The Most InteresTinG

The Most InteresTinG
The Most InteresTinG ThinG abouT thiS sMs is thaT by The Time U Realize That NothinG is WriTTen in iT..
iT WouLd bE Too LaTe For U To Stop Reading iT... ;->
  

May, 20 2010     161 chars (2 sms)     2983 views       Funny

more Funny SMS Messages

Take a Bowl Fill it With GRAPES Put Your Hand In It Go In Front Of Mirror You Know What You Will Find...?? LANGOOR Key HATH Mei ANGOOR...!!!
''Usne mujhe rat ko jungle me akele chor dya faraz.
.
.
.
Ye keh kar k
Pyar kia to darna kia..?''
Love is magic. The more we hide it, the more it shows; the more you suppress it, the more it grows.
Question : Qalam Behtr Hai Ya Talwar?






Answer : Qalam Behtr Hai Q K Talwar Se Aap Shalwar Mein Nara Nahin Daal Saktay . . .!!


Husband: tum aesi roti nahi bana sakhti
jesi meri ammi pakati thi.

Wife: paka sakti hun agar tum be
aisa aata goondo jesa
tumhare abbu goonda karty thy ;-)


Interviewer asked sardarji:
Which are the 2 latest versions of java?

Sardarji: Marjava & Mitjava
Dozkah mein
Drogha k khoff se sary gunhagar imandari
se apne apne gunah paper pe likh
k hall se ja rahy thay k aachanak 1 aawaz i:

" EXTRA SHEET KHAPPAY " ;->
Lagey raho..

Lagey raho..

mainey khawaab mein daikha k mai Musharaf ki jagah saddar ban gaya hoon,
tum par bhi koi paabandi nahin jo marzi sapney daikho.. ;->
AaJ sE 10 sAaL bAAd LarkIyaN LArkE ko dekH kAr: kya mAst bAchA Hy yAr MuJhE Is bAchEy kA nUmBeR cHaHiYe

LArkA sHarMatE HuwE: aPp k gHar bAAp bHaI nAhI HaI kYa?
Ek calculator dusre calculator ko kya bola?

..

..

..

..

..

.."CASIO???"...(kaisi-ho? )


Pakistani m0vies Fl0p Q h0ti hYn?













Bec0z j0 Act0r Hain Wo Hak0mat Sanmbhal k Bethay hYn.
Ek Pathan Mobile Company Main Job K Liye Gaya:

1st Ques K Answer Pe He Usay Maar K Bhaga Diya Gaya.


Ques: Which Is The Most Popular Network.

.
.
.

Pathan: Al-Quaida. :-)