I met money.

I met money.
I met money.

I said u r just a piece of paper.

Money smiled n said

ofcourse i''m a piece of paper

but i havn''t seen a dustbin yet in life.
  

May, 20 2010     152 chars (1 sms)     3026 views       Funny

more Funny SMS Messages

''''MARRIAGE''''

Is Nature''s Way

Of Preventing

''''PEOPLE''''

From Fighting With

''''STRANGERS'''' ... ;->
School main ek Bacha Chaakoo liye ghoom raha tha.

Sir ne poocha: Chaakoo liye kyun ghoom rahe ho?

Bacha: GAREEB KA BACHA HUN SIR PISTOL kahan se laun !!!!!
Yaad Rakho:
TalaaQ kisi MaslaY ka Hal nahin hai..

.

Ager Bivi Se Ikhtalaf ho to uss ko "QATAL" Karwa do..

( Peer Asif ZaRdaRi )
Book:
Baghairti k 14 Asool..!!
What makes a man think about a candlelight dinner?








A power failure!!
yeh tha bada bhari..


marie se nahi banta khari....




char payyo pe chalti hain lori[truck]






ab tu jake karle ghade ki savari....;->
A Memon On Death Bed..

My Wife Where r U ?

Wife : Yes I''m Here

Memon :My Children r U All Here ?

Yes Papa ...

Tou KuTTon Phir Ye Barabar Wale Room Ka Pankha Q Chal Rha Hy ... ??
Professor:
Tum 20 Saal Ki Larki
Su Shaadi Kroge Ya
Apne Sy 20 Saal Bari
Sy ... ?

Student:
Sir ! Depend Krta Hy k
Kon Khoobsurat Hy !
Aap Ki Beti Ya Aap Ki Biwi ;->
Mujh Me Aur Aap Me Smart Koun Hai??
Guess?...






Maine Guess Karne Ko Kaha....

Press Karne Ko Nahi.
Teacher: Tumhare Abbu Ka Kya Naam Hai? Pathan: Google Khan Teacher: Yeh Kaisa Naam Hua? Pathan: Hum Jahan B Hota Hai, Wo Humko Dhoond Hi Leta Hai. Like
Techr : Batao Mje Naddi Naale Kahan Se Niklte Hain?

Studnt : Sir, Naddi Ka Toh Mje Pata Nhi

Han Naale Hamari

Shalwar Se Niklte Hain. :-) :-| :-D
Boy: Bus Male Hoti hai ya female?
Girl:female ,har koi ispe charthe hai.
Boy: to Phir woh pregrant kyon nahi hoti?
Girl:kyon k sab peachay se charhte hai.
Asif Ali Zardar K Baad
Kon Sadar-e-Pakitan
Bane Ga ... ???



Socho



Socho




Socho



Aur Socho










Rehman Dakait ...