badboo aap ne maari hai

badboo aap ne maari hai

Wo Kya Janay Mere Dil Pe Kya Guzri us waqt "paPpu"
Jab Us Ne Meri Tarf Dekha or Boli..


Excuse me
Badboo aap ne maari hai...? ;->
  

May, 05 2010     141 chars (1 sms)     2888 views       Funny

more Funny SMS Messages

"Ek LARKI Ki DUA"

Qasam Se Har Ek Larka Bhula DonGi,

Sab hi Ki Tasverain Jala DonGi,

Ek Tum hi Raho Gy Iss Dil Me !

Balance Dalwa Do Bhout Dua DonGi
1 Bar Jan Mang K To Dekho
1 Bar Yääd Kr K To Dekho
Agar Hum Na Aye To Samaj Lena

Salman Sutta Peya Ae,
Ty Mobile Silent Ty Vai..
I
*
*
*
*
knøw
*
*
*
*
U
*
*
*
*
R
*
*
*
søøø
busy
*
*
*
*
is liyè
*
*
*
*
*
sms màin kuch nàhi
likkhà k àap kø pàrhnà
pàrey gà ;->
ik admi nay kaha:is zindagi sy to mot achi hay
foran ik jin namoodar hua aor bola may nay ap ki rooh leni hay:
admi foran bola yar abi admi kya mazaq b nahi kar sakta
ate Jate Wo Mujhpe Ehsan Kr Gy¡,

¡nsurance Pol¡cy Se Jina Asan Kr Gy¡

Ab Apn¡ Mrz¡ Se Bdalta Hun Jmhur¡at K Gear,

Yun Lgta Ha¡ Nam Mere Pak¡stan Kr Gy¡
Moral Of The Movie GHAJINI...

Whenever Going To Meet Ur GF..
Make Sure U Have
Ur Cell Fone..
N
When U R In Deep Trouble Keep Ur Cell Fone 8 Silent... =P ;->
Larki apne B.F. se:
Mera Bacha!
Mera Shoonu!
Mera Gugluu!
Shadi Karo Gey?
Bolo Baby …

B.F.:
Tum Mujhey Propose Karna Cha Rahi Ho Ya Adopt?


Ek admi rozay nhi rakhta tha.
Us k peer ne kaha tum roza rakho main wada kerta hoon roz tumhari ek Duaa qabul hogi.
Us ne roza rakha. Sara din bari mushkil se guzara.
Sham ko roza khol ke peer ke pas chala gaya.
Peer ne kaha mango kya mangte ho?
Woh bola peer sab subah EID kerwa do... =P ;->
"SADDAM HUSSAIN''S" Favourite Song:


Idhar Chupa,
Me Udhar Chupa....


Jaane Kahan Me Kidhar Chupa...


Arey Pakar Liya..


Yeh ''BUSH'' Tune Kya Kiya... ???
2 friends,

“see” & “saw”:

1 day “see” saw sea & “saw” didnt see sea.
“See” saw sea and jumped in sea.
“Saw” didnt see sea but jumped in sea.
“See” saw “saw” in sea & “saw” saw “see” in sea.
“See” “saw” both saw sea & both “saw” & “see” were happy to see Sea.

That is how to exercise your brain..!
na poocho mein tumharey baghair kyun naheen roya,

waja thee yeh log agar mein rota to inhon nein kehna tha

"tum nein uss kee yaad par pani phair diya hai"
Pathan:College Ki Ladki Se Bola I Love U! Ab Tum Mujhe Bolo Girl:Mai Abhi Ja K Sir Ko Bolti Hun Pathan: Pagal Ki Buchi Sir Ko Mt Bol Unki Shadi Ho Gai Hai.