What is love?

What is love?
What is love?

jab teri girlfriend GAS chhode

aur tujhe wo bhi Gulab ki khushbu

jaisi lage to samaj lena

Tujhe sachha pyar ho gaya...
  

May, 13 2010     145 chars (1 sms)     3795 views       Funny

more Funny SMS Messages

Padhai sirf do wajah se hoti hai?
ek
shauk se
aur
ek khauf se
Shauk hume he nahi
aur
Khauf to hame
kisi ka bhi nahi he

To Jiyo bindas...
Qus: Why girls cry on wedding day aT The Time of deparTure?

Ans: wo sochati hai k itney saal intezar karney k baad dulha mila bhi to sirf eik.. ;-|
Doctor: Bachey ko paani
dene se pehle boil ker
lena chahiye ...

Sardar: Lekin Janab
Boil krne se bacha
marr tou nahi jaye
ga... ??? ;->
''Sharab bani to maykhany bany


Husan bana to diwany bany


Koi to baat hai aap main


Unhi to nahi pagal khany bany.''
My Life Funda

How 2 forget
love failure.
SMOKING ? no !
DRINKING ? no !
DRUGS ? no !


Then what..?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
JUST LOVE ANOTHER ONE!
Is sms mei chand dhund kr dikhaeye


.


.


.


.


.


.

.

.

.

.

.

.

Aahaan
sms karne wale ki
tasveer thori aati hai ;->
''Udhar aap majboor baithe hain...





..Idhar hum majboor baithe hai..





.Baat ho to kaise ho.



Jab idhr udhr do kanjUs baiThe hai..''
God has given Eyes: To look at U. Hands: To pray for U. Mind: To remember U. Heart : To love U. And And Legs: To kick u if u 4get me.


IMPORTANCE OF PERCENTAGE

BOY-tumhare 12th me kitney percentage the?
GIRL-97%

BOY-Baap re
Itney me to kisi gareeb k 2 bacche pass ho jate


Is Saal Aata Sasta Ho Jaye Ga






Kyun K




Tamaam Cricket
Ground Gandum Ki Kasht K Liye Khali Hain...!!;->
Q:What Are The Two Reasons Why Women Don''t Mind Thier Own Business?

.


.



.


.
Ans
1=>NO MIND
.
.
.
.
.
.
.
2=>No Business..:->
Ek pathan or sardar ki khob pitai hue.
Dono birthday party me muft ka khana khaty huay pakray gaye or kehne lagay,
.
.
.
.
.
.
“Hum larki walo ki taraf se hain“