Mulana Fazal-ul-Rehman Reporter

Mulana Fazal-ul-Rehman Reporter
Mulana Fazal-ul-Rehman Reporter Ko Interview Dete Hoye :

Reporter: Ap k Hath Mai Hamesha Tasbeeh Hoti Hai Ap Kia Pahrte Hain Tasbi Pe ?

Mulana : Mai Ayetul Kursi Pahrta Hon.

Reporter: Ap Itna Jaldi Jaldi Aytul Kursi Kaise Pehr Laitay Hain ?

Mulana: Mai Waqt Ki Kami Ki Wajah Se Sirf Kursi Kursi Pahrta Hon.
  

May, 19 2010     319 chars (2 sms)     3210 views       Funny

more Funny SMS Messages

President "Pakistani"
Leadrship "Purani"
Army Chief "Kiani"
Prime Minister "Gillani"
Speaker "Zanani"
Nawaz Shrif Ki "Shetani"
Zardari Ki "Karastani"
Judges Ki "Baimani"
Wkla Ki "Manmani"
Ministers Ki "Farawani"
Awam Ki "Preshani"
Na "AATA"
Na "BIJLI"
Na "PANI"
Wah Re Wah teri Qismat "PAKISTANI" ;->


"Every woman needs a husband
because everyday every minute.....
Something goes wrong which
she can''t blame on
God or Government." =P =D


Biwi(Ghusse Main):
Tumhare Dimagh Main To
Sirf Gobar Hi Bhara Hai..!!

Husband (Pyar Se):
To Phr Itni Dyer Se Kha Q Rahi Ho.??
Bin Laden''s son was studying in an American school.
Teacher askd him: "I have four apples. How can i divide it among five children?"
He answered:.."Kill One Child!".. ;->
Sardar : Was thinking .
Sardarni : Kya soch rahe ho?
Sardar : ye START TV walo ko pata kaise chalta hai
Sardarni :Kia?
Sardar : yehi k " Ap dekh Rahy hain STAR PLUS " !


Santa:
Major Rohail told me T.V cabel is not good for kids,
they don’t study,so i got rid of it

Banta: Good?
Santa: Now we have a Dish Installed
Itni pyar bhari nazar se jo us ne dekha mujhe, dil to gaya hi gya,
;->



sath me 15 rupee wala samosa bi gir gaya
Aisa DOSTANA hamara, Mai KASHTI tu kinara, Mai DHANUSH tu teer, Mai MATAR tu paneer, Mai VARSHA tu badal, Mai RAJMA tu chawal, Mai HOT tu cool, Mai APRIL tu..
True relatives always
stand behind u during bad times.

Check ur marriage album.
All your relatives were standing behind u!
Aoouchhh movement;)
When i tried to hug the most sweet person on earth...
And my nose hit the mirror
Aoouuchhh;)


Ek Aadmi Hath Main Ek Packet liye tezi se Bhag Raha Tha.

Police ne Rok K Puch: Kaha Bhage Ja Rahe Ho?

Aadmi: Main Apni Biwi K Liye Kaprey le kar Ghar Ja Raha hon.

Police: To is Tarha bhag Q Rahe ho?

Admi: Mujhe Darr Hai K Ghar Pohonchtey Pohonchtey Fashion na change ho jaye. :-)
Munna bhai:apun ko kaisy pata chalay ga k ye bakra hai ya bakri?”
circuit:”simple bhai ,pathar mar kar dekho,
ager bhaga to bakra
aur ager bhagi to bakri.