Ye msg aik

Ye msg aik
Ye msg aik ghareeb lerki ka hei jis k paas is sakht sirde me pehanne k liye kapre nahi hein,msg sabko bhej ker uski help karein

Name

Malika Sherawat.
  

May, 19 2010     155 chars (1 sms)     3526 views       Funny

more Funny SMS Messages

Only True Friends Stand By You
During Bad Tyms. . .


I Promise You

















I will Be Attending Ur Marriage . . . ;->
A man in USA sees a dog abt 2 bite a lady.He kicks d dog 2 death
A reporter wrote: USA CITIZEN SAVES LADY FRM DOG
The man says Am not USA citizen.
So report changd: FOREIGN HERO SAVES LADY FRM DOG.
The man says actualy,am frm Pakistan.
Next day"s headlines: TERRORIST ATTACKS LOCAL DOG !!
Yaar T.v On Karu Jaldi .. Amitabh Bachan Died .




,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


In SHOLAY , DEEWAR , AAKHRI RASTA , MUQADAR KA SIKANDAR, SHAKTI .


Considering his achievements
of creating shortage of
wheat
gas
power
sugar
water

Musharaf has been given
the title of Quaid-e-Qillat !!
Sardar saw a very high Airtel Tower
& red light glowing on the top,
seeing this he said ?India is developing fast,
see there are traffic signals for Aeroplane in the air
CAT Mock Anthem
tara rum pum pum
tara rum pum pum
Kabhi aise number laya karo
Kabhi 0 kabhi 1
Kabhi us se bhi kum
kabhi fail ho jaya karo
I don’t make jokes.
I just watch the
government
and
report the facts.
1 khus kush hamlawar ne taliban se kaha
Sir G: Barud zara kam dala karo

pichli dafa hamara banda, jannat se 350 kilometer agay nikal gaya tha.


Yunhi mazaq mazaq main hm ganjey ho gae faraz!


Najaney kon hamarey
shampoo main veet daal gaya...= p ;->
''Agar molana hazrat film bana nai
lagai to film kai naam is tarah hongai ``islam aaya tum na aaye
kaho na ramzan hai
hum zakat de chuke sanam
kabhi rozai kabhi ramzan
hamari tasbi aap ke pass
molvi banaya aap ne
shaheed to hona hi tha
janam sajda karo
ye molvi aap ki naam''''''
Aishwariya Roy Is Being Hospitalized b''coz sucide attempt.
Watch T.v
REASON: He Proposed me n i said " NO "

Sily Girl Crazy Abt me .
This one is my first attempt.

Kis cricketer ki wife ka naam sunte hee,everyone starts laughing?



Its Mr.Rashid latif



how?



Coz his wifes name would be Mrs.Latifa