Ye msg aik

Ye msg aik
Ye msg aik ghareeb lerki ka hei jis k paas is sakht sirde me pehanne k liye kapre nahi hein,msg sabko bhej ker uski help karein

Name

Malika Sherawat.
  

May, 19 2010     155 chars (1 sms)     3510 views       Funny

more Funny SMS Messages

1 darzi logon k kpry le kr farar hogya

Koi kehta mri shalwar

Koi kehta meri qameez

1 patan b ro rha tha Logo ne pocha q ro Rahy ho?

Pathan:Hmara naap ly gya


Ek Pathan Bakri Lay Kr DAEWOO Mein Sawar Hua,

To Logon Ny Usy Boht Peeta

Jawab Mein Wo Bola.,

Mre Naal Ladies Na Hoondi Tey
Main Toanoo Dasda...=P;->
Do aadmi aik baraat me gye.

Vahan inhe bar bar pani pesh kya jata.

Tang a kar aik ne kaha:

janab halaq me pani phans gya hai.

Thore se chaval de dain.
I want to meet u
i want to talk to u
i wnat to spend time wid u
i want to admire u
but this stupid gate keeper is saying
"The Zoo is closed"
What is da similarity btween Girlz & Mobile Phones...?
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
Jitney Pangey Loo Gay, Utney Functions Pata Chalein Gay...! :->
Husband to Wife: Main Tumhari Roz Roz ki Farmaishon Se
Tang Aa Gaya Hon.

Is liye Khud Khushi Karne Ja Raha Hon.

Wife: Acha Ek White Saari to Dila Den
Main Iddat K Dino Mai Pehnungi.
Height of embarrasment



Man sitting wid his wife in bar,another lady comes 2his wife &
says: PAISE PEHLE LE LENA,YE AADMI BAADME LAFDA KARTA HAI :p
I wnt u to b wit me in a nice restaurant 2 hav CandleLight Dinner & say thos 3 sweet word 2 u.Pay The Bill
Kia aap k0 pata hay ??


B00ks samnay rakh kar b na perh panay wali bemari ka nam kia hay ??



.


.


.


.


.


.


.


"BE-GAIRTI'''':-):-o
Ek Sahab Tez Chaltay Ja Rahay Thay,

Ek Larki Ko DeKh Kr Ruk Gaye Or Bolay

"Mainay Apko Pehlay Kahin Dekha Hai"

Girl Answer:Yes! I''m Nurse In Mental Hospital;-)
Dukandar: Bhai Cockroach k liye Powder lylo ?

Pathan: Nahi bhai Cockroach ko itna bhi free nahi karna,
Aaj Powder ly diya tu kal Body Spray mangey ga..
Boy:Tum shadi k baad apnay liye alag ghar to nahi maango gi?

Girl:Aray nahi!! tum apni amma ko alag ghar dila dena