Newspapers me aaya

Newspapers me aaya
Newspapers me aaya
50% Pathan Bewakoof Hoty Hain.
Is Pae Pathanao NE KAfi Halla machaya.
Phir aaya .
50% Pathan Bewakof Naho Hoty hain.
Tab ja K mamla Set hoa.
  

May, 25 2010     164 chars (2 sms)     3186 views       Funny

more Funny SMS Messages

kya aap meri love stroy sunain ge?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
sunain ge????
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
waqeyaeee sunain ge?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.aap ko mery zaaati moamly main dakhal andazi ka koi haq nahin hai
Ek Scientist ne Mera Brain Wash kia or phr Pocha:

Tmhe ab b koi Yad hy?

Me na Apka Nam lia to wo hans k Bola:

Kuch VIRUS kbi khatam nhi hote.

Miss u my frnd.
Teacher:Aam K Aam Ghutlion K Daam Ka Kya Matlab Hay?
Studnt:Imran Hashmi.
Teachr:Wo Kaisay
Studnt:Wo Paisay B Lay Laita Hay Or Pappian B.
''''Kia aap k mobile
ko Qabz ki
shikayat hai


Jo SmS nhi
nikal rha

2 tablet easy
load ki khila do
Qabz toot jaye gi

aur SmS nikalny
shoro ho jain
gay :))''''
efore the clock strikes twelve let me take the opportunity to let you know that you have grown a year more...
Happy birthday…
Q: Which is Higher
"A Mountain"
or
"No Mountain" . . . . ????
.
.
.
.
.
.
.
.
A: "No Mountain"
coz "No Mountain" is higher than Mt. Everest . . . . ;->
Dewangi Se Kum Na Thi Kuch Apni Justuju
Hum Bewafa Jahan Ma Wafa Dhondte Rahe
Mehromiyo K Dor Ma Kin Hasrato K Sath
Hm cholon ki BIRYANI me BOTI Dhondte Rhe ;->

In foreign Daughter:

Dad, I got married yesterday evening. I forgot to inform u.

Daddy: Its ok my child. But next time U shud invite me :-D
Sir 2 Student

What Is D Similarity B/w Girlfrnd N Mobile ???


Student:- Sir Both R

Diconnected Wen

There Is


"No Currency"


Businessman explaining the reason for having 2 wives

“Monopoly is always damaging

&

Competition improves service”.
Ache d0st ki kh0bian..
1.kh0bsurat h0 magarmach ki trah
2.aqalmand h0 gadhe ki trah
3.phurtila h0 kachwe ki tarah
4.khulus wala h0
Kutay ki trah
5.hands0me h0 bandar ki trah..



A'' ha k0i shak nai tum mai t0 ye sari kh0bian hain pyare d0st;-)
Naraz ho kia?

Lakin muj se kyun?

Mana k bohat taklif me ho

Zahir ha k 25 lakh se zyada haji th

yaur sab ne 7,7 pathar mare,

Un me ma tu nai the na?