pathan & admi

pathan & admi
Admi bakriyan chara raha tha

Pathan:
ye bakriyan kahan ly ja rhy ho?


Admi:
Inhen school chorne ja rha hon


Pthan:
Mjy pagal smja ha?







Aj to itwar ha..
  

Apr, 09 2011     160 chars (1 sms)     3429 views       Funny

more Funny SMS Messages

,.+""-., ,.-""+,
#( -_-) (-_- )#
("<>") ("<>")
""-., ,.-""

Remember
























Bachy 2 hi Achay..;-)
Teacher:

"Qarz-e-Hasna kisay kehte hain"?


Pathan:

"Jab Qarz denay wala paise wapis mangay, aur qarz Lene wala HANS day, to usay Qarz-e-Hasna kehte hen"!
Ek Aadmi Hath Main Ek Packet liye tezi se Bhag Raha Tha.

Police ne Rok K Puch: Kaha Bhage Ja Rahe Ho?

Aadmi: Main Apni Biwi K Liye Kaprey le kar Ghar Ja Raha hon.

Police: To is Tarha bhag Q Rahe ho?

Admi: Mujhe Darr Hai K Ghar Pohonchtey Pohonchtey Fashion na change ho jaye. :-)
Subah
SMS
Sham
SMS
Din Men
SMS
Raat Men
SMS
Ghar Men
SMS
Office Men
SMS
Jeena
SMS
Marna
SMS
Akhir Kya Hai
Ye SMS ?
?
?

!


S= SUB Ko
M= Mohabat Se
S= Satao.
Jab Kuttay Ki Maut Aati Hai Na


































Tou Wo Marr Jata Hai ;->
Lage Raho
.
.
.
Lage Raho
.
.
.
Koi Kuch Nahi Kahe ga
.
.
.
Aur Kahe Ga Bhi Tou Kaunsa Farq Pare Ga.....
.
.
.
Lage Raho
.
.
.
Besharmo''n ki Terha Sms Receive Kerne Main....... ;->
Ek Roz Roshni K Hazaro''n Sitaare Honge

Aap Ki Aankhon Main Haseen Nazare Hohge

Qayamat K Din Jab Aap Ka Mobile Check Kia Jaye Ga

Tou Sab Se Ziada Sms Humare Honge .... ;->


Do U know why a sardar ji kept
the door open while taking a bath?

Because he was scared that someone
might see through the “KEY HOLE”.
1 ghar main twins peda huay to saas ne kaha:

"lo batao, humaray Pakistan k halat dekh kr ab bachay bhi akelay atay huay dartay hain...
Ek kanjoos Pathan ne mithayi ki dukaan kholi aur mulazim k liye akhbaar mein ishtihaar diya.

"EK MULAZIM KI ZARURAT HAI
Par
.
.
.
.
Sirf SUGAR k marez raabta karen"
Peshawar Ki Police Ka Bhe
Jawab Nhe Hai

1 Pathan Talaab Main Nha Rha Tha

Police Wala Kehta Hai

" Chal Ooye Bahr A Kar Kpry Pehan

Teri Talashi Leni Hy
" ToDay Iz SunDAY "

Send this SMS to 10 Peoples and INSHALLAH tommorrow Will be Monday !

Monday :)

Believe me it works!! :)