Dere Is Always

Dere Is Always
Dere Is Always

Always A Little Truth Behind
Every Just KIDDING

A Little Curiosity Behind
Every Just WONDERING

A Little Knowledge Behind
Every I DON''T KNOW ... (:
  

May, 17 2010     175 chars (2 sms)     2906 views       Funny

more Funny SMS Messages

Sorry ye msg tumey send ho gya niche mat dekhna
niche ghalat salat likh
hua hai,


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"GHALAT -SALAT"
Miss: Tum baray ho k kya karo ge?
Student: Shadi.
Miss: Mera matlab hai, kya bano ge?
Student: Dulha.
Miss: I mean, baray ho k kya haasil karo ge?
Student: Dulhan.
Miss: IDIOT, mera matlab hai, baray ho k mama papa k liye kya karo ge?
Student: Bahu laoon ga.
Miss: Stupid, tumharay papa tum se kya chahtay hain?
Student: Pota.
Miss: Ya Allah, tumhari zindagi ka kya maqsad hai?
Student: Shadi.."
Hukmraano K Hain 360 Din,
Awam K Hain 5 Din,
Aye Aye>

Hoy Hoye,

Aye Aye>

Aye Aye Jo Aye
"Budget"
Mehangai Le K Aye,
Hoy Hoye
Mehangai Le K Aye,


Bhikari:
Kuch Khana Dedo

Admi:
Tamatar Khao

Bhikari:
Roti dedo

Admi:
Tamatar Khao

Bhikari:
Tamatar Hi Kyun

Wife:
Ye Totla Hy
Keh raha Hy
Kamakar Khao.. ;->
Aik Afsurda poem
: =
Phoolon ki malka,
Baharoon ki shehzadi..

Phoolo ki malka
Baharo ki shehzadi...
.
.
Dil torr k chali gae..
Kutti,kameeni, haramzadi!!!


"''IzzAt to anAy jAnE wALi ChEEz hAi "PAppu" , , ,



BuS BAndA BegAirAt hOnA chAhiye . . . :p :d ;->
Zara sochoo .. agar SMS recieve karne k paise lagte to kaya hota??
to ..Aap jaise log mera khoon karne ka plan bana chuke hote !!
Teacher: ''jinke ghar sheeshe k hote hen..

Ye line poori karo.
Student:Wo.
Wo.
Wo.
Wo.
Wo

light band kar k kapre badalte hen... ;->
Dho0m Ka Part 2 Bna To Naam rakha.

Dhoom do (2)


Ab Amitabh Ki Film "PAA" Ka Part 2 Bnay Ga To Nam Ho Ga

"PAA DO"
KBC main shahrukh ne
mujh se pocha
world ka sub se bara ullu kon hai?
main ne 1 crore thukra diye,
magar aapka naam nahe bataya.
Agar Ness Wadia apna ek cyber cafe kholega.... toh woh apne cyber cafe ka kya naam rakhega..!



ness-cafe...~
The Best And Fastest Way To Become Millionaire













Is . . . .













To Become A Billionire And



Then Lose Money . . . ;-