The Most InteresTinG

The Most InteresTinG
The Most InteresTinG ThinG abouT thiS sMs is thaT by The Time U Realize That NothinG is WriTTen in iT..
iT WouLd bE Too LaTe For U To Stop Reading iT... ;->
  

May, 20 2010     161 chars (2 sms)     2980 views       Funny

more Funny SMS Messages


Mobile bana hai har larki ki shan

Call kr k larkon ko karti hain ye pareshan

MISSBELL or Sms kr k kehti hain meri jaan

Teri awaz sunne ko tarastey hain mere kaan

12 boyfrnd bana kr akarti hain pehalwan

Apni frndz ko hr raaz bata kr karti hain heran

Kehti hain larkon ko ullu banana hy buhat asan,

Hosh kar ay mere yaar ankhen khol k pehchan,

Mat aa in k chakkar me ye sab hain shetan,

Ab kisi ki call aaye To usko bolna G bhabi jaan.
Main Nain R0 Kar Uss Se Puucha
Kya Tum Nain New Pyar Dhuund Lia Hai ?

Kamini Sharma Kar B0li~


"Bus Activate Karna Baqi Hai"...! =P ;->


A sardar prays daily for 2 hours,
“Hey vaheguru meri lottery lagady.”

After 11 years VaheGuru angrily appeared
& said,”Khoti de putar 1 vari ticket te le ley”


1 box wasn''t opening
Physician came n aply
all laws
Chemist came n aply al
reaction but nt open
mathematician came n
say
''LET''S SIPOSE It IS
OPEN" !! ;->
jab sey dekha tum ko yara dharkan boli dil pukara





"kahan sey a gaya yah bandar awara"

Garmi aur Load Sheding ka tor

"HIMMAT FAN"

AJ hi ghar laen aur garmi se nijat paen. Sasta mazbut aur paedar.

Asal, , ,



KHUJOOR k paton se tyar karda. ;-)

Pathan : Kal hum Ne raat se subah tak 4 rupe ghnta packge pe apni grlfrnd se bat kya!

Dost: wo Q?

Pathan: humko Molvi ne bola tha k aaj jaagne ka raat hai ;->
YeH arZoO hAi mErI yEh iLTaJa hAi yARoO
.
.
.
.
.
.
.
Jidhar KESC Wale Dikhe Chappal Utha Ke MAroo :p

Yeh soch kar pareshan hoon mai
"kal bhi bhutto zinda tha aaj bhi bhutto zinda hai"
DOSTO!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Kia bhutto
"STAR PLUS"
mai kaam karta hai..=P;->
Yaar Raat To Kamaal Hogaya,

Ek Ghanta Ek Minute Tak Pishaab Karta Raha
11:59 Pm Say 1:01 Am Tak Itna Lambaaaaaa...
Record Hogaya Ye To
Never think more
about d past,
it brings Tears. . .







Dont think more
about d future,
it brings Fears. . .








Think more
about ME,,
which brings Cheers!! ;->
Aik Doctor Apne Dost Se)

"Yar Mai Soch Raha Hon K Is Gaon Main
Apna Clinic Khol Lon.
Dost:"Tumhara Khyal To Naik Hy

Magar Yahan Ka Qabristan Chota Hai . :D ;->