A man robs

A man robs
A man robs a bank and takes hostages.
He asks the 1st hostage, "did you see me rob the bank".
The hostage answers "yes". The robber, promptly, shoots him in the head. Then he asks the 2nd hostage if he saw him rob the bank. The hostage answers, "no, but my wife did" . . . ;->
  

May, 19 2010     282 chars (2 sms)     3324 views       Funny

more Funny SMS Messages

Us ki ankhon mein lagta tha k mery pyar ka nasha hai
"paPpu"



Wo to baad mein pata chala kameeni CHARAS peeti thi... ;
Salesman : This computer will cut your workload by 50%
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Sardar G:: That''s great, I''ll take two of them. ;->
GOLDEN WORDS


"Abey, main hon na! Tum log jao double sawari pe, agar tulla rokey tou bas mjhy call lga kr baat krwa dena..."

By:
William Badchoda =P =D
Pathan namaz parhnay gya 0r 2 bar wazoo kia..
kisi ny pocha khan sahab aap ny 2 bar wozu kyo kia hai?
pathan ny jawab diya:agr 1 toot gya to dosra kam ayega ;->
Dewangi Se Kum Na Thi Kuch Apni Justuju
Hum Bewafa Jahan Ma Wafa Dhondte Rahe
Mehromiyo K Dor Ma Kin Hasrato K Sath
Hm cholon ki BIRYANI me BOTI Dhondte Rhe ;->
Aik rikshaw ke peche likha tha k
"SAWAN KA INTAZAR HAI"
Peche se aik truck aya or rikshaw ko ora dia(hit kia) or us ke peche likha tha
"AYA SAWAN JHOOM KE".


Wife Shoping Kr K Wapis Ayi
To Husbnd Wife Se Saman Laite Hoye Bola
Zaror Tm Mere Khane K Lye Kch Lai Hogi?

Wife: Bilkul Thek Kaha Isme
Mere New Sandel Hen ;->
LaRkA : KiA TuM PaKeEzA MoHAbAt PaR
YaQeEn RaKhTi Ho ?

LaRkI : Ha ShUrWaT ToU IsI TaRaH KaRnI
PaRtI Ha ...=P:-P;->
Pathan office se ghar aa raha tha k Rasty me
kisi ne bataya k
Tumhari biwi kisi ki shadi me dance kar rahi hy.

Pathan ghar aya or darwaze pe danda le k khara ho gya
8 bajy, 10 baje, 11 bajy 12 baje
rat k 3 baj gaye
lekin Biwi nahi aai

4 bajay pathan ko yaad aaya k
mary to abi shaadi hi nahi hui.
Afghanistan Main Kisi Bhi
Khushi K Mauqey Pr Tali Nahi Bajai Jati


Waja






Socho



Soocho




Nahi Pata



Aray

Wahan


TALI-BAN Hyn … ;->
Late Bed Wakings,

Slight Breakfasts,

Bus stand figures,

Foot Board Travels,

Late Attendance,

Long intervals,

Sharing Canteen Foods,

Many Proposals,

Mobiles in Silent mode,

Late night Chats,

Some misunderstandings,

Correcting Friends,

For exams micro slips,

Struggle for marks,

Prestige in arrears,

Mass Bunk,

Saturday Date,

Enjoying Arguments,

Freshers with fear.

Farewell with tears.

''''University life is nothing but heaven'''' :)
mujhe jab b tumhari yaad aati hai to


to


to

to


mein Animal planet dekhta hoon,,,,