Ye msg aik

Ye msg aik
Ye msg aik ghareeb lerki ka hei jis k paas is sakht sirde me pehanne k liye kapre nahi hein,msg sabko bhej ker uski help karein

Name

Malika Sherawat.
  

May, 19 2010     155 chars (1 sms)     3511 views       Funny

more Funny SMS Messages

Lux
Sunsilk
Tulsi''
Bioaamla
Dalda
Mobillink
National food
Habib
Candyland
Walls
Ahmad fabric
Aur
Sultan banaspati
ki jaanibse aap ko

Durr Fittay Moou
ek cheenti hoti hai.. uske paas 3 daane gehu ke hote hein..

ek din woh teen celebrities se milti hai..
aamir khan..
shah rukh khan..
salman khan..

teeno ke autograph woh ek ek daane par le leti..

call it.. khan A.. khan B.. khan C

par ghar jaa kar jab woh dekhti hai..
to sirf ek AutogrAph hotA hAi sabhi par..


kyun??



kyunki..

daAne daAne pAr likhA hAi.. khAn A waAle kA nAam.. !
O
Mere
Makhna
Meno
Yaad
Rakhna

Har
Vely
Hasna

Koi
Problem
Howy
Tou
Dasna

Kisi
Hor
Naal
Na
Phansna

Bas
Maire
Naal
Vasna

O
Mere
Makhna
Kesa Hy Ye Sms Zarur Dasna . . . ;->
wOt wilL jYoti cAll h3r grAndAughter???
.
.
.
.
.
.
s|mpLe-"pOti" :-D
Ek 10 saal ka kid bohot dhyan se ek book pad raha tha, jiska title tha: "Kids ka paalan poshan kaise kare".

Mother: Tum yeh book kyon pad rahe ho.
Kid: Mein yeh dekhna chahta Hun ke mera paalan poshan theek Tara se ho raha hai ya nahi.
Today Is Smart People''s Day

So Send this Msg to Someone

Who looks Smart

Plz Dont send back to me

B''coz

Tung aa Gaya Hon

I''ve Already Read
997388937 Msgz :S
Munna bahi:-yeh doctor
log opration karne se pehle
patient ko behosh kyon
karte hai?


Circut:-Bole to patient khud opration karna
sikh na le isliye.
After engagement : Superman
After Marriage :
Gentleman
After 10 years : Watchman
After 20 years : Doberman
Q: What''s The Height Of Confidence ?
.
.
.
.
.
A: 99 Year Old Lady Buying A

SIM Card With Life Time Validity..!!!
Man sees Sardar-G
standing in d midle of
a huge feild of grass
& notices, He is jst
standing dere,doing
nothing, luking @
nothing
Man asks: Sardar-G
wh8 r U doing ?
Sardar-G: Em trying 2
win a noble prize
Man: How?
Sardar-G: Well I heard
they give d noble prize
2 ppl who r
outstanding in their
feild.. ;->
Sardar 1:yar yeh joray
kahan bantay hain?


Sardar 2:Aasman par


Pehla:Abay shit yar


Doosra:kia hua?


Pehla:main tou darzi ko
day aata...-'';>
Man ask to GOD- whats love?
God said- Go To the garden & get the most beautiful flower.
Man returned empty handed & told that I founded the most beautiful flower but I kept walking in hope of a better one. And then I realised I ignored the best
one. I went back but could not find it there.
GOD said- This is love. U dont value it when u have it but repent when u lose it.
So never let ur love go!!