SANTA : Yaar Banta Meri 1 Problem He !

SANTA : Yaar Banta Meri 1 Problem He !
SANTA : Yaar Banta Meri 1 Problem He !
Oye Yaar Meri Beti Jawan Ho Gau He!


BANTA : Yar Usme Kya He Teri Beti Ko Border Par Bhej De!
  

May, 18 2010     138 chars (1 sms)     3042 views       Funny

more Funny SMS Messages

Thakur Ko Tumhari Maa Ne Rakhi Bandhi To Wo Tumhara Kaun Hua?

Kuch Nhi..


Kyun Ki Uske Hath Nhi The
The most rommantic country of the world?



guess!




pakistan
u know y?




har raat candle light dinner :-)
(thanks to W.A.P.D.A & KESC)
Pathan; o yaara ye bkra kitne ka hai ?

admi : 28000 ka







pthan heran ho kr









camery wala ha.. :p ;->
kal raati mein ik khwab weikheya,


Tooon meri wauti sein tey mein tera larda saan,
har passey loki hee loki san


kee dassan barda khaufnak manzar see
Dr:Aapko kya prblmhai?

Patient:patlay motion

Dr:kitne patlay?

Patient:Bohot paylay

Dr:phr b kitne?
Patient:
Pagal k bache
itne k tu us se kulli kar sakta hai!!!!!
Children
Are Natural Mimics

Who Act Like
Their Parents,

Despite

Every Effort To Teach Them

Good Manners ... ;->
Main Khud Bhi Usay Bhulana Chahta Hoon
Pappu. . . !!!

















Pr Kya Karoon...

Ammi Roz Subha 7 Badaam Khila Deti Hain... ;->
At the bus stop a man
enterd the bus and
shouted out loudly




"Dont try to move from
your seats











Sheeda kulfian wala aap
chal k twaday kol aaey
ga...................-;>
(Champions Trophy FINAL ''09)

Aus won the toss & decided to bat first

AUS V/s Pak

AUS: 323/7 (50)
PAK: 325/8 (48.4)

(peshawar TV)
=P ;)
Agar koi aj
k din ap se
kahe k
AP KHUBSURAT HO,
SMART HO
GENIUS HO
tu
rakh
k
stupid k moo per thapper do
Q k wo

AuGusT k maheney
mein

APRIL FOOL Mana raha hai.............
Girl:Kon ho tum?

Boy:hasrat tumhari,

Girl:takte ho kia?

Boy:Surat tumhari,

Girl:karte ho kai?

Boy:poja tumhari,

Girl:kafir ho kia?

Boy:aisa hi sahi,

Girl:chahte ho kia?

Boy:muhabat yumhari,

Girl:pachtao gay?

Boy:kismat hamri,

Girl:Married hoon main.
Boy...
.
.
.
.
.

.
.
.
MA KI KUSS TUMHARI.;->
When u fall in Love no power on earth can keep u away 4m ur loved one,But only one power can keep u in ur senses,Guess what?"Abbay di juttian"