hello this is our a

hello this is our a

hello this is our at


hello this is our ATD ( Any Time Disturbance ) service we are the experts in disturbin n irritating ppl at busy hrs. Our goal has been achieved. Thx !
  

May, 19 2010     184 chars (2 sms)     3439 views       Funny

more Funny SMS Messages

Teacher To Student:

Can You Define Who Is LECTURER?

Student : A LECTURER Is A Person Who Has A Very Bad
Habit Of Speaking When Someone Is SLeeping.
Ek Faqeer Bachi Se

ALLAH K Naam Par De Beta

Bachi
Main Beta Nahi Beti Hun

Faqeer: ALLAH K Naam Par De Beti

Bachi
Mera Naam Nusrat Hai

Faqeer: ALLAH K Naam Par De Nusrat

Bachi
Mera Pora Naam: Nusrat Parveen Hai

Faqeer: ALLAH K Naam Par De Nusrat Parveen

Bachi: Ye Hui Na Baat
Ab Maaf Karo Baba
Ek Larki Kisi K Saath
Bhaag Gai


Ek Larki Ko Kuch
Ghunday Utha Kr Le
Gaye


Ek Larki Apne
Shohar Se Larne
K Baad Apne Ghar
Aa Gai


Ek Larki Apni Saas k
Haatho''n Zulm Ka
Nishana Bani



El Larki Chhat Se Giri
Aur Usay Kafi Chotai''n Aai



















EXPRESS NEWS

Har LARKI Per Nazar ... ;->
Are you fluency in English.?
Read it fast..

Upper roller lower roller
Roller lower Roller Upper
A BIRTHDAY WISH REMINDS U THE FIRST CRY
MAMMA...
START UR DAY WITH HER ...SWEET BLESSINGS
THE DAY WILL BE YOURS .
MANY HAPPY RETURNS... MY DEAR
Ko ko ko ko ko




Ko


Ko


Ko


Ko


Ko


ko ko Ko Ko Ko Ko Ko
Ko
.
.
.
.
Bas Karo Ab
"AANDA" dy b do,
,-|''"""""""""''''''|
/--[SMS PoLiCe]
''''''O''""""""O"O''""
Hum aapko arrest karne aae hain,apki complain hai k aap apne Doston ko koi SMS nahi karte..

A public Service Msg


Agr aap k kisi aorat se Najaiz ta-alluqat hain aor us main se koi Bacha Paida ho jata hy to aap us ko kisi koory k dhair Pe na Phainkain .

Balky usy Paal Pos kar Taleem Dilwaien aor . . . !




"Wapda Main Bharti Karwaien"=P;->
close ur eyes...

think abt ur self

ur face,

ur style,

ur nature,

ur looks,

now open ur eyes..

u hv jus spent half a minute watching a











horror movie!!!
eik aadmi : ''''abe tera mobile number kabse dial kar raha hun...
bar bar switched off bol raha hai''''


Dusra aadmi : Abee, woh mera ''HELLO TUNE'' hai . . . ;->


Sardar: tum pathano ne kabhi koi Qabil-e-fakhar kaam bhi kia hai?
Pathan: oye tum ko pata hi nhai hai..
Pakistan men pehla world cup kon laya?
Imran khan,

Pakistan me Atom bomb kon laya?
Dr. Qadeer khan,

World cupT-20 kon laya?
Younus khan
Or to or Pakistan bnanay wla kon tha?


Quaid-e-Azam khan ;-)
Pakistan me
1 samandar

5 darya

9 dame

1843 nahren

638246 kuwain

98834672 nalkey

93167346 tankiyan

734219465 tOtiyan

Pr DOST,
ap nahate phr b nhi hO? :-D