Doctor:Madam

Doctor:Madam


Doctor:Madam, your husband needs rest
and pease so here are some sleeping pills.

Wife: Doc, when should I give them to him?
Doctor:They are for you.!!
  

May, 26 2010     161 chars (2 sms)     3160 views       Funny

more Funny SMS Messages

Three ants find an elephant asleep.

One says,”We’ll kill him!”

Other one says,”We’ll break his legs!”

3rd one says:
“choro yaar bechara akela hai aur hum teen..!!” ;-
Sardarji & his wife going to city in auto.
Driver adjusted miror.
Sardarji shouted you are seeing my wife.

Go & sit back. I will drive auto…:D
"Think"
Why u r so sweet?
Why u r so intelligent?
Why u r so innocent?
Why u r so lucky?


Ab hum se salaam duaa ka kuch tu asar ho ga na ... =P ;->
Macher aur Makhi Ke Hogai Shaadi.
Pehli He Raat Mai Hogai Barbadi.
Macher ki to Kismaat He Khoti thi
Makhi Mospell Laga ka Soti thi . . . ;-


Ek khan zameen per lait kr phone kr raha tha.

Ek admi ne pucha yeh kia kr rahay ho.

Khan bola is me say awaaz aarahi plz try late kar./<
''Sitam sahne ki b had hoti hai,
kisiko satane ki b had hoti hai,
sms bhjne ki koshish karo janab,
mufat ke sms padne ki b had hoti hai!!
Darya-e-Ravi main pani ka level khatre k nishaan se opper chala gaya hai, par tension ki koi baat nahi hai Army ki rescue team ne khatre ka nishaan aur opper kardia hai.
2 Friends ne Jungle mein ek Sher ko dekha to ek dost Darakht pe charh gaya aur doosra Zameen pe let gaya aur saans rokli.
.
.
Sher paas aya aur bola:
.
.
.
Na puttar Na.....yaha pe Zubaida aapa k totke nahi chalte.
A sardar ji pulled out 6 people from a burning house…
still he was in jail…….why?
coz all the 6 were fire brigade staff !
itni pyar bhari nazron se dekha usne mjhe

AYE DOST

dil to gaya hi gaya

sath main 10 rupay wala somasa bhi gir gaya
Nahi PLZ



Neechy Mat Jao na



Kuch Ho Jaye Ga



PLZ



Dekho Mat Karo


Maan Jao Na PLZ



Warna



...Ho Jaye Ga



PLZ Mat Jao



Aaah



Dekha



Ho Gaya Na









SMS Khatam...;>
Aaj kal ki larkiyan husn par naaz karti hain..









Ajkal kuch larkiyan husn par naaz karti hain,





Pehla kalma ata nai English main bat karti hai. . . . :P