Ye msg aik

Ye msg aik
Ye msg aik ghareeb lerki ka hei jis k paas is sakht sirde me pehanne k liye kapre nahi hein,msg sabko bhej ker uski help karein

Name

Malika Sherawat.
  

May, 19 2010     155 chars (1 sms)     3507 views       Funny

more Funny SMS Messages

Jis jis bhai nay apna fitrana daina ho wo
in companies sa rabta karain.

Zong: "Sb hamain he do"
Ufone: "Tm b tou do"
Mobilink: "Fitrany per no samjhota"
Telenor: "fitarana hai dhun sub ki"

You know yeh bechari yateem companies fitrana,balance check karny per
12 paisay ke soorat ma lay rahin hain.

So roz balance check karo aur in
yateem, maskeen companies ko fitrana do.

From... PappU ;->


MAiN Aaj TuMhE buhAt bArA RAAZ Likh k BhAij rAhA huN..

.

.

.

.

RAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAa
AaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaA
aAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaZZZzzzZ.. ;->
1 boy school se
rota hua ghar aya
maa ne pucha:
Beta q ro rahe ho
Boy:
Sir ne boht mara
he mujhe!
Mother:
Sir ne q mara
Boy:
Sir mere dost ko
dant raha tha tou mein ne dost ko tasalii de aur ek misal de..
Mother:
Kon si misaal..?
Boy:
Jo kuttey "bhonkte" hai woh "kaat''tey" nai.:-)
I need you....






I love u....




I can''t go anywhere without u...




....oh my lovely..



Shoes!
'''''''' ''''''''

__| | | |__
(___,_)(____,_)
Best beghairat of da
Year nominees are
1:Bush from USA.
2:Krzai from Afghanistan.
3:Pervez Musharf from Pakistan
But
Award goes to

Asif zardari
From SINDH
Q: Why did Santa throw the butter out of the window?
A: He wanted to see butterfly!

D0sto0

Ghajini Daikhnay k Baad Andaza Hua k Aap ka Do0st Bhi Amir Khan Say kam Nahi Hay.


Mai Bhi Parhta Hun
Samajhta Hun

Phir 15 Min Bad Sab Bhool Jata Hun
Girl to Boy: Hum apney betay ka naam kia rakhain gey?

Boy!

Very Simple..
Ager shadi se pehley hoa to..
Asif Zardari,

Oor ager baad main hua to Nawaz Sharief..:-)
Vakeel:
Judge Saab, Is Insan Ne Apni Biwi Ko Qatal Kia,
Salay Ko Qatal Kia,
Kaee Begunah Logo Ko Qatal Kia,
Paisay Khae,
Ghundagardi Ki,
Ye Pehle Bhi Jail Ja Cuka Hai,
Ap Bataye Is Drinda-Sift Or Corrupt Insan Ke Sath Kya Hona Chahye?
.
.
.
.
.
.
Judge:
Isay Pakistan Ka President Bana Do ;->
Mujhy






Tum







Se






P....




Py....





Pya........





Pyaz(ONION) katwani hai omlete k liye..


kaat dogi na....
plz... ;->
Masjid ki deewar pe lekha tha ager ap Gunnah se tang aa gaye hain tu Andar a jaye.
Is ke neachay lipstick se lekha tha .. ager nahi tu samnay wale ghar main aa jaye
A Sardar saw a Beautiful Girl,he Went and Kissed her.
Girl: “STUPID what r u doing?”
Sardar: B.Com final year”