extreme kamina bacha

extreme kamina bacha
Extreme Kamina Baccha..
.
.
.
.
Son:”Papa aapki Luv Marriage hui thi na.. ??
.
.
.
.
Dad:”Haa par tumhe kaise pata.. ??
.
.
.
.
.
.
Son:”Q k Aapki shadi aur meri D.O.B
me sirf 6 mahine ka farq hai..
  

Aug, 16 2013     198 chars (2 sms)     4884 views       Funny

more Funny SMS Messages


Its Easier
To Be A Lover
Than
A Husband
For The Simple Reason
That
It Is More Difficult To Be
Witty Everyday
Than To Say
Pretty Thing From
Time To Time... ;->
''Zid apni na chhodi
Aur pyar bhara dil tod diya
Kuchh paiso k liye zaalim
Tumne sms karna chhod diya''
Ram: What is the cost of hair cut?

Barber: Rs 20

Ram: Then what is the cost of shaving?

Barber: Rs 10

Rampa: Oh! Ok Plz Shave my head!!!
Boy : Agar Main Kahon Mujhe Tum Se Mohabbat Hai Aur
Meri Bas Yahi Chahat Hy Tou Kya Kaho Gi?



Girl : Me Tm Se Kahungi Ye Bat Agar Tum
Kahin Khana Khila K Kehte, Zara Mobile
Balance Dalwa K Kehte Tou Acha Hota... ;->


Ek Pathan Pe Bijli Ka Taar Gir Gaya:

Pathan Tarap Tarap k Marne He Wala Tha,

K


Usay Yaad Aaya

K

Bijli 2 Din Se Band Hai. :-)
(''.'')>
<\\
_/ \_
NA EID MUBARAK
NA BIRTH DAY
NA NEW YEAR MUBARAK
Sirf or sirf
BUSH ko jota MUBARAK...
The most rommantic country of the world..?



guess!




O yes! pakistan u know y?




har raat candle light dinner... =P ;->
(thanks to kesc)
Larki ko aik larke ne kaha. I love you. Larki ne us ko kiss kiya aur apna mob. No. De diya.
.
.
.
.
.
.
Moral...
.

......SARRO....
Twinkal twinkal little star,

Teri girl friend gyi bazar,

Osko mil gya dosra piyar,

Ab to baith k makhiyan mar.


Jis jis bhai nay apna fitrana daina ho wo
in companies sa rabta karain.

Zong: "Sb hamain he do"
Ufone: "Tm b tou do"
Mobilink: "Fitrany per no samjhota"
Telenor: "fitarana hai dhun sub ki"

You know yeh bechari yateem companies fitrana,balance check karny per
12 paisay ke soorat ma lay rahin hain.

So roz balance check karo aur in
yateem, maskeen companies ko fitrana do.

From... PappU ;->
Teacher:what is chemical formula 4 water? John:H I J K L M N O. Teacher:What r u talking? John:yesterday u told it is H to O!!!!

Aam ZindAgi-
YaAr PlZ Kuch SmS to Bhej DiyA KAro.

MentOs ZindAgi-
Oye Bhutnike,BhikAri,KAmine,HArAmkhor BalaNce GaYA Tel Lene,Sms bhej.