Yeh Jo Hai Na...

Yeh Jo Hai Na...
Yeh Jo Hai Na... Yeh Jo Haath Mein Pakra Hai...Yeh Sirf Msg Receive Karne Ke Liye Nahin Hai... Iss Se Msg Jaate Bhi Hain...Try kar k dekhain..Hahaha!
  

May, 22 2010     150 chars (1 sms)     2794 views       Funny

more Funny SMS Messages

Meri Prem Kahani ka ajeeb ending tha...Izhare_muhabat by SMS kia thaa..Us ki shadi ho gai and Sms abhi tak pending tha...
Girlfrnd-Agr main tumse juda ho jao''n tou tmhe''N kc taklif hogi?

Pathan:wesi taklef hogi jc naak ka choha naak mei sookh jaye usko nikalta waqt hoti hy =P ;)
Wen Does A Frnd Bcum A Best Frnd????






Ans : Wen A Dialogue : I Care 4 U
Converts Into

Abey Oye!!

I’ll Kill U If U Don’t Care 4 Me ..!!
I met money.

I said u r just a piece of paper.

Money smiled n said

ofcourse i''m a piece of paper

but i havn''t seen a dustbin yet in life.
Hum jeete EK bar hai,
Marte EK bar hai,
Pyar EK bar hota hai,
Aur shaadi bhi EK hi bar hoti hai..
TO ye EXAMS BAR-BAR KYUN ???
Am Going To U.S.A.




Dont Worry The Flight Is After 81 Days...




Surprised?





After 80 Days Is 1st April,U Ar 1st Fool Of 2009
Sardar on phone:

Doctor my wife is pergnant.She is having pain right now.

Doctor: Is this her first child?

Sardar: No this is her husband speaking
ub tanhai ka ehsas ho,

Na koi apke pass ho,

Na aap kisi ki nazar mein ho,

Na koi aapki nazar mein ho,

To samajh len k aap...???



BATHROOM
mein hein... ;->
thought of the day

kabi yeh mut socho k tmhare girlfrd ne tmhey kitna romantic sms bheja hey.


hamesha socho usey kis ney bheja hey.

SmS KinG
1 Admi Public Bathroom Gya
Aur 1 Hour K Baad Nikla.

Bahr Betha Huwa Jamadar Bola
20 Rupe Bhai G
Admi Bola: Bhai Mai Bathroom Mai Betha Tha
Net Cafe Mai Nahe:-P
PAHELI Of THE DAY.

Insan khait mein POTTY karte waqt pehlay susu kdun karta hai.?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ta kay PADD martay waqt mitti na urray.
FuNnY fAcT ...

ThE pEoPlE

WhO wAnT qUiEt

ArE aLwAyZ

ThE lOuDeSt

GeTtInG

eVeRyOnE eLsE tO

sHuT uP ...

IsN''t It ... ;->