hello this is our a

hello this is our a

hello this is our at


hello this is our ATD ( Any Time Disturbance ) service we are the experts in disturbin n irritating ppl at busy hrs. Our goal has been achieved. Thx !
  

May, 19 2010     184 chars (2 sms)     3427 views       Funny

more Funny SMS Messages


During the match

batsman LBW hoa

1 pathan 2sre se :log hm ko pagal samajhty hn,
yahan to sab pagal hn,

lagi batsman k hy aur cheekh bowler raha hy.
Commerce professor asks the student: what is the most important source of finance for starting business?

Student: "Father in law".
Mein ne tumhe pyar kiya, tere baap ne mujhe peeta
Mein ne tumhe pyar kiya, tere baap ne mujhe peeta,
Sine theta by Cosine theta equal to Tan theta…
Beta : Papa Aap Ki Love Marriage Hui Thi Na .... ???

Baap : Jee Beta !!! Aap Ko Kese Pata ???

Beta: Wo Aap Ki Shaadi Aur Meri date Of Birth Main
Sirf 6 Months Ka Farq Hy na ...
The most important thing you fixed Was on your day of leisure
When you fixed your eyes on me That day I"ll always treasure
I love you
** Happy Anniversary ***
Whenever u feel lyk studying .......



just sit down.......





relax......




take a deep breath.....



n wait




just slap urself n say stupid wat is tis new habbit.
TEACHER :Btao ye konsa zamana hy?


Main naha rha hon



Tum naha rhe ho



Wo naha rhi hy

Ham sab naha rhe hyn

STUDENT:sir, ye

BEGHAIRTI ka Zamana hy.
Qeyamat ke din, farishton ne kaha ke sub apne apne gunah likhien, sub likh rahey they, Keh achanak aap ki aawaz aai......
EXTRA SHEET PLS..!
Maine tujhe dekha


Dekhta raha,
.

.

.

Dekhta hi gaya…

?

?


?


?

Phir mujhe chashma lag gaya... :>
What does a hen think when a cock runs after her?




















She thinks: I hope I''m running not too fast. . . ;->
Golden Words:
Larki us ashiq ko to maaf kr deti hy jo moqay se ghalt faida uthaye

Magar

us ko maaf ni krti jo moqay se faida he na uthaye
(WILLIAM NARGIS) ;->
Aaj mere paas


Mobile Hai


Number Hai


Charger Hai


Battery hai


Balance hai


Tumhare pas kya hai?

Hai koi msg?


hai
To bhejo
Agar nhi To mobile fek do!