Q: Which is Higher "A Mountain"

Q: Which is Higher "A Mountain"
Q: Which is Higher
"A Mountain"
or
"No Mountain" . . . . ????
.
.
.
.
.
.
.
.
A: "No Mountain"
coz "No Mountain" is higher than Mt. Everest . . . . ;->
  

May, 19 2010     168 chars (2 sms)     3362 views       Funny

more Funny SMS Messages



Itna busy b na raha karo,

kabhi hame bhi yaad kar liya karo.

Shero-Shayari na aati ho na sahi.

Aaye hue SMS hi forward kar diya karo.

Boy to Girl:
"Tum to 14v ka Chand ho."

Girl:
"Sach kya Main itni Khubsurat hun?"

Boy:
"Arey nahi !!
Main to Ye btana chah raha tha Tum itni Gol matol ho." :-)
Policeman: Tum ne faqeer ko Q mara?

Pathan: Hum ne ise baar bola tha ke hum aisa waisa aadmi nahi hai,

Phir bhi ye bolta hai

"Aik baar de dey baba, phir nahi aaonga
World cup ke shekast k bad inzamam ko bv ne bazar say dahi lane ka kaha to inzamam ne logon k der say burka pehn lia .
burka pehn k Bazar puhuncha hi tha k ek urat ne us se pucha.Tum inzamam ho na?Us ne ghabra k kaha Nhi to Us urat ne kaha Ghabrao nhi Main Yunus Khan hon.
Feeling Sad?









Then Imagine
.
Im Wid U


( ‘ ; ‘ ) ( ‘ ; ‘ )
(,,)–(,,)(,,)–(,,)


Now U Happy?

.
.
.

No?
.
.
.



Chal Fer DAFFA Ho!
Zndagi me jab b kisi ko chaha hy,
Usi ne hmara dil dukhaya hy,
Socha tha ab chor den is pyar k khel ko,
Pr suna hy pichli gali mai 1 naya piece aya hy.
Kitne Dino’n Se Seyah Libas Pehne Phir Rahay Hain,
.
.
.
Ke Koi Hamein Muft Shampo De Or Kahay
“Your Licence To Wear Black” ;->
Asalaam-mo-Alaikum,

Payary Dosto Or Azizu,
Main, AAJ,
Se Baqaiyda Ellaan Karta Hoon,

Kay Main Ne Eid Gifts,
Dosti K Tohfy,
Birthday Gift
Cash,Asalaam-mo-Alaikum,

Payary Dosto Or Azizu,
Main, AAJ,
Se Baqaiyda Ellaan Karta Hoon,

Kay Main Ne Eid Gifts,
Dosti K Tohfy,
Birthday Gift
Cash,Asalaam-mo-Alaikum,
Cheque,
Sweets,
Tmam Mobile Cards, Perfumes,
Wagyra Qabol Krny Ka Aaghaz Kr Diya Hy,

To Dair Na Kijiye Rush Se Bachiye,

Jaldi Laiye Waqt Bachaiye.,
Thank u.!
Jo Kehte The Hmain Tm Manngo To Jan Bi Hazir Hai…



Aj 20 Ka Load Manga To Kehty Hain Sub Dukanain Bnd Hain… ;->
7:30- coffee
9:30- breakfast
12:30- juice
2:30- lunch
4:30- tea
6:00- snacks
9:30- dinner


time time pe khana malum hai..
bas msg time pe karna malum nahi



A l w a y s
R e m e m b e r !!

Be nice to people until you have made your
"First Million Bucks"
After That,
People will be nice to you... =P ;)
Usne Mujhe ye Keh Kar Chhor Diya HumAyuN









Mujhe Neend Aati Hai 11 Baje k baad.








Aur

Tum Online Aate Ho
12 Baje k Baad. :-(