Are You Fluent In English .?

Are You Fluent In English .?
Are You Fluent In English .?

Read It Fast . . .

Upper Roller Lower Roller
Roller Lower Roller Upper. .=P;->
  

May, 13 2010     118 chars (1 sms)     3111 views       Funny

more Funny SMS Messages

Genius Is A Person Who Can Do In 1 Day

What Any Fool Can Do In 100 Days

Just As

We Complete Sylabus In A Day B4 Exam,

While D Faculty Take 1 Year
What is love?

jab teri girlfriend GAS chhode

aur tujhe wo bhi Gulab ki khushbu

jaisi lage to samaj lena

Tujhe sachha pyar ho gaya...
Zara Sochain ......






Aakhir Hum Main Kia
Ghalti Hy k








Hum Par Khuda Ka Azad
Ramzan Main Hi Kyun
Aata Hy







2005 Main
EARTHQUAKE







2008 Main
ASIF ZARDARI ... ;->
Fizao me tum ho hawayo Main tum ho Dhoop main tum ho .. chahyoo main tum hoo .

Sach hi suna tha buri aatma ka koi theikana nahi hota
In soft gleaming night of stars,
May all your dreams come true.
May every star of every night,
Bring love and joy to you.
Happy Birthday to you.
Ek Ladki Khadi Thi,

Na Toh SMS Kr Rahi Thi Na Call Kr Rahi Thi,

Fir Bi Uska Balance Jaraha Tha..

Kaise?



Ek Pair Par Khadi Thi Na!


Tute dil ko lekar phirta ha PAPPU gali gali
.
.
.
.
.
.
Tute dil ko lekar phirta ha PAPPU gali gali
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Masakali Masakali
Matakali Matakali... ;->

Marez doctor se:
Me 1 month se roz Rs.50 ki dawa
le rha hu pr koi faida nh hua.
Doctor:Koi bat nh kal se me
tmhy Rs.40 ki dawa duga Rs.10 ka faida hoga ;->
Pagal Hyn Wo Log
Jo
Pyar Main
Larkion Ko Miss Kerte Hain




Aray Miss Kerna Hai
Tou
Macharo’n Ko Karo






Jo Khud Aa K Un Ko Kiss Kerte Hyn ;->
Sardar: tum pathano ne kabhi koi Qabil-e-fakhar kaam bhi kia hai?
Pathan: oye tum ko pata hi nhai hai..
Pakistan men pehla world cup kon laya?
Imran khan,

Pakistan me Atom bomb kon laya?
Dr. Qadeer khan,

World cupT-20 kon laya?
Younus khan
Or to or Pakistan bnanay wla kon tha?


Quaid-e-Azam khan ;-)


What Is
Pure And Simple
Definition Of
ACCOUNTING ... ?













1 + 1 = 2
(In Private Sector)












1 + 1 = 11
(In Government Sector)
;->
Red ROSE
pyar k liye

Yellow ROSE
Frndship k liye

White ROSE
Shanti k liye

AUR

Aapke liye?

?

?

?

?

?

?


NIMA ROSE
roj nhane k liye