badboo aap ne maari hai

badboo aap ne maari hai

Wo Kya Janay Mere Dil Pe Kya Guzri us waqt "paPpu"
Jab Us Ne Meri Tarf Dekha or Boli..


Excuse me
Badboo aap ne maari hai...? ;->
  

May, 05 2010     141 chars (1 sms)     2896 views       Funny

more Funny SMS Messages

Sardar selected a short girl to marry.
Why?
Because guru ji told him
Musibat jitni choti ho utna acha hai
Girl: when we get married, i want to share all your worries, troubles and lighten your burden..
Boy: it''s very kind of you, darling, but i don''t have any worries or troubles..
Girl: well that is because we aren''t married yet....
2 Makhiyo''n Ne Hotel Me Khane Ka Order Dia.

1st : Mere Liye POTTY le Aao LEHSAN k Sath

2nd : Mere Liye B Le Aao Lekin LEHSAN Mat Dalna
Muun Se Buu Aati hy ;->
Boy: Challte Chalte Yunhi Ruk Jata Hoon Main
Bethe Bethe Yunhi Kho Jata Hoon Main
Kya Ye Hi Pyaar Hy . . .???










Girl: Nahi Ye Kamzori Hy
Subha Shaam Glucose Piya Karo . . . ;->
Sardar: Whats My Mobile Bill?

Call Centre Girl: Sir, Dial 123 To Know Ur Current Bill Status

Sardar: Not Current Bill, I Asked Mobile Bill


Aik pathan bath room gaya.

Jab bahir aya to tokan walay nay 12 rupay mangay.


Pathan: Kyun lotay may pepsi thi kia...?


A sardarji went to a
STD/ISD/PCO SHOP and
slapped the operator twice.

:-( Guess why ?

bcoz there it was written
“Number dial karnay se pehley do lagain”
Lo Meri Girl Friend Ka Photo Dekho









Press Down








Thora Aur Neeche












Dikhi Ya Nahi ...

Haram Khor Bhabhi Ki Nazar Se Dekhta Tou Zaruur Dikhti ... ;->
1 memon ne arbi ko khoon dey k uski jaan bachai.
Arbi ne usay MERCEDES gift kardi.
Arbi ko phir khoon ki zarorut pari,
Memon ne phir khoon dia.
Ab k bar Arbi ne till waly laddu gift kiye,
Memon:Ghusse se, mercedez kion nahi di?
Arbi:Munna…!!
Ab hamarey ander bhi memono ka khoon dor raha hay:)
''WARNING ! ! !



This is a VIRUS . . .



When you turn your phone off it WON''T WORK AGAIN''


Exams are like GIRL FRIENDS

1 Too Many Questions.
2 Difficult to Understand.
3 More Explanation is Needed.
4 Result is always FAIL!
Apni Pasand Ka
Number Choose Kare''n

10 , 20 , 30 , 40 , 50
60 , 70 , 80 , 90 , 100





















Aur

Utna Balance Mere
Number Pe Easyload
Kerw De''n ;->