Ye msg aik

Ye msg aik
Ye msg aik ghareeb lerki ka hei jis k paas is sakht sirde me pehanne k liye kapre nahi hein,msg sabko bhej ker uski help karein

Name

Malika Sherawat.
  

May, 19 2010     155 chars (1 sms)     3515 views       Funny

more Funny SMS Messages



Dil Lagi K Liye College Ka Chakar He Mar Liya Karty Thy

"pApPu"



















Bomb Patakhon Ne Ye Shugal Mela Bhi Band Karwa Diya... =P ;->
BoyFrnd: Tumhare Ghar Gaya Thha, Muze Nhi Lagta Hamari Shadi ho Payegi.
GrlFrnd: Kyon Mere Papa se Mile Kya?
BoyFrnd:Nahi Tumhari Bahen Se
roj khaaye channe aur piya thanda thanda paani



roj khaaye channe aur piya thanda thanda paani



roj khaaye channe aur piya thanda thanda paani




chota tha tabhi dekhne nahi mili koi mil gaya...




ab dekhta hu mein reshma ki jawani...;->
Me Aur Meri Tanhai Aksar Ye Baatain Krte Hyn




K Tum Hoti Tou Aisa Hota



Tum Hoti Tou Waisa Hota




Aur Tum Na Hoti Tou Paisa Hota...... ;->
Aik bachcha apni mummy se: papa ne mujhay kiss nahi ki.Mummy : beta aap nay TABLE nahi sunaya hoga.Bachcha: tou kya nokrani nay sunaya tha?

|| Height Of
Self-Confidence ||



Teacher To
Student:
"You Are Late ...?"

Student:
"Late .. !!!
Who Me ... ?
No Way Sir ! I''m Alive..."
Wishing u 12 months of happiness,
52 weeks of fun,
365 days of laughter,
8760 hrs of Gud luck,
525600 min of joy,
31536000 secs of success in 2005 & always
I know u r too much daring person and like to dare to any game.

I have a special dare 4 u.

Can you do?

if yes then the dare is!


"Bijli k Transformer par khadey ho kar nahana hai".
Hun jaisay PAPPU
BACHAY Khubsutar
Bachiyoon ki amaanat
hain.




Apnay Aap Ko expired
AUNTIES Ki pohanch se
duur rakhein.



Wizart-e-Poondi.


Difference between Husband & gadha.

Ans:Husband gadha ban sakta hai,
but
Gadha itna bhi gadha nahi k husband bane!!
Afridi ne Boll chaba k de dia Is bat ka saboot!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
K
.
.
Colgate banaey,
masoorhe sehet mand or Dant mazboot! ;->

"Ek Larki Ki Dua"

Qasam Sy Hr Larke
Ko Bhula Doon Gi
Sab Hi Ki Tasweerei''n
Jala Doon Gi
Ek Tum Hi Raho Ge
Is Di Mein
Balance Dalwa Do
Tumhei''n Dua Doongi ;->