badboo aap ne maari hai

badboo aap ne maari hai

Wo Kya Janay Mere Dil Pe Kya Guzri us waqt "paPpu"
Jab Us Ne Meri Tarf Dekha or Boli..


Excuse me
Badboo aap ne maari hai...? ;->
  

May, 05 2010     141 chars (1 sms)     2890 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ek pathan apne exam ka result net pe dekh kar,....Oye yara ye kya.....mein fail hogaya aur wo bhi English k paper mein,
.
.
.
.
It's UNPOSSIBLE.
Whats The Difference Between Compelete & Finished ?

.
.
.
.
.
.
If U R Find Gud Wife U R Compelete

Otherwise U r Finished .!!
One Sardar needed two plain papers but he had only one. Do you know what he did: photocopied the one which he had. sardar are fun aren''t
U r 1 of d most CUTE persons I have seen.

Dont misunderstand me
Cute means
C-Creating
U-unnecessary
T-Troubles
E-Everywhere
Chandi ka ghora soney ki lagam
Msg parhne walon ko mera salam
7up,Sprit peene walon kabhi paani bhi piya karo
Free k Msg parhne waly kabhi msg bhi kiya karo.
GOLDEN WORDS

Jo shaks eid k baad apne dosto
ko treat deta ha,

us ko chand jesi Dhulhan milti hai...

-William Mufta
Manzil ki taraf barhtay raho,
Jo dil kahe woh kare woh raah chuno.
Peeche walon ko aagay mat aanay do.
Or jo aagay hain unse aagy niklo.
.
Tub he ek achay Truck Driver ban pao gay.
Kya Ap Panchvi Pass Se Taiz Hein . .


Loading . .





Please Wait . .



While We Retrive Your Data






Result :->

Sorry, Nursary FaiL
1 Chotey Bache Ne Darwaza Khola Aur Apni Behan
K BoFrnd Ko Dekh Ker Masumiat Se Bola:

"Aap Roz Baji Se Milne Aa Jate Hyn, Kia Aap Ki
Apni Baji Nahi Hyn" ;->

Ek Aadmi Doosrey Se:

"Bhai Ye Larki Kia
Hoti Hy ... ? "

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Doosra:

"Pata Nahi Bhai , Main
Tou Khud "SAWAAT"
Mein Rehta Hoon... " ;->
Important essay for 2nd year english paper.

1. Marriage of Sania and Shoaib.

2. Hussey brothers vs AKmal brothers.

3. Merits and Demerits of facebooK.

4. Favourite Personality-Ahmed Faraz.

5. How to control happiness when electricity is available.
''Agar Koyi Achha Sa Msg. Hai To Use Jaldi Se
.
.
.
.
.

Paper Par Likh Kar Almari Me Band Kar Do
Kahin Galti Se SEND Na Ho Jaaye..!!!''