''Girl to Sheikh

''Girl to Sheikh
''Girl to Sheikh: tum mujhay apni Ring de doo
es ko dekh kar main Tumhain yaad karon ge
Sheikh:
Tum ye soch kar yaad kar lena, main ne mangi the us ne nahi di''
  

May, 24 2010     163 chars (2 sms)     2908 views       Funny

more Funny SMS Messages



Agar Larki Ko Ulti Aaye
to Us K Parents Poochte hain...

Kaun Tha Wo Kameena !

Agar Larkay Ko Ulti Aaye to us K Parents Kehtey hain....

Kameenay Kya Sharaab Pee Kar Aaya hai !

MORAL .

ULTI Larki Ko Aaye..
Ya...
Larkay Ko...

KAMEENA

Hamesha
Larka hi ho ta hai.


GEO KAMEEENO
''Girl to Doctor:

Last time Aap ne Mera Abortion Kiya,
To Aap BLADE Ander Bhool Gaye Thy.

Mere 10 Dost na Mard ho Gaye,

8 k Khoon Nikal Aaya

Aur

19 ki Ungliyan Cut Gaien. :-D''
A Man Has A Crow. . . Who Has Very Soft & Tender Feathers...



What Does He Call It..?







Any Gueses







Dont Knw






He Calls It




''''My-Crow-Soft..'''' ;->
1 kharb


1 arab


1 karor


1 lakh


1 hazar


1 so


1 dafa


I LOVE YOU


Meri jaan


Mery chand

Mery sohny

Mery pyary

PAKISTAN
kia smjhe nadaan?
''Plumber: Pipe Naya Laga Diya Hai Aur 1000 Rupay Bill Hogaya Hai.
Man: Aray Itna To Main Engineer Ho K Bhi Nahi Kamata.
.
.
.
.
.
.
.
Plumber: Sahi Keh Rahy Ho. Main Bhi Nahi Kamata Tha Jab Engineer Tha.''
Plz Is sMs Ko Kal Parhna



Ruk Jao


Ruk Jao Plz


Ruko Na


Ruk Ja


Ruk Oye


Ruk Na


Mujhe Pata Tha Tum meri bat nh mano gy


Me Msg Hi Kal Bhejonge...
Gud Nyt.
Baniye ki biwi beemar thi:

Light na hone ki wajah se baniye ne candle jaladi aur bola
Doctor ko bulane ja raha hu,agar tumhein aisa lage ki tum nahin
bachogi to pleasw yeh candle bujha dena.
Positive Thinking:
Poem: little bird in the sky,dropping potty on ur eye,
you dont worry,
you dont cry,
Thank to god..that elephant dont fly..
Computer Is Shameless
Why?



?



?



B''coz, It Has Hardware & Software But




No
Underwear..?
Mulk e aziz ki salamti k liye student ko
1 hafta kya?
Aik saal b ghar ma bhetna paray tou
b is qurbani k liye hum tayyar hain
From,
NALAIQ STUDENTS ORGANIZATION.
Karachi main Loadshading k khilaf EHTAJAJ karte hoye.

LONDON wale Peer Sahab ne apne ghar ki Lights pura 1 mint tak OFF rakhein.
BaAp BeTa Se : TuM KaB TaK

PaRtHe RaHe ThE?

BeTa: RaT 12 BaJe TaK,LeKn

11 BaJe ToU LiGhT GaYe ThI,

BeTa: MoSmYaT Se MaI PaRhNe

MaI ItNa MaGaN ThA

K LiGhT JaNe Ka

PaTa Hi NaHe ChAlA . . . ;->