Man sees Sardar-G

Man sees Sardar-G
Man sees Sardar-G
standing in d midle of
a huge feild of grass
& notices, He is jst
standing dere,doing
nothing, luking @
nothing
Man asks: Sardar-G
wh8 r U doing ?
Sardar-G: Em trying 2
win a noble prize
Man: How?
Sardar-G: Well I heard
they give d noble prize
2 ppl who r
outstanding in their
feild.. ;->
  

May, 25 2010     326 chars (3 sms)     2904 views       Funny

more Funny SMS Messages

Just Remeber,
No matter
how bad u are..
You r not totally useless..
You can alwayz be used as a bad eXample
Sardar was busy removing
a wheel from his auto.
A man asks sardar why are
you removing a wheel from your auto.
sardar : Cant you read the board.
Parking is only for 2 wheeler
Q) Why did Inzamam retire from cricket ?


A) Because he has got the exclusive
rights for Priya Gold Biscuits in Pakistan - Haq se Maango.


Teacher To Student -
U''ve Been Snding
E-mail Other Students
That
I''m Ugly

Student - Sorry Ma''am,
I Didn''t Realize, U
Wanted To Keep It A
Secret ... ;->
HaPPy NeW YeAr
HaPPy EiD,
HaPPy BasAnt,
X-mAs,
InDepEndNCe DaY 2008
HaPPy VaLeNtiNe''s,
FrNdShip,
MoThEr''s,
FathEr''s,
DadA,
DaDi,
NanA''s,
NaNi,
MamA,
MaMi,
ChiLdRen''s DaY
tAy
HaPPy B''dAy,
BeSt LuCk 4 ExAMs.
365 GuD MorNiNg
An
NoOn
A tAy NightAn.
KuCh rEh tE nhi gyA.
ChALo sArE saAL dA sAyApA mUkA


A sardar had a child after 3 month of marriage.
He asked his wife ye 3 month k bad bacha kaise howa?

Wife replied:tumhari shadi ko kitna arsa hua?
sardar:3 months.

Wife: or meri shadi ko ?
Sardar: 3 months

Wife: or bacha kitne month k baad?
Sardar:3 month.

Wife: total kitne hue?
Sardar: oye 9 months & start dancing
Balle Balle;->
Q:What is the difference between a wife and a girlfriend?
A: About 45 pounds!!
Hamei tu

Sms

ne Loota

Call

Main Kaha

Dum Tha

Mere

Sms

Waha Ponchay

Jaha Balance

Kam tha.
Allah Bachaye!

Pagal BV Se.
Or Purane TV Se.

Dubai k Sheikh Se.
Or Nayi k Shave Se.

Orat ki Bewafai Se.
Or Purani Mithai Se.

Haram ki Kamai Se.
Or Bhutto k Jawai Se.


Wo BEWAFA hai to kya hua,
Mat BURA kaho usko...
.
.
.
.
.
.
.
.





Tum mujh sy SET ho jao,DAFA karo usko;-)
('','')
<)(>


Lamha Lamha waqt guzar jayega…
Chund lamhon mein exam aa jayega…

Abhi bhi waqt hai, do line parh lo…
Warna pass kya MUNNA BHAI karvaye ga??

N0w "BuSH" RepLiES 2 "FArAz"..

HaAL To MErA b TErE JEsA hE hy "FArAZ" , ,

BuS FArq SirF ItnA Hy . .

TuMhAiN ApNo0 nE LotA..
HAmAiN GhAiron nE KootA... =P ;->