in sh0rt poooooon

in sh0rt poooooon



Uthamam dadadath padham,
.
.
.
madiam padham thuchuk thuchuk,



kanishtam thur thuria padham,


sur suri paranag ghatgum... =P

In sh0rt,

Poooooon... ;->
Uthamam dadadath padham,
.
.
.
madiam padham thuchuk thuchuk,



kanishtam thur thuria padham,


sur suri paranag ghatgum... =P

In sh0rt,

Poooooon... ;->
  

May, 05 2010     357 chars (3 sms)     3068 views       Funny

more Funny SMS Messages



Koi Dost ho tou Tum Jesa

Koi Chahnè wala ho tou Tum Jesa

Koi Dil se pyara ho tou Tum Jesa




Pata nhi Q sb Mujh se yehi kehty hyn.. ;->
College is for knowledge
knowledge is for life.
life is for wife and wife is a knife which cut ur life so never choose ur wife in college life,,;->
Dog:Where are you going?

Ant:My rakhi brother the elephant has met with an accident.

Since we have the same blood group,

I am going to donate some blood for him.
Meri jis se hui shadi wo thi itni saadi,
ghoongat me sharma k boli Bhayya ye kia ho raha hai,
main ne kaha chup Raho Baji hamara tumhara Nikah ho raha hai..:-)
I
H a v e
B e e n


W R O N G
A l w a y z


T h a t '' s
W h e n


I
T h i n k
















I
A m
W R O N G .... ;->
Musharaf: Agar mey Plane sey 1000 ka note phenkoon, to?

Adviser: Aik Pakistani ka bhala hoga.

Musharaf: Agar 500 k 2 note, to?

Adviser: 2 ka bhala hoga.

:-) Musharaf: Agar 100 k 10 note, to???

:-m

Advider: Is tarah to 10 ka bhala hoga magar aap jump laga do to poorey Pakistan ka bhala hoga...!
Agr English Movies Pakistani Produce krtae to un kae nam Khch youn Hotae

1. Cliff Hanger: Latak''da Gujjar

2. Superman: Udan aala Gujjar

3. Men in Black: Kala Gujjar

3. Rambo : Khooni Gujjar

4. Revenge: Gujjar da inteqaam

5. Spiderman: Jaaley aala Gujjar

6. Evil Dead: Gujjar di Moat.. :p ;->
Boy askd girl: y do u love a rose,
Which dies in a day. But
Don’t love me,
Who dies 4 u everyday??

Girl replied:
.

.

.

Oye hoye…
What a dialogue!! :d
Har insaan ko shaadi zaroor kar leni chahiye...
.
.
.
Akhir khushi hi to zindagi mein sab kuch nahin hoti
The secret of a happy married life...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.

Oye,

hoye,

Sadqe jaun

shadi hui ni or secret janne ki itni bechaini??
''Aaj Ke Baad Tum Mujhe Call Mat Karana,
Na Sms Karana, Baat Bhi Mat Karana,
Milane Ki Koshish To Bhul Se Bhi Mat Karana,
Kyonki Doctor Ne Mujhe
Mithi Cheejo Se Dur Rahane Ko Kaha Hai''
Mom:Beta kyu ro rahy ho..?

Beta: techr ne mara hai muje..

Mom: Kyu mara..?

Beta: Meine usko murghi kaha tha..

Mom: Kyu kaha..?

Beta: usne muje test mein anda jo diya tha... ;->