Yeh Jo Hai Na...

Yeh Jo Hai Na...
Yeh Jo Hai Na... Yeh Jo Haath Mein Pakra Hai...Yeh Sirf Msg Receive Karne Ke Liye Nahin Hai... Iss Se Msg Jaate Bhi Hain...Try kar k dekhain..Hahaha!
  

May, 22 2010     150 chars (1 sms)     2795 views       Funny

more Funny SMS Messages

Once In A Jungle All The Animals Were Eating PAN PARAG PAN MASALA


But




Girraffe Was Not Eating. . . .






Why. . . ?





Because

Oonche Log Oonchi Pasand MANIKCHAND. . . ;->
Wife:gaajar ,muli,baiban
lambay lana.

Husb:nhi laonga tm iska
galat istamak kro gi.


wife:tmhe q dard ho
raha hai tm me thoddi
dun gi.>
Boy : Agar Main Kahon Mujhe Tum Se Mohabbat Hai Aur
Meri Bas Yahi Chahat Hy Tou Kya Kaho Gi?



Girl : Me Tm Se Kahungi Ye Bat Agar Tum
Kahin Khana Khila K Kehte, Zara Mobile
Balance Dalwa K Kehte Tou Acha Hota... ;->

Youn Galliyon Main Muje Bad-Naam Na Kia Ker
"JAn|x"

Muje Bura Kehte Waqt Log Tera Naam Bhi Lete Hain... =P ;->

Memon ka beta:
abbu 2 Rps do na

Abbu:nahi dunga

Beta:abbu de do, doodh walay ki or ammi ki ek bat bataon ga

Abbu:yeh lo 5 Rps jaldi batao

Beta:doodh wala ammi ko bol raha tha k abhi tak is mahinay k paise nhi diay kal se doodh nhi milega :D

Moral :
Sirf memon hi memon sy paisy nikalwa sakta hy....?
Police wale ne carwale ko roka- "yeh suraksha week hai. Aap belt pehn
kar car chala rahe hain, isliye aapko Rs 5,000 ka inaam
dia jata hai. aap is inaam ka kya karoge ?"

car driver- "mein iss inaam se apna driving license banwaunga"

pichli seat par baithi uski maa boli- "iski bat ka yakin mat karo.
ye sharab pi kr kuch b bolta hai."

uske papa bole- "muje pata tha ki chori ki car me
hm zyada dur nhi ja payenge."

Tabhi dikki se awaz ayi-
"bhai hmne border par kar lia kya ?.............. "
I Love U


Yes I Love U



Sach Main


Please Beleive Me Yaar



I Love U






Kyn K Doctor Kehte Hyn

''''Paagalo''n Ka Elaaj Pyaar Se Hii Hota Hy'''' ;->
80% Of The Final Exam Will Be Based On



The Lectures You Missed


And


The Books You Didn''t Read ... ;->


How True ...


Aaj kal Molvi b 2 Qism k ho gaye hain.

1 Banda Bus me 1 Molvi ko deikh kr darty darty pochta hy,

"Molvi sab,
ap Darood waalay Molvi ho,
ya Barood waalay.";-)
Ragging ke waqt larko ne 1 larki se kaha,1 sawal ka jawab do:

Patna kahan par hai?

Larki-India mein

Boys-yahin pat jao itni dur jaane ki kiya zarurat hai..!
Sardar : Sitting on The Top of the Mountain and Studying….
When a person asked what he was doing….
He replied… Oye!! Higher Studies Yaar…!!!
sms ME and win BUMPER PRIZES

PLASMA TV
.
.
ka khali dabba

FERRARI CAR
.
.
ka photo

SINGAPORE JANE
.
.
wale plane ko bye bye ka moukka

aur
.
.

mera sath dinner
.
.
wo bhi aap k ghar par