Ye msg aik

Ye msg aik
Ye msg aik ghareeb lerki ka hei jis k paas is sakht sirde me pehanne k liye kapre nahi hein,msg sabko bhej ker uski help karein

Name

Malika Sherawat.
  

May, 19 2010     155 chars (1 sms)     3530 views       Funny

more Funny SMS Messages

*@Happy 1st JANUARY@*







Aaj k din Quaid-e-Azam porey 7 din k ho gaye thay... =P =D
1 kabutar pathan ko tang kr rha tha, pathan ne usy pakar liya or usy mAarne ka faisla kr liya, wo usy chhath pe ly gaya

aur



wahan se neche phaink diya.
A boy n girl of 5 class asked teacher : Kiya chotay bachon ke bhi bachay hote hain ? ?
Teacher Said : Nahi kabhi nahi

Boy said to Girl : Aur tum aise hi darr rahi thi




hahahahahaahhaahhaahah
Sub se slow baat karne ka guines world record kiske pas hy..?



Socho.









Or socho.






Ni pta.?.




"ALTAF BHAI."

1 min mei sirf 3 word bolta hy ;->
Question : Qalam Behtr Hai Ya Talwar?






Answer : Qalam Behtr Hai Q K Talwar Se Aap Shalwar Mein Nara Nahin Daal Saktay . . .!!

Teacher : 2 aisi cheezo k naam batao,
jinhe Nashte me nhi kha skte.



Sid: Sir, LUNCH AUR DINNER.!
Adnan sAmi kO inDian Girlz nE mEhndi k moqA peR KHoOb bjaya
.
.
.
bEcO-z
.
.
.

hE sAng A sOng


"zara Dholki bJao Gorioo"


::sms GAmblr::
''''Jis tarah 1 machar ko marne se
tum shikari nahin ban jao gey
.
.
.
.







.
Theek usi tarah 2-3 SMS karney se
tum bhikari nahin ban jaoge !!!''


1 Pathan Apna
Samaan Bag Me Bhar k
GEO k Office Pohanch
Gaya Aur Poocha:
"Wo Baji Kahan Hy Jo
Khabro''n k Beech Me
Kehti Hy Humare Saath
Rahiye Ga"
Hum Us k Saath
Rehne Aaya Hoon.. ;->


Student : "Yaar! Dhokha Ho Gaya"

Dost:"Kya Hua?"

Student: "Maine Ghar Se Books Ke Liye Paise Mangwaye The,

Unhone Books Hi Bhej Di..!!!
In World,we have only POSTMAN,but no POSTWOMAN ,why?

Bcos ,they take 9 months for DELIVERY


Jb meri koi call na aye,




jb koi sms na aye,




jb koi missed call b na aye,




To.....!




smaj lena k.



"APP K DOST"
Ko 100 wALE CArd ki zAr0rt hy ;->