SANTA : Yaar Banta Meri 1 Problem He !

SANTA : Yaar Banta Meri 1 Problem He !
SANTA : Yaar Banta Meri 1 Problem He !
Oye Yaar Meri Beti Jawan Ho Gau He!


BANTA : Yar Usme Kya He Teri Beti Ko Border Par Bhej De!
  

May, 18 2010     138 chars (1 sms)     3039 views       Funny

more Funny SMS Messages

Girl: Kon Ho Tum?
Boy:Hasrat Tumhari
Girl: Takte Ho Kya?
Boy: Soorat Tumhari
Girl:Karte Ho Kya?
Boy: Pooja Tumhari
Girl: Kafir Ho Kya?
Boy: Aisa He Sahi
Girl: Chahte Ho Kya?
Boy: Muhabbat Tumhari
Girl: Pachhtaogay..
Boy: Kismat Hamari
Girl: Married Hoon Main
Boy:...
.
.
.
.
Pehle Kion Nai Bataya Manhoos Maari?
Akbar: Kal Maine Sapna Dekha
K Tum Gobar Me Gir Gaye Aur Mai

Shehad (Honey) Me!

Birbal: Ji Maharaj! Fir Mai Apko

Chatne Laga Aur Aap Mujhe.
Once some hunters were after an elephant. The elephant didn''t know what to do. He met his friend ant on the road. He told ant his problem.
She said : "Don''t worry . just hide behind me !!! "
SEX!!!
























Now that i have caught your attention,
I Just Want To Teel U That
Dont drink and Drive, you might Spill it ... ;->
Oe..Gabbar

Bahar Nikal


Kaha Chipha He Tu..


Or..


Kaha He Tere..


Kalliya-Walliya

Sambha-Vambha


Or Tere...


Msg Wsg..
Ab Koi Bathroom Sy
Uthe Aur Kahe k 75
Paise Me Call Kro
Wah Very Smart
Mere Aziz Pehle
Dho Tou Lo
Aur Wese Bhi Zong
k Customer Pehle
Din Sy Hi
Bathroom Me Beth Kr
Srf 75 Paise Me Call
Kr Rahe Hy
Tou Zong ka
Bathroom Me Beth Kr
Call Krne Wala
Package Istimal Krte
Raho Aur Sab Ker Do ;->
O
Mere
Makhna
Meno
Yaad
Rakhna

Har
Vely
Hasna

Koi
Problem
Howy
Tou
Dasna

Kisi
Hor
Naal
Na
Phansna

Bas
Maire
Naal
Vasna

O
Mere
Makhna
Kesa Hy Ye Sms Zarur Dasna . . . ;->
"Aaj Ki Dua"

Ay Mere
Allah Pak!!!

Aj Mere Voh Tamaam Gunah Muaf

Farma De Jo Meri Duawaon Ki

Qabuliat Me Rukawat Bante Hein!

Ameen
santa 2 his wife : light chali gayi hain...bahut garmi ho rahi hain..jara fan on karna...
santa''s wife : kar di na sardaaro waali baat...!! agar Fan on kiya to candle bhuj jayegi na...!!!!
whAt is tHe similArity b3tw33n jOdhA AkbAr anD deepikA pAdukOne?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
dOnO Achchee HAI bUt thOdee lAmbi hAi
2 Saal palhay meri girlfriend ka bhai sara din ghar per rehtay thay or us ka sath Date marna Impossible tha. Aj sub ATTA laynay line main kharay rehtay hain AB MAZAY he MAZAY

GEO MUSHSRAF.
Wo Keh K Chaley K Ab Hum Sirf
Tmhary Khwabon Me Aengy "PAppu",,,


Light ki wAjA sE Neend He Nhi Aati,
KhuwAb KyA "KAddu" Aayen gy... ;->