan hein.
God made a daylight n is called Sun, God made a entertatemaint n is called Fun, God made a nightlight n is called Moon, God made a U and is called Cartoon.
During School Days KARAN JOHAR Was D Class Representative.

One Day Teacher Asked Him Wats D Strength Of D Class,

And He Replied

22 Girls,

33 Boys And Me"
''Udhar aap majboor baithe hain...





..Idhar hum majboor baithe hai..





.Baat ho to kaise ho.



Jab idhr udhr do kanjUs baiThe hai..''
Once a man was smoking
in Airport
A gentleman arrive n ask
him: "Ek din mei kitni
cigarette pee lete ho ?"

Man : Why ?

Gentleman : Agar tum ab tak
zndgi me cigarete pe kharch
kiye paise bachaty tou
Samne khara hua plane
tumhara hota ..

Man: Tou kia wo plane aap
ka hy ?

Gentleman: Nhi

Man: Thnkx Sir for ur advice
wo plabe mera hi hy ... =P

Moral :
Don''t try to be over-smart
Sutta Laga k Geo
''Aap ko bohat bohat


*EID MUBARAK*












heraan mat houn jis ko mera $m$ mil jaye
us ki to Eid hi ho jati hai...!!!''
Boy: Tujhko Kya Bhejon?

Barish Ki Pehli Boond?

Aasman Ka Sab se Roshan Tara?

Shakh Pe Khila Surkh Gulab?

Muthi Main Qaid Ik Jugnu?

Honton Pe Saji Ek Khuahish?

Ya

Aankhon Ka Ik Khuaab?

Girl: Mujhe Bas 5 Kilo Cheeni Bhejdo. :-)
Susti bhare jism ko
jagate kyo nahi?


Uth k sub k samnay
aate kyo nahi?


sms bhi tumhara smell
marta hai...


Thodi himmat ker k nahate kyo nahi ....:P
A : u r Active
B : u r Best
C : u r Cute
D : u r my Dearest
E : u r Excelant
F : u r alwayz First
G : u r Great
Sorry cant lie till Z…