Thr Was An Old Man

Thr Was An Old Man
Thr Was An Old Man Who Use 2 Park Vehicals For Others

Suddenly One Day Evry1 Startd Calling Him Spider Man

WHY?

His Name Was Peter Park-Ker
  

May, 17 2010     149 chars (1 sms)     3068 views       Funny

more Funny SMS Messages

American: Can U swim?

Pathan: No

American: Dog is Better den u

bcz It Swims

Pathan: Can u swim?

American: Yes

Pathan: then whats the Difference between u & Dog.
FIRST SIGHT

FiRsT NiTe, FiRsT SiGhT, I SaW, I KnEw, LoVe''s SwEEtEr ThAn MoUnTaiN DeW, A pRoMiSe I mAdE and'' WiLL kEEp, 2 LoVe YOU aLwAys~
Under The Black Cloth,
Fire Of Love Burn



Nahi Samajh Aayi Na!

Metric Kitha Hunda Tey Samajh Aandi Na


Matlab


Kali Kurti De Thaley
Agg Ishq Di Baley. :-)
Modern shetan ki 4 nshanian,

1...hath me cell hoga.
.
2...angotha key pe hoga.
.
3...sms pr k hnsy ga.
.
4...sochy ga ab ye sms ks ko bhejon.
Some Beautiful Lines Just 4 U.






~~~~~~



..............



----------



__________



""""""""""



======




Nice na...?? =P ;->
Pathan To Wife: Mera Yaar Aaya hai Chai to Bana Do.

Wife: Main Nahi Bana Rahi.

Pathan: Bana De, Jab Tera Yaar Aayega to Main Bhi Bana Donga. :-)
....Go To HELL....



Gusa Mat karu yar winter a gaya hai aur suna hai waha kafi garmi hai .. Sardiyaan Achi Guzr jaye gi Ok??

So

...GO TO HELL....
DON K Fone ka Intazar tu 11 Colleges ki Larkiyanm Kar Rahi hain.



Mager DON ka Fone Ana Mushkil he nahi NamumkinHa.



Kiyn k DON K Pass tu

.
.
.
.
.
Balance hi nahi hey :D
''Aaj, kal, harpal, har samay, har vaqt, maheno, salo saal se ek DIL tumhare liye dhadakta tha aur dhadakta rahega aur wo DIL hai ur"s own DEAR.''
Ye msg aik ghareeb lerki ka hei jis k paas is sakht sirde me pehanne k liye kapre nahi hein,msg sabko bhej ker uski help karein

Name

Malika Sherawat.
Bank Mei 1 Achi Job Hai
Only 4u
Salary:25000 Pr Month


Kaam Srf Ye Hai K Sara Din Cashier K Samne Zuban Nikal Kr Bethna Hai Wo Angootha Lga Kr Note Ginega :-)
The Company Of
Gud Ppl Is Like The Shop
Of Perfume
Wethr U Have Bought
Or Not
U''ll Receive A Lot Of Gud
Fragnance










So Dun Lose Me ... ;->