pathan ki pitai

pathan ki pitai
Ek pathan or sardar ki khob pitai hue.
Dono birthday party me muft ka khana khaty huay pakray gaye or kehne lagay,
.
.
.
.
.
.
“Hum larki walo ki taraf se hain“
  

Apr, 09 2011     160 chars (1 sms)     3954 views       Funny

more Funny SMS Messages

Dad goes 2 Bill Gates 4 d proposal of his son
Dad: I want ur daughter 2 marry my son.
Bill Gates: no!
Dad: My son is the CEO of the World Bank.
Bill gates: then ok!
Dad goes 2 d president of da World Bank..
Dad: Apoint my son as CEO of ur Bank.
President: No!
Dad: He is da son-in-law of Bill Gates.
President: Then ok!

This is BUSINESS.

Ehsan Quereshi Style
Aapke aane se aisa ehsaas hua...

Aapke aane se aisa ehsaas hua...




jaise smokin smokin nikle re dhuan!
Jo Kehte The Hmain Tm Manngo To Jan Bi Hazir Hai…



Aj 20 Ka Load Manga To Kehty Hain Sub Dukanain Bnd Hain… ;->
High clas insult:- Boy 2 girl: Apne baal to dekho jaise ghaas ugi hoi ho.
Girl: Main isi liye itni der se soch rahi hon k mere paas gadha q khara hai
Dhoka mila jab bhi Pyar main
Zindagi main Udasi Chha gayi
Socha tha Chhor Denge is raah ko
Kambakht Phir Ek New number se Misscall agayi... !!

Journalist To Meera:


Kya Ap
"HumAyuN"
Sy Dor Ho Sakti Ho?

Meera: Qasam Se Mra Bhai Mar Jae Mri Maa Mar Jae
Mera Khana Kharab Ho Agr Me UsSy Dor Hun =P ;->
Other Than Being Fruits. . ..

What''s Common Between An Apple & An Orange. . . ? ? ?































They Both Are Not Banana . . . ;->
Chai ke cup se uthte dhuae me

teri shakal nazar aati hai

tere khayalo me kho kar


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

aksar meri chai thandi ho jati hai !!!
Sincere apology: If u dont like any of my SMS & Don t like 2 read, Or if my msgs disturb u Then plz don t hesitate, Feel free to THROW UR MOBILE OUT !!
Aik janaza dekh kar larki
muskurae,

Aik bazurg bole beti jawan mout par muskaraya nae krte,

Larkhi:baba kya karo wada kiya tha jb b milenge muskura ke milenge.
Laziness is our biggest enemy- Jawaharlal Nehru
We should learn to love our enemies- Mahathma Gandhi
Dasso hun bapu di maniye ya chache di?
Dear customer! You r requested to switch off ur Mobile to avoid any burn injuries........AS the SENDER of this Message is a DAM HOT..