pathan & admi

pathan & admi
Admi bakriyan chara raha tha

Pathan:
ye bakriyan kahan ly ja rhy ho?


Admi:
Inhen school chorne ja rha hon


Pthan:
Mjy pagal smja ha?







Aj to itwar ha..
  

Apr, 09 2011     160 chars (1 sms)     3415 views       Funny

more Funny SMS Messages

Question Of The Year
Students raat ko Q parhte hein?






Q?





Answar:
Q k din me to dhoop parhti hai... ;->
(",)
<))>
_/?_ genius hun bhai genius... =P
My no. has been changed.
plzz give me a confirmation calll on my new no.
it is 15
agr mera nokar uthae to usy 2,4 galiyan dena.,
kamina khud ko police wala kehta hai.
Pathan ki B-v bhaag gai 3 din baad wapis aaye
Pathan ghusse se bola
''''Ab kya lene aayi ho''''

Pathan ki B-v boli
''''Main apne mobile ka charger bhool gai thi'''';->
Son:abu bacha ziada intelligent hota hi ya baap?

Father:baap

son:abu telephone kis ne bnaya?

Father:Garaham bell ne.

Son:us k baap ne q nai bnaya?
Why did the monkey fall out of the tree?
























Because it was dead. . . ;->
Lagey raho...


Lagey raho...


main ney khawaab mein
daikha main Musharf
ki jagah sardar ban gaya
hoon,

tum par bhi koi paabandi
nahin jo marzi sapney
daikho.
All da elecTrons were having parTY suddenly proTons aTTacked ThemA herO came & saved da eLecTrons.TheY asKed hero "who r u?"he said "Bond .....Covalent bond"
Pathan: Yara hum bohat preshan hai

Dost: Kyun khan sahab?

Pathan: O yara subah se hum ko koi battery low k number se miss call de raha hai...=P;->
''Plumber: Pipe Naya Laga Diya Hai Aur 1000 Rupay Bill Hogaya Hai.
Man: Aray Itna To Main Engineer Ho K Bhi Nahi Kamata.
.
.
.
.
.
.
.
Plumber: Sahi Keh Rahy Ho. Main Bhi Nahi Kamata Tha Jab Engineer Tha.''
What if the I.T. industry starts producing movies?
Some Film titles may be like these:

· Login Karo Sajna
· Naukar PC Ka
· 1942 -- A Bug Story
· Kaho Na Virus Hai
· Crash Se Crash Tak
· Haan Meine Bhi Debug Kiya Hai
· Shaheed Hacker Singh
· Password De Ke Dekho
· Terminal Apna Login Parayi
· Mr. Network Lal
· PC Sajaake Rakhna
· Hackers'' Ka Raja Debuggers'' Ki Rani
· Kyonki Mein Debug Nahin Karta
· Phir Teri Java-scripting Yaad Aayi
· Meri Disc Tumhare Paas Hai . . . ;->
Sharabi ne Doctor se puchha-Aap meri sharab chuurva sakte ho? Doctor-Han kyun nahi. Sharabi-Toh Punjab Police ne meri 200 bottle pakdi hai. Pls chuurva do na.


Piyarey
Or
Aziz dosto..

ASLAM O ALAIKUM..!























Bas Salam kar ke
10 nekiyan laini thi,
ab apna kam karo... ;->