Newspapers me aaya

Newspapers me aaya
Newspapers me aaya
50% Pathan Bewakoof Hoty Hain.
Is Pae Pathanao NE KAfi Halla machaya.
Phir aaya .
50% Pathan Bewakof Naho Hoty hain.
Tab ja K mamla Set hoa.
  

May, 25 2010     164 chars (2 sms)     3176 views       Funny

more Funny SMS Messages

1 Boy:Yar larkion ko “I love you”
kehnay ki sub se achi jaga kon si hai?
2 boy:Mazaar
1Boy:woh kion?
2boy:kion k wahan unke paon mein chappal nahin hoti.
''Insaan sub se zada Mafi kis
k
samane mangta hai ??
Guess


''

''

guess !


''
''

!
¡


!

~

?
,


!



~
.

?

Bihkari k samne

" Maaf karo Baba"''
Teacher: Aesi jga ka nam btao jise bnaya to admi ne hy lakin phir b wo wahan nhi ja skta?


Student kafi dair sochne k bad bola:


Ladies toilet
This is my leg
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Itne Dair Dabane ke Liye Thanks.I Feel Much Better Now... :-)
Me teri Yaad me ban gaya baraf ka gola,

Me teri yaad me ban gaya baraf ka gola,

Aur tu bolti hai k Thanda Matlab "Coca Cola" ;->
~T h O u G h T
P r O v O k I n G~


After
T u e s d a y .......



Week Itself Says .......



W T F ....... =P ;->
CONGRATS.Your phone has been installed with a new puzzle game. To play,throw your phone against the wall.Then assemble the pieces....
Wonderful Combinations in this World...

Heart & beats.

Night & Moon.

Music & Songs.

Roses & Love.


My costly SMS
& ur fokat ki smile...;->



I am doing candle lite. . . . .
.
.
.
.
.
.
.
Poti !

"Geo WAPDA sada Geo"
Dog1 : Main Is Area Main Naya Aya Hun

Mujhe Yaha K Kutto K Sardar Se Milna Ha¡

Dog 2 : SsSshHh . . !

Chup . . .

Aawaz Mat Karo . .


Boss Msg Parh Rhe Hei
Interesting but True:

Q. Kya shadi Jannat ka darwaza hai?
A. Jee haan! magar bahir jany ka..!!

Q. Insan apni bewuqufi par kab khush hota hai?
A. Shadi k din..!!

Q. Kya zubani larai mein aurat say koi jeet sakta hai?
A. Jee haan! Dusri aurat..!!

Q. Talaq ki sub say bari waja kya hai?
A. Shadi... =P ;->
What is common to both Deepika Padukone and Ranbir Kapoor ??
.
.
.

Ok... Its OSO thats common to both

wondering how ??

scroll down ....



Because Deepika is associated with Om Shanti Om and Ranbir is associated with O.. Saawariya O... :))....