Ye msg aik

Ye msg aik
Ye msg aik ghareeb lerki ka hei jis k paas is sakht sirde me pehanne k liye kapre nahi hein,msg sabko bhej ker uski help karein

Name

Malika Sherawat.
  

May, 19 2010     155 chars (1 sms)     3509 views       Funny

more Funny SMS Messages

Hello Ji..

Haan Ji..

Ji Ji..

Really

Phir

Sachi

Acha Kese?

G Haan

Kiya

Oh Nahee Ji

"Sorry Wrong Number"
Bas kar yaar, mera pura inbox full ho gaya hai tere sms se..........

Ye tareeqa hai mujhe SMS NA KARNE WALE LOGO K LIYE "GANDHIGIRI" se samjhane ka tarika.
''Pakistan m 1 serway
howa
k
kinti Grils

" @bi " say Dosti kerna Chahti hain,



y

Result:
srif 7% ne kaha-YES

Aur


93% ne kaha kamari aesi Qismat kahan''
a man kills a deer n cooks it,n doesnt tell kids abt it..



he gives a clue to dem..
"its sumthing wht ur mom calls me"



son screams:dun eat it....."KUTTA HAI"
Always try 2 send nice msg,Bcoz jab teri saanse rukegi to,Log kehenge saala harami tha,Per sms achay bhejtatha...!!! ;-) "Just jokeing"Bt i m serious
Girl: Peer ji.. Mere 2 Affairs hain..
.
.
Un Dono mai se kis k sath Shadi hogi??
.
.
Wo khushnaseeb kon hoga??
.
.
.
Peer: Pehle se Shadi hogi... aur... doosra Khushnaseeb ho ga...
Scotland yard ki team dobara pakistan aayi hai

.

Ye pata karney k liye..

.

.

K,

.

Arbab Ghulam Rahim k muun pe jo chapal mari gayi uska no. kia hai?
Tujhe Lita K Loon

Ya Bitha K Loun

Karun andhera Ya Bulb Jala k Loun

ya Tujhe Karu Khara Phir Teri Jhuka k Loun

ab tu Hi bata k MaiN teri Phoro kaise loun ??
Ab to 100 Percent Khatam ho jaye gay Aishiqi k,
"AmRaAaAZ"

SunA hai DavAt-e-ISLAMI main JA raha hai NAWAZ..:-)
Mene dil se pucha:
Mujhe rat bhr neend q nahi ati?
Mere dil ne kaha

Dramy baz ,Tu dopehr ko jo so jata ha
<('.')Oh shit
(0)>
/"\ Me samja pyar ho gaya hai mujhe,,;,
Why is it written "May contain traces of peanuts or other kind of nuts" on peanut butter jars. Are people stupid enough not to realize it themselves?


Student : "Yaar! Dhokha Ho Gaya"

Dost:"Kya Hua?"

Student: "Maine Ghar Se Books Ke Liye Paise Mangwaye The,

Unhone Books Hi Bhej Di..!!!