badboo aap ne maari hai

badboo aap ne maari hai

Wo Kya Janay Mere Dil Pe Kya Guzri us waqt "paPpu"
Jab Us Ne Meri Tarf Dekha or Boli..


Excuse me
Badboo aap ne maari hai...? ;->
  

May, 05 2010     141 chars (1 sms)     2891 views       Funny

more Funny SMS Messages

1 admi mrty waqt dost se:
yar! tmhary ghr 10 lakh ka daka me ne dalwaya tha
0r 50 lakh ki chori b me ne hi krai thi

Dost:
koi bat ni
tmhy Zehr b me ne dia hy;)
Agar Pakistan Mobile Ejaad Kartay to Us Main Ye Templates Hotay:

1.Kaminay Jaldi Call Kr.

2.Ghar Kb Ayega Tu?

3.Gutka Leta Hua Aiyo

4.Date Pr Hn

5.Wahin Dekh. ;-)
When a man steals your wife, there is no better
revenge than to let him keep her.
-- Sacha Guitry --
Lab Pe Aati Hy Dua Ban K Tammana Meri

Sim band Ho Jaye Allah Kare Teri

Duur Dunya Main Chamakne Se Ujala Ho Jaye

Jo Mujhe Sms Na Kare Us Ka Rung Kala Ho Jaye

Ho Mera Kaam In Faqeero''n Ko Sms Kerna

In Kanjuso''n Ghareebo''n Ka Inbox Bharna

Mere Allah Inhain Bhi Gairat Aa Jaye

Ye Sms Parhte Hii In Ka Bhi Sms Aa Jaye . .
Shohar Biwi se
Tu Chandramukhi main surajmukhi
tu mujhse dukhi main tujhse dukhi
chatt se chhalang laga de, phir tu bhi sukhi,main bhi sukhi
Why Did Lady Throw Out Her Mother-In-Law?
Because
Baba Ramdev (Yoga walay) Said
“Apni Saans Ko Bahar Nikalo..!!”
Once a man was smoking
in Airport
A gentleman arrive n ask
him: "Ek din mei kitni
cigarette pee lete ho ?"

Man : Why ?

Gentleman : Agar tum ab tak
zndgi me cigarete pe kharch
kiye paise bachaty tou
Samne khara hua plane
tumhara hota ..

Man: Tou kia wo plane aap
ka hy ?

Gentleman: Nhi

Man: Thnkx Sir for ur advice
wo plabe mera hi hy ... =P

Moral :
Don''t try to be over-smart
Sutta Laga k Geo
Santa Ko Ek Bar Paisi Ki Jarurat Thhi, Apne Dost Banta Ko Bola.

Santa: “Yaar Mujhe 3000 Rs De De, Main Tujhe 2 Mahine Ke Baad Lota Dunga.”

Banta Ne Paisi De Diye, Mahine Bad Jab Santa Se Paisi Mange To Santa Use Ek Lota Dete Hue Bola.

Santa: “Ye Le Apna Wada Pura Kar Raha Hun, Pakad Ye Lota.“

(Champions Trophy FINAL ''09)

Aus won the toss & decided to bat first

AUS V/s Pak

AUS: 323/7 (50)
PAK: 325/8 (48.4)

(peshawar TV)
=P ;)

Great students like Us , work on the principle of rockets
It doesn''t mean we aim for the skys
It means we don''t start studying unless our tail is on fire
hahaha
10 things I know about U!!

1. U r a special person with a wondrful Heart



2
3
4
5
6
7
8
9
10

Bas, baqi mazaq kal karenge.
Three dreams of a man:

To b as handsome as his mother thinks..

To b as rich as his child believes..

To have as many women as his wife suspects... ;->