Ye msg aik

Ye msg aik
Ye msg aik ghareeb lerki ka hei jis k paas is sakht sirde me pehanne k liye kapre nahi hein,msg sabko bhej ker uski help karein

Name

Malika Sherawat.
  

May, 19 2010     155 chars (1 sms)     3531 views       Funny

more Funny SMS Messages



Tumhara Naam Phool Rakhon To Bikhar Jaogay.

Tumhara Naam DIL Rakhon To Toot Jaogay.

Lo Rakh Diya Tumhara Naam KESC.

Jab Chhor Kar Jaogay, 1 Ghantay Baad Wapas Aajaogay. :-)
Just close ur eyes and think of urself for 10 seconds......
Open ur eyes !
Now you will realize that u have wasted 10 sec in thinking of a
fool............
Urdu Ki Pehli Book...1947

Alif...Annar
By....Bakry
Py....Pankha
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Urdu Ki 1st Book 2008.

Alif...Aataa
By....Bijli
Py....Petrol
B4 u speak.
(listen)

B4 u pray..
(forgive)

B4 u quit..
(try)

B4 U hate..
(love)













B4 u die.
(Apni Property Mere Naam Kar dena)
Naya Daur ...

Boy: Main Tumhare Liye Aasman Se
Chaand Taarey Tod K La Sakta Hoon !!!

Girl : Is ki Zarurat nahi, Ab Tou Aata , Ghee , Chawal
Aur Generator Se Kaam Chalega ... ;->


Ek Aadmi Ka Darwaza Zor Se Baja.

Woh Ghussay Se Darwazy Per Gaya Aur Bola:

"Kon Gadhay Ka Bacha Hai?"


Bahar Se Aawaz Aai:

.
.
.

Abbu Main Hon. :-)

Baccha Apni Ammi Ko Bager Mekup K Dekh Kar Chillaya ..
FARAZ

.


.


.



.




.
Aye Khuda Meray Abbu Salamt Rahein.
Aye Khuda Meray Abbu Salamt Rahein. . :-D
Aap Ne Miss Call Di Aap Ki Nawazish Hay,

Aap Ka sMs Karna B Lagti 1 Saazish Hay,

Kya Really Aap Hum Ko Miss Karte Ho,

Ya Haathon Men Aap K Khaarish Hay........
Santa: Ghar ka saara keemti samaan chhupa ke rakh do, mere dost aa rahe hain.
Jeeto: Kyon! Aapke dost chura lengey?
Santa: Nahin, pehchan lengey.

Thora garam thanda ziyada pia karo,

SMS zara naya kia karo

Ager samajh na aye to hum se puch liya karo

Hum SMS k KING hy

Hum se Roz New SMS liya karo =P ;->

The New England
journal Of Medicine
Reports That ... !!

" 9 Out Of 10 Doctors
Agree That 1 Out Of 10
Doctors Is An Idiot..."
;->
Am Going To U.S.A.




Dont Worry The Flight Is After 81 Days...




Surprised?





After 80 Days Is 1st April,U Ar 1st Fool Of 2009