Newspapers me aaya

Newspapers me aaya
Newspapers me aaya
50% Pathan Bewakoof Hoty Hain.
Is Pae Pathanao NE KAfi Halla machaya.
Phir aaya .
50% Pathan Bewakof Naho Hoty hain.
Tab ja K mamla Set hoa.
  

May, 25 2010     164 chars (2 sms)     3183 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Shaadiyan Unki Bhi Ho Gayin

Jin ko Na Tha Aql-o-Shaoor



Pappu.



Apna to Ye Saal Bhi Guzar Gaya

Zikr-e-Nikah Karte Karte.''
Hi

Agar Aap
Dunya Main
Kamyaabi Hasil
Krna Chahtey
Ho Tou

























Mehnat Karo

Button Dabane Se Kuch Nahi Hota … ;->
Dil Jala Kar Muskurate Hain Wo,

Apni Aadat Se Kahaan Baaz Aatey Hain Wo,

Hum To Poora Din SmS Karte Hain Lekin,

Ginti K ek do SmS Kar K So Jatey Hain Wo ;->
Itni Shiddat Se Maine Paas Hone Ki Koshish Ki Hai,

k har teacher ne mujhe marks dene ki saazish ki hai,

Ye exams bhi apne hindi filmon ki tarah hote hain,

ant tak sab kuch achha ho hi jata hai-HAPPYS ENDINGS.

Agar tum kisi paper mein paas hona chahte ho,

to saari kaaynat tumhe usko paas karane me lag jati hai,

aur agar aisa nahi hota.. to exam abhi khatam nahi hue,

SUPPLY abhi baaki hai mere dost..!
Son: I Don''t Want To Go School Ma!
All The Teachers Think I Am Stupid
&
The Kids Hate Me.

Mom:No!
U Should Go, Bcoz U R The




"Principal"
2 Saal palhay meri girlfriend ka bhai sara din ghar per rehtay thay or us ka sath Date marna Impossible tha. Aj sub ATTA laynay line main kharay rehtay hain AB MAZAY he MAZAY

GEO MUSHSRAF.

Want To Go USA

Here''s A Chance For You

Mr.Obama Is Waiting
For You To Be In
White House

Get Ready

Because

He I In Search Of
Dog For His Daughter ;)
If Ever iN Your Life U R Very Sad n Feel That U Have Lost Everything,
I''ll Come, Hold ur Hand, Take u 4 Walk oN a Bridge aNd Show u Where 2 Jump From . . . . :p
I know its your birthday 2day.. i am sure you’ll give me treat in a big hotel.. so i shall talk to u in personal there, coz i dunno to express my feelings in SMS”
Jiss Train Mai Pyari Pyari Larkiyaan Safar Kar Rahi Hon..

Us Train Ko Kya Kahein Gaye ??


..


...


...


...

Socho

Its Simple Yaar


" MAAL GARRI "

2010.
1 class ka bacha apni Miss se kehta hai.
Mai aap ko kaisa lagta hoon?
Miss: So sweet!
Bacha: To phir mai apne ammi abbu ko aap k ghar kab bhejun.
Miss: Wo kyon?
Bacha: Ta''kay wo hamari baat agay chalayen,
Miss: Ye kya bakwaas hai!

Bacha:
.
Tution parhne k liye..
mErI DuKh BhArI kAhAnI sUnO gE



*&^$@@_+@_+)()(&^%&{{{((!~
@@#(_+(&%*9&5^^6&$#@{}:"<>?>??><
???>


DeKhA Aap BhI MeRe JazBaat NaHi

SaMaJh PaAye ;->