badboo aap ne maari hai

badboo aap ne maari hai

Wo Kya Janay Mere Dil Pe Kya Guzri us waqt "paPpu"
Jab Us Ne Meri Tarf Dekha or Boli..


Excuse me
Badboo aap ne maari hai...? ;->
  

May, 05 2010     141 chars (1 sms)     2887 views       Funny

more Funny SMS Messages

.*""* . * ""*.
"* Dil ki *"
*Gehrayon*
"*. se .*"
"*..*"
*



.
Fitay moo!
.
.
.
.
.
us ka jo apka
Bura chahy.
I''m Willing
To
Admit That ... !!!


I

M a Y

N o T

A l W a Y s

B e

R i G h T ,



B u T ...



I

A m

N e V e R

W r O n G ... ;->

Professor:
Tum 20 Saal Ki Larki
Su Shaadi Kroge Ya
Apne Sy 20 Saal Bari
Sy ... ?

Student:
Sir ! Depend Krta Hy k
Kon Khoobsurat Hy !
Aap Ki Beti Ya Aap Ki Biwi ;->
Son:Mujhe circus dekhna hai.
Papa:I M busy
Son: Waha 1 ladki chote-2 kapdo me
cheete pe sawari karti hai
Papa: Chalo chalte hai,
kaafi dino se cheeta nahi dekha
Sir to student: batao Pyar ot ishq main kiya farq hai?
Student: Sir pyar woh ha jo aap apni beti se karte hain
or ishq woh hai jo main apki beti se karta ho
Thakur Ko Tumhari Maa Ne Rakhi Bandhi To Wo Tumhara Kaun Hua?

Kuch Nhi..


Kyun Ki Uske Hath Nhi The
the day i will die and go out of ur life

then

buy some nice & butiful flowers 4 my grave from the money





u r saving by not sending sms 2 me


WIFE: Tum Ne Kabhi Socha Hai
K Meri Shaadi Kisi Aur Se Ho Jaati To Kya Hota?''''

HUSBAND: Nahi, Main ne kabhi Kisi Ka Bura Nahi Socha...!
Define "GUTS"..??







Its Wen Ur Boyfrnd Catches U In Theatre With Another Boy & U Say,
"SWEETHEART NEXT SHOW IS WITH U..!!!";-)
If I had a flower for

each time I thought of My Mother,

I could walk in my garden forever.

Happy Mothers Day
TEACHER:
Us ne KHUDKUSHI kar li.
Usey KHUDKUSHI karni pari.
Dono main fark batao.

STUDENT:
Pehla Parha Likha Berozgar Tha,

Dosra SHADI-SHUDA tha....
....Go To HELL....



Gusa Mat karu yar winter a gaya hai aur suna hai waha kafi garmi hai .. Sardiyaan Achi Guzr jaye gi Ok??

So

...GO TO HELL....