2 lovers in park

2 lovers in park
In a park 2 lovers were eating chps by looking in 2 each other eyes,
Boy:Wat r u thinking rite now?
Girl:I think ur eating more chips than me..!
“BHOOKAY”
  

Oct, 11 2011     154 chars (1 sms)     3389 views       Funny

more Funny SMS Messages



Man: Yaar Mujhe Safar Main Neend Nahi Aati Hai.

.
.
.
.

Pathan: To Tum Rabi-ul-Awal Main So Jaya Karo. :-)

Agar buses k naam Pakistani actress pr hote..

REEMA over load hogae,

SAIMA k neeche aa kr 1 rahgeer halaak,

Accident me SANA ka front miror toot gaya,

Tez raftaari k ba''is, LAILA mor kat''te hue ulat gae,

MEERA pr sawar ho jao,

SHAHIDA MINI ka tyre puncture hogaya,

NIRMA thuk gae,

RESHAM ko loot lya gaya,

BABRA SHARIF ki bearing rod toot gae,

NIGHAT pr pathrao,

Aur ANJUMAN ko jala dia gaya... ;->
FIRST LINE TO WRITE IN EXAMS:

"All the answers written below are imaginary & work of my creative mind. Any resemblance to text book is unintentional & purely accidental"
what do you do if a irish man through''s a pin at you ... ... you run cause he''s got a grenade in his mouth
Shadi ka Vada kia Parveen seApni Mohabat thi Nasreen seAnjane me ye sub keh dia Mehreen seKia hal hua Hoga mera Pucho Samreen seAb Umeed hai Sirf Nosheen se
High Class Insult
.
.
Girl to Boy: Apne Baal to dekho jaise Ghass Ugi
Ho.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Boy 2 girl: Isliye itni der se soch raha hu ke mere
saamne Bhais kyun khadi h.
Aaj “TOM & JERRY” ki barsi hai
un ki yaad mein
plz ye SMS kam se kum kisi
1 “CARTOON” ko zaroor send karo,
me ne apna farz pura ker dia.
ab aap ki baari
Honda City mei bethna mujy acha nahi lagta papPu...


Bus mei larkion k saath jany ka maza he kuch or hai... ;->
1 Bar Jan Mang K To Dekho
1 Bar Yääd Kr K To Dekho
Agar Hum Na Aye To Samaj Lena

Salman Sutta Peya Ae,
Ty Mobile Silent Ty Vai..
Friendship Is A Sea
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Go Deep In It
Go Deep
More Deep
Chal Bus kr Hunn Dubb K Mrna Ee..
You can do so much in 10 minutes time. . .

Ten minutes, once gone, are gone for good. . .

Divide your life into 10-minute units



&




















sacrifice as few of them as possible in meaningless activity." ;->

1 Aadmi Doosre Aadmi Se :

"Bhai Ye Khushi Kia Hoti Hy ???"


Doosra Aadmi:


"Pata Nahi Bhai Meri Tou Jawani Main Hi shaadi Ho Gayi Thi ..."