What is love?

What is love?
What is love?

jab teri girlfriend GAS chhode

aur tujhe wo bhi Gulab ki khushbu

jaisi lage to samaj lena

Tujhe sachha pyar ho gaya...
  

May, 13 2010     145 chars (1 sms)     3796 views       Funny

more Funny SMS Messages

Pathan''s Wife Bought A
Beautifl Sweater For Her
Husband...
She Sent It To Him By Parcel
Along Wid A Note ... Tht Said
"d Buttons Of d Sweatr r Removd
Since They Were Too Heavy & added
To d Postage. U''ll Find ''Em
In d Rite Hand Pocket Of The
Sweater" ... ;->

1 Of the Most Entertaining Place In Pakistan Is
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Parliment hoUse...;->
Larki train mai baithi book parh rhi thi,
Book ka nam ta
“THE MAN”
Peechy pathan baitha chupke se wo book parh rha ta,
book mai likha ta k brazil k mard bahut
“CHARMING” or “BALOCH” mard bahut handsome hote hain,
Kch deir k bad Larki ne peeche dekha or pathan se uska nam poocha?

Pathan:
”RONALDO BUGTI



Ek Kana Kisi Ladki Ko Propose Kare To Konsa Geet Gayega?


?


?


?


?


?


1 Najar Se B Pyar Hota Hai, Maine Suna Hai.
Bhikari Pathan sy!
mujhy khaany ko kuch mill sakta hy.

Pathan:kal ki Roti kha lo gy?
bhikari: G han bilkul.

Pathan: acha to phir kal Time se Aa jana... ;->
Are u free now Whn u get time call me.I need 2talk 2u abt somethng personal?








Arabian sea is for sale...Shall we both buy it?:-)
Height of satte bazi...

GAmblers playing for ash abhishek marrige..kitne din chalegee
Ye ladki bhi ek ajeeb paheli hai,
kabhi teri to kabhi ye meri saheli hai,
paise kharcho to kahti hai darling i love you,
nahi to sorry brother who are you.




3 dost oxford unvrsty k cafeteria
mn bethy apni felngs share kr rhy thy.

1st dost:mra dil krta he k men bht ziada mehnt kr k ek kamyab insan banon.

2nd dost: mn chahta hun k social workr bn k logon ki bhlai k kam krn.

3rd dost:yar meri ek hi khwahsh he k uni mn hungama ho or 10 din bycott hon or phr har papr mai 8,8 din ka gap ho.
2nu doston ny usy thappr mar k kaha

"wah! prhna oxford ma aur khwab KARACHI UNIVERSITY k" =P ;->
''Ek dum latest and jhakaas way 2 propose..
Boy- Xcuse me
Grl- jee kahiye

Boy- Mere hone wale bacho ki taraf se apko Happy Mother''s DAY.''
Marriage is like a public toilet





Those waiting outside are desperate to get in
&
Those inside are desperate to come out..
''Its been a rough day.I got up this
Its been a rough day.I got up this morning,put on a shirt N a button fell off.I picked up my briefcase N the handle came off.I''m afraid 2 go 2 the bathroom''