The Most InteresTinG

The Most InteresTinG
The Most InteresTinG ThinG abouT thiS sMs is thaT by The Time U Realize That NothinG is WriTTen in iT..
iT WouLd bE Too LaTe For U To Stop Reading iT... ;->
  

May, 20 2010     161 chars (2 sms)     2974 views       Funny

more Funny SMS Messages

Mumbai attacks kay baad Pakistan ne bhi India ko apni "MOST WANTED" LIST bhej di hay......

SINDH demands "KATRINA KAIF"

PUNJAB demand "PRIYANKA CHOPRA"

BALOCHISTAN demands "KAREENA KAPOOR"

NWFP desperatly and urgently wants "SHAHID
KAPOOR"
Geo
pathano Geo

Sab Hamse Hr Cheez Me Aagay Chale Gye

Ham Sirf Is Mehngai Me Piste Chale Gye

Jab Kuch Na Kr Sake Hamare Ye Hukumran

Lo Aaj Ham Ek Ghanta Aagay Chale Gaye ;->


Heart Of Boys are Like a Temple !!

Holy
Truthful
Pure




That''s Why



When Boys Say.
''I Love You''.

.

.

.


Girls Remove Their Sandals.
Saawariya...???
after watching all dark blue sets in saawariya, some people have decided 2 change sanjay leela bhansali''s name... guess..
what it wud be???
.
.
.
.
.
.
.
...
.
.
.
.
.
...
.
.
.
.
.

...
ANS- sanjay Neela bhansali . . . ;->
''Yeh Jo
Hath Me
4 inch ka dabba Pakda Hai Na



Yeh Sirf Msg
Receive Karne K
Liye Nahi Hai





Iss Se Msg
Send Bhi Hote Hai,



Try krke dekho
Its possible''
A boy n girl of 5 class asked teacher : Kiya chotay bachon ke bhi bachay hote hain ? ?
Teacher Said : Nahi kabhi nahi

Boy said to Girl : Aur tum aise hi darr rahi thi




hahahahahaahhaahhaahah
A
B
C
D
E
F
G
H
I
,
,
,
,
,
,
,
,
,
U
V
W
X
Y
Z





WT R U ALL WONDRINGAT,
I HV KILLED,
ALL THOSEWHO WERE BETWEEN I & U
Raat ko ek larki ne car ko rukne ka ishara kia , car kareeb aa ke ruki tu larki boli " i am sorry main samjhi taxi hai"
car wala bola " main bhi yehi samjha tha
Never Reject A Girl In Life Bcoz

A Good Girl Gives U

Happines N

Bad Girl Give U

Experience

Both R Essential In Life

So Enjoy Every

Girlfriend!
Yunhi mazaq mazaq main hm ganjey ho gae faraz!


Najaney kon hamarey
shampoo main veet daal gaya...= p ;->
Kesa lgta hy?

Barasti barish me

Hawa k jhonko''n k sang

Khamoshi se
Chalty huey

Koi apka hath thaam k

Hauley se keh
de

"Ae sweater landay da paya ae? =P ;)
Mera number hai
0321-6307893
aur mera netw0rk hai,

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Warid





Kyun k mujhe kutty ne nahi kata
k main zong use kar0n;-)