pathan ki pitai

pathan ki pitai
Ek pathan or sardar ki khob pitai hue.
Dono birthday party me muft ka khana khaty huay pakray gaye or kehne lagay,
.
.
.
.
.
.
“Hum larki walo ki taraf se hain“
  

Apr, 09 2011     160 chars (1 sms)     3951 views       Funny

more Funny SMS Messages



Dil main he mere Dard-e-bhutto

“Dard-e-bhutto”
“Dard-e-bhutto”
Wo hasina wo nilam pari,,
hui thi wo election main khari,,
na jane kahan se goli chal pari,,
hamare lia ho gayi mushkil khari,,
Dil main hay mere
“”Dard-e-Bhutto”"
“”Dard-e-Bhutto”"

ha koi muqabla karne wala
Who said english is easy???Fill in the blank with YES or No... 1.-----I dont have brain... 2.-----I dont have sence... 3.-----I am stupid..
Oye Dost

Teri to!



ATeri to!



Teri to!



Teri to!

Teri to!



Teri to!



Bahut yaad aa rahi hai yaar.

Isliye msg kiya

I Miss U
We Must Believe In
LUCK ...


For


How Else Can We
Explain


''The Success Of Those
We Do Not Like ...!" ;->


Usne Mujhe ye Keh Kar Chhor Diya HumAyuN









Mujhe Neend Aati Hai 11 Baje k baad.








Aur

Tum Online Aate Ho
12 Baje k Baad. :-(
1 kharb


1 arab


1 karor


1 lakh


1 hazar


1 so


1 dafa


I LOVE YOU


Meri jaan


Mery chand

Mery sohny

Mery pyary

PAKISTAN
kia smjhe nadaan?
Shaadi Me Dulha K Saath Barati Kyun Jate Hain ?
.
.
.
.
Kyun K Log Kehte Hain K Kisi K Sukh
Main Jao Na Jao

Par

Dukh Main Zarur Jana Chahiye ... ;-)
Garibon k lye"paktl"

Knjuson k lye "Telenor"

Buzrgon or bachon k
lye "Jazz"


Lafngon k lye "ufone"



Lovely,Smart&Royal
people use krte hn
"WARID"
Aaj boht dino k baad kissi ko ankh mari hai,
aur jawaban pardi aik sandal karari hai,

a mehboob kaisay sahein ghey hum ghum terey,
Tu vessey hee hum sey 80 kilo ziada bari hai,

na poocho mein kitna dat jata hoon apni baat par,
sandal kha k b kehta hoon "Episode Jaari hai"
Ek Zaruri Suchna-
Driving Karte SaMay,
Sharab Matt Piyo,


Kyun Ki,

Kyun Ki,


SPEED BREAKER
Aa Jaane Se
Bottle Gir Sakti Hai..
ek cheenti hoti hai.. uske paas 3 daane gehu ke hote hein..

ek din woh teen celebrities se milti hai..
aamir khan..
shah rukh khan..
salman khan..

teeno ke autograph woh ek ek daane par le leti..

call it.. khan A.. khan B.. khan C

par ghar jaa kar jab woh dekhti hai..
to sirf ek AutogrAph hotA hAi sabhi par..


kyun??



kyunki..

daAne daAne pAr likhA hAi.. khAn A waAle kA nAam.. !
''Mere Kitne SMS mile?
Bahut saare?
Aur tune kitne bheje? Ek bhi nahi!
Haaak Thu: Ab tak bahut SMS khaye - Ab Goli Kha -
DHISHKYOUN!''