What is love?

What is love?
What is love?

jab teri girlfriend GAS chhode

aur tujhe wo bhi Gulab ki khushbu

jaisi lage to samaj lena

Tujhe sachha pyar ho gaya...
  

May, 13 2010     145 chars (1 sms)     3798 views       Funny

more Funny SMS Messages

EK pathan apny Cat say Bhut paryshan Hota HA......

Ek din uski cat ki tabyat kharab hojati ha tu wo kapny lagti ha...

pathan ..doctor k pas jata ha

o docotr sb is ko dhko kab say vibration pay is charging khatam ho tu ya mary...

doctor...ya janwaro ka hospital ha is say mobile market lay jao...Cool

Quaid-e-Azam
Baani-e-Millat





Fatima Jinah
Maader-e-Millat






Liaqat Ali Khan
Shaheed-e-Millat



&




Parvez Musharraf ? ? ?






Aatey Ki Qillat . . . ;->
Always Keep Ur Pic in Ur Pocket,

U Know Y?

WhenEver U Face Any Problem

Just C Ur Pic

& Say 3 Times

"If i Can FaceThis,

i Can Face AnyThing."
1 Day A Man Called His
6 Childrn 2gethr n Askd
"Now Tell Me, Who''s
Been Mst Obedient
During Lst Week n Did
Evrythng Mummy Askd?"

All Answr In 1 Voice
"U, Daddy" ;->
OH GAL KARDI MUSKURAI,
ASI SAMJEYA KUDI LINE TE AAYI,
FIR USNE SAADE NUMBER DI MANG PAYI,
ASI V APNI SAARI YAARI USTE LUTAYI,
FIR USNE APNI BEBE SAADE NAL MILAYI,
ASI PURE MOHALLE CH WANDI MITHAYI,
FIR PATA NAHI SADE DIL WICH KI AAYI,
ASI NAAL LE GAYE APNEBHAI,
PATA NAHI VEER NE KI KAHANI PAYI,
YAARO AJ OH KUDI HAI SAADI PARJAI... :(

MORAL OF STORY :
APNI GIRLFRIEND NU APNE BHAI YA KISE V DOST NAAL NA MILAO... ;->

Karachi Me 500
Grlz Heart Attack Se Mar Gai
0r
255 GrlZ Behosh Hogai





Kyn k














Ksi Ne Afwah Phela Di Ha
K
"HumAyuN"
Ki Mangni Horae Ha =P
yun raton ko na jago
so liya karo
yun dil main aansu na roko
ro liya karo
baal to bohat achay bana letay ho
kabhi moon bhi dho liya karo... ;->



What R U Searching

?

?

?

No Msgs Today
.

.

.

.

.
Bcoz
.


Kashmir Day Is Holiday :->
4 Log badnaseeb hain.>
(1)who jo Maa Baap ki qadar na kare .
(2)who jo ustad ki qadar na kare
(3)who jo waqt ki qadar na kare
(4)who jo mere SMS ki qadar na kare,
Ek railway station se ek lash gayab ho gayi batao kaise....??????
..
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
jaane ke liye dekiye C.I.D...har friyday night 10 P.M...!!!!!
President Bush and President Musharaff were flying in a plane and Bush says: If i drop a billion dollars here i''ll make a million ppl happy. Musharraf says: If i drop my uniform i''ll make my whole country happy.
The Captain of the plane says: If i drop this plane i''ll make the whole world happy... :P
Teacher :Tomorrow there will be a lecture on Sun.Everyone must attend it.
Raju:No ma''m! I will not be able to attend it.
Teacher :Why?
Raju:My mother will not allow me to go so farr !!