hello this is our a

hello this is our a

hello this is our at


hello this is our ATD ( Any Time Disturbance ) service we are the experts in disturbin n irritating ppl at busy hrs. Our goal has been achieved. Thx !
  

May, 19 2010     184 chars (2 sms)     3434 views       Funny

more Funny SMS Messages

V Like Each Other Bcz
U Think Im Nice
I Think U R Nice
U Think Im Cool
I Think U R Cool
U Think Im Sweet
I Think U R Sweet
U Think Im Smart
I Think U R Rite ;->
Fairy Tales End With . . .
"They Lived Happily Ever After . . ."

But

Family Takes Begind With . . .
"They Fought Happily Ever After. . . " ;->
every morning ur d 1st thing tat comes2my mind
i wish i wud start my day with u in my bed
i luv d feel on my lips
u just make my day
i lvu u "NESCAFE"...
raja pakistani ka sms
"yaar I am receiving sms daily but not getting any interest coz I am in search of a Rani while the sender name shows to be Rana, so I have decided to sell my cell phone"
40th Birthday Messages

What most persons consider as virtue,

after the age of 40

is simply a loss of energy.

Happy 40th Birthday!
''*I
*Miss
*You


Tumhari Yaad mein hum is Qadar Rote hain


Tumhari Yaad mein is Qadar Rotey hain


k

k


Parosi b Hamare Aansuon se Kapre or Bartan Dhote Hen''


1 Aurat ne ishara krke taiz a rhi bus ko roka.

Driver: Kaha jana hai?

Aurat: Jana 2 khi nhiBacha ro raha hai.
Zara bs ka horn poo-poo baja Do
''tiger buscuit ''Hum to yunhi tiger Biscuit khaa rahay thhay ,

~*~Tamana~*~

Ek Larki humein baacha samjh k pappi dy gai''''
Memon ka beta:
abbu 2 Rps do na

Abbu:nahi dunga

Beta:abbu de do, doodh walay ki or ammi ki ek bat bataon ga

Abbu:yeh lo 5 Rps jaldi batao

Beta:doodh wala ammi ko bol raha tha k abhi tak is mahinay k paise nhi diay kal se doodh nhi milega :D

Moral :
Sirf memon hi memon sy paisy nikalwa sakta hy....?
Galib Ne Bhari Mehfil Me Sher Mara,
Galib Ne Bhari Mehfil Me Sher Mara


Fir Kya Hua?



Fir Hona Kya Tha
Sherni Vidhwa Ho Gayi
Pappu Pinky ko pasand karta hay or Pinky Pappu k bhai ko jab k Pappu k bhai ko Pinky ki behen achi lagti hay lekin Pinky ki behen Pappu ko pasand karti hay haalaan k Pappu pehlay hee Pinky ko chahta hai.
Ab jab k Pinky ko Pappu acha nahi lagta aur Pappu ka bhai Pinky k liay raazi nahin hai aur Pappu Pinky ki behen se pyaar nahi karta jab k Pinky ki behen ko Pappu ka bhai acha nahin lagta...

Ab batao k is poori situation main kya kiya jaye..? ;->
Things Wil Change

Class Room To Office


Books TO Files


Jeans To Formal


Pepsi To Juices


Girlfriend To Wife


What Will Never Change Is

DOSTI ? ;->