Newspapers me aaya

Newspapers me aaya
Newspapers me aaya
50% Pathan Bewakoof Hoty Hain.
Is Pae Pathanao NE KAfi Halla machaya.
Phir aaya .
50% Pathan Bewakof Naho Hoty hain.
Tab ja K mamla Set hoa.
  

May, 25 2010     164 chars (2 sms)     3192 views       Funny

more Funny SMS Messages

Sardar Apnay 16 Bachon Aur BV
K Sath Dost K Ghar Dawat Pay Gya.
Dost Ne Itni Bri Family Dekh K Ghusay Mn Kaha:
Haya ty Nhi Ayi?
Sardar:
Nai yar, Ohda Paper C.


Aaj humara unwaan hai....
*" MAA "*


Maa kon hoti hai?

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




.





.
.


Abbu ki wife...
Itna b nhi pta.?? =P ;->
If I was an artist,
you would be my picture!
If I was a poet,
you would be my inspiration!
If I was an author you would be my story!

But I''m only a cartoonist!
Ko ko ko ko ko




Ko


Ko


Ko


Ko


Ko


ko ko Ko Ko Ko Ko Ko
Ko
.
.
.
.
Bas Karo Ab
"AANDA" dy b do,
Do you know why crow is called crow and sparrow is called sparrow ??





THE story behind the fact......




Two birds went to the theatre.



One bird got C row and the other bird did not get a seat,


So they had to give it a spare row.



Hence the bird in C row was called crow and the other sparrow.




Pass this to all your friends and let them develop their general knowledge.... ;->
Aik SARDAR jee NE APNI SAGAI(ENGAGEMENT) TOD DI.

BATAO KYUN?...







SOCHO SOCHO……






BECAUSE LADKI KUNWARI THI.





STRANGE NA ..



BUT SARDAR Jee HAS RESON FOR THAT?


















- SOCHO Socho





BECAUSE HE BELIEVES THAT

JO LADKI AB TAK KISI KI NAHI HUYEE, WO MERI KYA HOGI.

BALLE – BALLE
Kya aap jante hai


ki gawaar kisko kehte hai?


wahi jo anguthe ka Istimaal karte
hai.


waise aap iss waqt


kis ungali ka Istimaal kar rahe hai? ;-)
Log Kehte Hain K Badam Pistey Waghaira Khaney Se Dimagh Taiz Hota hai...


Ghalat Kehte Hain.




Kyon K Agar Aisa Hota to Aaj Sabse Aqalmand Pathan Hota. :-)
Agar apne DIMAG ko test karna ho

to usko COW k samne le jao.

Agar wo dur gai to samajh lena

ki dimag me GOBAR hai,

agar pas ayi to samajh lena

k BHUSA hai.
''Ye Sang-E-Marmar Sa Tarasha Gora Badan

Boond Boond Pighlta Shabab

Honto Se Laga K Dekhon Kashish Kaisi Hy

Kämbäkht Ye VANILA IcE Cream Cheez Hi Äisi Hy''




3 dost oxford unvrsty k cafeteria
mn bethy apni felngs share kr rhy thy.

1st dost:mra dil krta he k men bht ziada mehnt kr k ek kamyab insan banon.

2nd dost: mn chahta hun k social workr bn k logon ki bhlai k kam krn.

3rd dost:yar meri ek hi khwahsh he k uni mn hungama ho or 10 din bycott hon or phr har papr mai 8,8 din ka gap ho.
2nu doston ny usy thappr mar k kaha

"wah! prhna oxford ma aur khwab KARACHI UNIVERSITY k" =P ;->
Pappu Pinky ko pasand karta hay or Pinky Pappu k bhai ko jab k Pappu k bhai ko Pinky ki behen achi lagti hay lekin Pinky ki behen Pappu ko pasand karti hay haalaan k Pappu pehlay hee Pinky ko chahta hai.
Ab jab k Pinky ko Pappu acha nahi lagta aur Pappu ka bhai Pinky k liay raazi nahin hai aur Pappu Pinky ki behen se pyaar nahi karta jab k Pinky ki behen ko Pappu ka bhai acha nahin lagta...

Ab batao k is poori situation main kya kiya jaye..? ;->