Q: Which is Higher "A Mountain"

Q: Which is Higher "A Mountain"
Q: Which is Higher
"A Mountain"
or
"No Mountain" . . . . ????
.
.
.
.
.
.
.
.
A: "No Mountain"
coz "No Mountain" is higher than Mt. Everest . . . . ;->
  

May, 19 2010     168 chars (2 sms)     3393 views       Funny

more Funny SMS Messages

''AIk Charsi Qabristan M Chars Pi Raha Tha.....


Police Aa Gayi....


To Charsi NAy Chars Chupa DI


POLICE: Kya Kar Rahe HO???


CHARSI: Kuch Nai Apne Baap K Lya Dua Kr Raha Hon....


POLICE: Ya Qabar To Kisi Bachay KI Qabar HAi......''
raja pakistani ka sms
"yaar I am receiving sms daily but not getting any interest coz I am in search of a Rani while the sender name shows to be Rana, so I have decided to sell my cell phone"
ibhrahim saab (the don) was sitting around a born fire! while sitting he got burnt suddenly!! why>???
.
.
.
.
. Arrey because he himself was da WOOD ibrahim!!
Banaras Chowk Pe 1
Pathan Gun Le Kr Khara
Hogaya . Jo b Wahan Se
Guzarta
Us Se Poochta: TUM KON?
Man : Mahajir
Pathan Shot
DhUzZzZ

Pathan: TUM KON ?
Man : Bihari
DhUzZzZz


Pathan: TUM KON ?
Memon : Bhai Main
Goonga Hon

Pathan : Jao Yaar
Bezaban Ko KonMaray ... ;->


Najanay Ye Jhooti Dunya Kahan Ja Rahi Hai.

Wah Wah!

Najanay Ye Jhooti Dunya Kahan Ja Rahi Hai.


Khud Paad Maar K Kehte Hain,
Ye Badbu Kahan Se Aarahi Hai. :-)
Agar Ness Wadia apna ek cyber cafe kholega.... toh woh apne cyber cafe ka kya naam rakhega..!



ness-cafe...~
PATHAN naqli note lekar shop pr surf lene gaya,

SHOP KEEPER: is mein quaid-e-Azam ki topi nahi hai

PATHAN:topi meili pari hai usi k liye to surf lene aya hon.
Best SmS of 1947.
















Tab MOBILE Tha Kya?
Kabhi Tu Thora Dimagh Ka Istamaal Kar Liya Karo!
Bas sms parhne ki jaldi lagi hoti hai.
Beautiful Picturs r developd In Dark Room

So if u see darknes in ur life
assume that NATURE is making beautiful Life 4 u...

(A public service Msg 4rm KESC)

Pakistani Ny Chinese
Sy Kaha:
"Aao Hum Tumhe''n
Pakistan Ka Sadar
Banate Hyn"
Is Baat Pr Chinese Ny
Pakistani Par Case
Ker Dia k
"Ye Mujhy Chor
Samajhta Hy" ;->
6 reasons to prefer GUNS over WOMEN

1.U can trade an old 45 for a new 22

2.U can admire a friend's gun & He'll let u try it

3.Ur Gun stays with u even if u r out of munitions

4.Guns function normal everyday

5.Gun do not mind if U go 2 sleep after u use it

6.MOST IMP: U can buy a SILENCER for A GUN! =P ;) :-)
''Tum Sa koi Pyara koi Masoom Nahi Hai.(\./)/.".) "^----;";_\,,/"( , , )/ \ / Kia Cheez ho Tum Khud Tumhain Maloom Nahi Hai''