Ye msg aik

Ye msg aik
Ye msg aik ghareeb lerki ka hei jis k paas is sakht sirde me pehanne k liye kapre nahi hein,msg sabko bhej ker uski help karein

Name

Malika Sherawat.
  

May, 19 2010     155 chars (1 sms)     3529 views       Funny

more Funny SMS Messages

<<
(",) Dis Ant is
<( )> looking 4 u
,,J L,,
>> and he
(,") misses u a
/( )> lot
,,J L,,
//
(,")> WHY?
<( )''
,,J L,,
coz ur such a HORNY DEVIL!
Kbhi ksi ko tang kya nhi karte
Yun bar bar misscall kya nhi karte
Jis ka mobile hai usko wapis kro
Insani cheezon se BANDAR khela nahin ka
Kamran Akmal Ne Bola Cricket Team Se:-
Meri Ball Nahi Kar Sakta Koi FACE
QK Meri Ball Mai Hai Pace
Zindagi Hai Tou Mushkilain Hain...




Mushkilain Hain Tou Hosle Hain...




Chirrya Hain Tou Ghosle Hain...



Aasha Hai Tou Bhosle Hain.... ;->
ghar se nikalte hi...
kuch duur chalte hi..
raste mein hai unka ghar.....

kal subha dekha toh ...
baal banati woh..
khidki mein aayi nazar....


ab yahan kya aap khoj rahe hao aaj ki taza khabar......;->
kuch duur chalte hi..
raste mein hai unka ghar.....

kal subha dekha toh ...
baal banati woh..
khidki mein aayi nazar....


ab yahan kya aap khoj rahe hao aaj ki taza khabar......;->
Gadha tanhai
me kya
Mehsus krta hai?






Koi jaldi nhe jab mehsus kro to bata dena
School Life Is RELIANCE ''Kar Lo Dunia Muthi Me''

College Life Is AIRTEL ''Aisi Aazadi Or Kaha''

Married Life Is IDEA ''Jo Badal De Aapki
A guy takes his wife to a football game for the first time.
After the game he asked his wife how she liked the game.
Oh, I really liked it, she said, but I just couldnt understand why they were fighting for 25 cents.
What do you mean?
They kept screaming:Get the quarter back! Get the quarter back.
AaM khAnE sE sEhAt Achi HotI HaI FArAz . . .




Ye kEh k woH MerI RerHi sE 2 kiLo AaM Le
gAyA . . . . .;->




If I were to make a dictionary

CUTE - YOU

SWEET - YOU

THOUGHTFUL - YOU

GOOD LOOKING - YOU

BEAUTIFUL - YOU

LIAR - ME ... =P ;->
Man 2 Pathan: Khanji kal maine apko phone kia par apne uthaya nai.
Phathan: Kyun uthata. Yeh jo maine 30 Rupaiyye deke Gana lagwaya hai, woh tera Baap sunega?
Boy:Im not rich like Noman, i dont

even have a big car like Noman,but

i really love U!

Girl:thats ok but tell me more about Noman..!