SANTA : Yaar Banta Meri 1 Problem He !

SANTA : Yaar Banta Meri 1 Problem He !
SANTA : Yaar Banta Meri 1 Problem He !
Oye Yaar Meri Beti Jawan Ho Gau He!


BANTA : Yar Usme Kya He Teri Beti Ko Border Par Bhej De!
  

May, 18 2010     138 chars (1 sms)     3034 views       Funny

more Funny SMS Messages

U can control your Breath but not Death,
U can control your Life but not your Wife,
U can control your Emotions but not





















LOOSE MOTION
2 sardar were fixing a bomb in a car.
Sardar 1 : What would you do if the bomb explodes while fixing.
sardar 2 : Don’t worry, I have a one more.


Banta ask santa: what will you
advise your children about marriage?

Santa declares: I’ll never marry in my life and
I’ll give same advice to my children also.
After the Announcement the final result of class, father asked his son.

Father: Beta Tumhara result Kesa Raha?
Son: Abbu, Teacher ne kaha ke Zyada tar bachay fail hain.

Father: Beta Aapka Result kiya Aaya hai?
Son: Abbu, Woh jo Dr uncle hai na unka beta bhi Fail ho gaya hai.

Fathar: Tumhara Result Kiya aaya hai?
Son: Abbu, Woh jo mera Dost hai na jiske Papa Engineer hain na, woh bhi fai ho gaya hai.

Father: Abay Tu bata, Tera result Kiya aaya hai.
1 Pathan hamesha Apne Mobile K Saath 1 Scissor Rakhta Tha

Kisi Ne Poocha

"Khan Saab Ye Konsi Science Hai ?"

Pathan: :"O Yaara Kbhi Kbhi Call Katna B Par Jata Hy Na" ;->
SWEET POEM:

Eat With Butter,

Cut With Cutter,

When You Forget MeYou Will Definitely Fall In Gutter..:-)
"Raks karti hay gardish-e-dauran,

dar khulay hain sharab khano k,

"Chaey peenay ko ab kahan jayen,

Band hotel hoey pathano k."
Its My Last Message To You








LAST Boley Tou ...

L = Luv U Alwayz
A = All Tym Miss U
S = Save U In My Heart
T = True Frend In Lyf



So Dun Worry Be Happy ... =)

Heer..Ranj

Soni..Maiwal

Laila..Majnu

Sahiba..Mirza

Romio..Joleat

Sasi..Panu

Sheren..Frhad

Aur

Coming Soon

The Bigest Lover Of 2009

Sheery Zardari ;->
Train mai aik husband apni wife say:
tujh say shadi ker k pachta raha hun
dil kerta hai tujhey kuttay k agay dal dun

samnay wala passenger:wao wao wao wao
God has given many qualities to you,
Good look, personality, charm, intelligence,
And many more……this is call as
“Allah meherbaan to gadha bhi pehalwan…”
BHIKARI:Saab Rs.6 dedo coffee pina he

MAN:kyu 1coffe to Rs.3 ki he

B:Saab sath me girl frnd b he

M:bhikari hokar b GF banali

B:Nai saab GF ne bhikari banadiya