I met money.

I met money.
I met money.

I said u r just a piece of paper.

Money smiled n said

ofcourse i''m a piece of paper

but i havn''t seen a dustbin yet in life.
  

May, 20 2010     152 chars (1 sms)     3030 views       Funny

more Funny SMS Messages

"hAmY" IS D BEST N CUTEST"

Say dis 10 tymz slowly wid ful AQEEDAT!

Ye msg 7 logo ko send kro 1 khush khabri milegi..

Dont Delete dis iz real,

1 larki ne ise delete krdya tha us k affairs uski AMMI ko pta chal gye

1 or larkay ne ise jhoot smjha usy raat k 2bje uske ABBU ne fone pe baat krte hue pakra kr phenti lagaie,

1 or ny name change kr k fwd kr dya
to usy date pr jaty howy kuttay ny kat lia

so plz dnt ignore n fwd it wdout any CHANGE.. =P ;->
Height of dedication

Papu 5 mint ma paper chor k chla gya
Teacher:kya hoa paper nhi aata?

Papu:wo bat nhi hai.
Mujhe aglay paper ki tyari karni hai... =P ;->
Lafz lafz likhon teri tareef mai,

.

.

.

Lafz Lafz Lafz

Lafz Lafz Lafz

Lafz Lafz Lafz

Lafz Lafz Lafz

Kafi hain ya aur likhon?
Patient : What are the chances
of my recovering doctor?

Doctor : One hundred percent.
Medical records show that
nine out of ten people die of the disease you have.

Yours is the tenth case I’ve treated.The others all died.
Girl : Paros wali Aunty mujhe bohat tang karti theen..

Jab b kisi ki Shadi hoti wo mere gaal kheench k kehti

"AB TUMHARI BARI HAI"

Phir mainay un ki ye aadat khatam karwa di.

Friend : Kaise ?

Girl:Jab koi Mar jata tou mai un k Gaal kheench k kehti...

"AB AAP KI BARI HAI"


Boy: My Gf broke up wth me & sent me da Kissng pics of her & her new Bf..!!


Frnd: Oh..its 2 bad..!!


Boy: Yaa..I know..dats Y i sent those pics 2 her Dad:D
Raat ko Pocha Mujhse cHanD sitaron Ne,

Tujhe BhuLa DiYa keYa Tere Jigri Yaron Ne,

Mene B Muskurate Howe Keh diYa,

Lage Honge Kamine BachiYan Phansane Main..














sorry
may b insan ho mera b dil kerta hy chawal marnay
ko.. =P ;->
D Bst Present 2 Give

2 A Frnd:

HONESTY

2 Ur Enemy:

4GIVENES

2 Parents:

GRATEFULNES

2 God:

OUR LIFE

2 Me:

Nokia N95

Video I-Pod 80gb

PS3/Xb0x

HP/Sony Laptop

Home Theater

Digital Camera 12.0

BMW Latest Model

Thats All.

I M "Down 2 Earth Persn

Wid Simple Dreams.
Usse pyar karke meri kismat hi jaag gayi,Usse pyar karke meri kismat hi jaag gayi,Maine itne love letter post kiye k woh "POSTMAN k saath hi bhaag Gayee.
1 Paagal Aadmi Ne Doosre Paagal Aadmi Ko Fone Karke Kya Poocha . ..??







Socho Socho . . .










"Abe . .Tera Fone Number Kya Hai..??


,.+""-., ,.-""+,
#( -_-) (-_- )#
("<>") ("<>")
""-., ,.-""

Remember
























Bachy 2 hi Achay..;-)