2 lovers in park

2 lovers in park
In a park 2 lovers were eating chps by looking in 2 each other eyes,
Boy:Wat r u thinking rite now?
Girl:I think ur eating more chips than me..!
“BHOOKAY”
  

Oct, 11 2011     154 chars (1 sms)     3388 views       Funny

more Funny SMS Messages

Mumbai attacks kay baad Pakistan ne bhi India ko apni "MOST WANTED" LIST bhej di hay......

SINDH demands "KATRINA KAIF"

PUNJAB demand "PRIYANKA CHOPRA"

BALOCHISTAN demands "KAREENA KAPOOR"

NWFP desperatly and urgently wants "SHAHID
KAPOOR"
Geo
pathano Geo
''Boy:
Aj kaisa Feel kar rahi ho?
Girl:
Kal rat to hadd he ho gaye, Uff 2 ghantay! meri to jaan he nikal gaye
Saaray kapray geelay ho gae
Pehlay to aik ghanta kartay thay
Magar kal to pooray 2 ghantay tak saans he nahi aaye
1 Ghanta bhe buhat tha
.
.
.
.
.
ye 2 Ghantay ki Load Shedding to jaan he nikal leti hai''
1 rupya 1 lakh ni hota magar phir b 1 rupya lakh sy nikal jaye tow wo b lakh nai rehta aap lakhon mein woi 1 rupya ho...
.
.
.
samaj aai????


theepay dy moo waleya
E
k kaam karo








































































is MSG ko delete kar do is may kuch nahi hai. ;->
Bhengi Wife: Suno G Meri Aankhain Kajol Se ilti Hyn Na . . . ? ? ?


Husband: Tap K !
Kambakht Teri Aankhain Aapas Main nahi Milti
Kajol Se Kia Milengi . . . ;->
People say "Failure is the stepping stone for success"
I say im making a strong foundation by failing many time...
mujhe wo din aaj b yaad hai k jab,,,,,


tum hamari kursi sey ghirey they aur meinein kaha tha,

"kursi to bach ghayee hai na"!

mein uss din k liye muafi mangana chahta hoon aur aaghey sey jab b ghiro ghey to kahoon gha,

"Kursi chahey toot jaye par tum mat bachna"!
Sardar said to doctor:Pore jism main
kahin bhi ungli lagao to bohat dard hota hai,
Doctor suggested full body Xray
when he checked, Xray found fracture in “Ungli”


Boy: My Gf broke up wth me & sent me da Kissng pics of her & her new Bf..!!


Frnd: Oh..its 2 bad..!!


Boy: Yaa..I know..dats Y i sent those pics 2 her Dad:D
Today is "RECHARGE DAY".

So, If U Luv sum1 truly,

Then Recharge my Mobile

with Atleast Rs.500

& U will get Married to ur Love...!!

It''s True...!!

Jaldi karna!!!
Pathan ka interview tha..


Sawal aya : English me translate kero,

"Me nokri k liye bohat ummeed se hun".
.
.
.
Pathan : I am Pregnant for the Job...;
Sapne ki tarah tujhe saja k rakhon,

Chandini raat ki nazron se chupa k rakhon,

Meri taqdeer mere sath nahi Warna
Zindagi bhar Tujy"MURGA" bana k rakhon :->