Newspapers me aaya

Newspapers me aaya
Newspapers me aaya
50% Pathan Bewakoof Hoty Hain.
Is Pae Pathanao NE KAfi Halla machaya.
Phir aaya .
50% Pathan Bewakof Naho Hoty hain.
Tab ja K mamla Set hoa.
  

May, 25 2010     164 chars (2 sms)     3168 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Molvi taqreer krty howy

Ap men jo LONDEBAZ OR RANIBAZ hy wo alag alag hojayen

ek admi kabhi wahn bethta to kabhi wahn molve gusy sy bola tu kia hy?

Wo bolo men chutu hon kahan bethon?

Molvi yahan aao mery sath betho...

Jisko Jitni Sugar Chahiye Ho.

Woh Is Address Se Rs.25/- Per Kg k Hisaab Se Khareed Le.

.
.
.
.
.

Talib General Store,
G-10, Yaadgar Chamber,
Talpur Road Bombay, India. :-)
* Munnabhai: Are Ek bakara Talaab me Gir gaya hai aab wo sala kaise bahar aayegaa ?????

Cirkit: Bhai Geela Hoker, Tension nahi Lene kaa ...!!!!!!
Many many happy returns of the day and May u Live lOng as
Long as more Than Devil.
''Larka:Mere sath chalogi GIRL:Kehan?Larka:Jahan tm kaho wahan.
GIRL: 0K Police station chalte hen
Larka: Lo batao ab banda apni Baji se mazaq b nhi kr sakta''
Girl: Main tumhare liye sab kuch chor doongi

Boy: Maa baap ?

Girl: yes

Boy: Khana Pina?

Girl: Yes

Boy: Apni Dostien

Girl : Yes

Boy : Star Plus

Girl : Mu Shambhal kar bat kar


Jab barish hoti hai, Tum yaad aate ho.
Jab kali ghata chaye, Tum yaad ate ho,

Jab bheegte hain tum yaad aate ho,
Bataoo Meri umbrella Kab wapis kro ge!
Larki Doctor Se
Main Jub Cigrette Peeti Hun To Ajeeb Becheni Si
Hoti Hai Main Pehla Kash Leti Hun To Apne Shoes
Utar Deti Hun Dosre Kash Main Socks,

Teesray Kash May Shirt Utar Dayte Hon
Or Chotay Main.....
Dr: Yeh Lo G0LD LEAF Or
Tafseel Say Batao... :P :D ;->


*Golden Words*


''''Jo Paisa De Us E Le
Lo
Aur Jo Na De Us Se
Cheen Lo ...''''



Molana
Asif Ali Zardari
;->


Latter From A
Customer To The
Bank ...

Dear Sir ,

In View Of The
Current Developments
IN The Banking
Industry,
If One Of My Cheque
Returned Marked
"Insufficient Funds"
Does That Refer To
Me Or To You ?

Your''e Faithfully
Customer ..!
;->
Pathan Bought A New Mobile.

Doston Ne Kaha Naya Mobile Lya Hay Mithai To Khilao..

Pathan Bazar Gya
Aur

Mobile Baich K Mithai Le Aya. . .

TITANIC k Saath 1
Memon Bhi Doob Raha
Tha ...

Aur Hans Raha Tha


Captain Askd:
Oye Hans Kyun Raha
Hy ... ?

Memon:
Shukar Hy Me Ne
Return Ticket Nhi
Khareeda ... ;->