The Most InteresTinG

The Most InteresTinG
The Most InteresTinG ThinG abouT thiS sMs is thaT by The Time U Realize That NothinG is WriTTen in iT..
iT WouLd bE Too LaTe For U To Stop Reading iT... ;->
  

May, 20 2010     161 chars (2 sms)     2964 views       Funny

more Funny SMS Messages

Once a sardar was looking at a WANTED poster & was wondering -
Saala wanted tha to photo kheenchne ke baad use jaane kyon diya ?
CHAIN MSG

Baraey Meherbani Es Msg
Ko Itna Fwd Karain K
.
.
Mere Bhai Tak Pohanch Jaey
.
.
.
.
"Oye Ammi Keh Rahi Hain Salan
K Sath 2 Naan Bhi Lay Aana" ;)
"MY Principle"

If someone throws a stone at you, throw a flower at him....

But, make sure that the flower is still in the pot.....!!
Pyar Me Aur Photograph Me Kia Similarity Hai...?










D0n0 Andhere Me Develope H0te Hai ;)
''Jab paad diya to darna kya,
Jab paad diya to darna kya.

Paad diya koi Potti nahi ki,
Chup chup k Naak band karna kya.

Aaj karen ge khul k Pakhana,
Jaan bhi le le chahe Zamana.

Poti wohi jo dunya dekhe,
Patla sa dast ab karna kya.

Jab paad diya to darna kya''
Agar Allah Hamare Awam Ko Aqal Dede To Keya Hoga..?

Qazi Husen Kele Beche Ga.

Molana F.Rahman Bas Men Conductari Kare Ga.
Ch.Brothar''s Bhenson K Bare Me Dudh Jama Kare Ge..
Zardari Amrikion Ke Kutte Nehlae Ga..
Sh Rashid Hira Mandi Men Dalali Kare Ga..
Nawaz Sharef Arbion K Ount Charrae Ga..
Musharaf..

P.C Karachi K Gate Pe Pagri Bandh K Khara Hoga Mere Or Tumhare Leye Gate Kholne..
Or Altaf Hussen Bason Mei Manjan Beche Ga.. ;->
Boy to a Girl : ager main tumhari sirf kiss karu tu tum kia socho gi?
Girl : I will think ek bewakof jo purra USA ghoom sakta tha airport se hi wapis chala gaya
Once upon a time there was a sexy girl.












.
.
.
.
.
.
.
Sharm karo begharato mulk de halat
vekho te apne jazbat vekho.
Pathan ki bivi ka rang boht kala tha,

Ek din bivi ne Orange Colour ki Saarhi pehni aur pucha: Kesi lag rahi hun?
.
.
Pathan: Aise jaise SURMEY ki Factory mein aag lagi ho.


AgAr aap kisi Larki ko kahain
I LOVE YOU aur Larki aap ko kiss kar
ke apna mobile numbr Day dy
to
.
.
aap
Iss ko kya
kahain gay

Zahir he
.

.



KHUWAB.. :-D
Career is like a light
and Girls are like shadows!

If you''ll follow
the shadows you''ll
miss the light.

And if you''ll follow the light shadows will follow you!
Mummy Ye School Kya Hota He

Beta Ye Wo Jagah He
Jaha Parent Ko Luta Aur Bacho Ko Pita Jata He