What is love?

What is love?
What is love?

jab teri girlfriend GAS chhode

aur tujhe wo bhi Gulab ki khushbu

jaisi lage to samaj lena

Tujhe sachha pyar ho gaya...
  

May, 13 2010     145 chars (1 sms)     3812 views       Funny

more Funny SMS Messages

HUSBAND n WIFE were FIGHTING
HUSBAND:tu saali kutti..!!!
WIFE:tu saaala kutta...!!!!
their CHILD who was nearby said: MAIN SAAALA PUPPY....!!!
hum film india ki dekhty ha, songs india k suntey hai,
fashion india k karty hai tu phir jab pakistan match harta hai
tu ghussa q jeet bhi tu india ki honi chaiye na ?



1 admi mrty waqt dost se:
yar! tmhary ghr 10 lakh ka daka me ne dalwaya tha
0r 50 lakh ki chori b me ne hi krai thi

Dost:
koi bat ni
tmhy Zehr b me ne dia hy;)
Larkiyan shalwar k neechy
kiya penanti hain?


SOCHO




AUR SOCHO



GUESS?




Phir SOCHO..




Inta Ajeeb to mat
SOCHO,





Pagal na bano




"chappal pehnti hain"
1 bhoot dusre bhoot se-Yar bade arsay ki baat hai ADAMI marne k bad BHOOT ban jata hai, lekin yeh AURAT marne k bad b CHUREL ki CHUREL hi rahti hai
Bin Laden''s son was studying in an American school.
Teacher askd him: "I have four apples. How can i divide it among five children?"
He answered:.."Kill One Child!".. ;->
Ehsan Quereshi Style
Aapke aane se aisa ehsaas hua...

Aapke aane se aisa ehsaas hua...




jaise smokin smokin nikle re dhuan!

Dad Tumharay Un-Fit. . .


Mom Tumhari Submit. . .

Wahan Doctor Tha
Miss-FIT. .

Isi Liay To Hr Koi Tumhain Dekh Kr Bolta Hai
"O" Shit"
Kal B SMS zinda tha,
Aaj B SMS zinda hy,

Tum kitne tax lagao gey,

Her mobile se SMS nikle ga.

(".)/'' Naar-e-Msg
>))
_//_

(.")/'' Zinda Bad
>))
_//_...




If I were to make a dictionary

CUTE - YOU

SWEET - YOU

THOUGHTFUL - YOU

GOOD LOOKING - YOU

BEAUTIFUL - YOU

LIAR - ME ... =P ;->
Larka Larki Molvi k pas ge or bole:
"Jaldi se hamara nikah parho"

Molvi ne nikah parha dia,

Larka bola: "Ap ki fees?

Molvi bola: Apni bivi ki khubsurti k mutabiq pese do"

Larke ne 100 rupe diye

Achanak hawa chali or Larki k moonh se niqab uth gya

Molvi ne dekha to bola:

Baqaya to leta ja bhai. :-)
Youn Galliyon Main Muje Bad-Naam Na Kia Ker
"JAn|x"

Muje Bura Kehte Waqt Log Tera Naam Bhi Lete Hain... =P ;->