in foreign daughter:

in foreign daughter:

In foreign Daughter:

Dad, I got married yesterday evening. I forgot to inform u.

Daddy: Its ok my child. But next time U shud invite me :-D
  

May, 05 2010     148 chars (1 sms)     3652 views       Funny

more Funny SMS Messages

1 Pathan Ki
10 Betiya''n Thi''n,

Phir Ja Kar Us K Haan 1 Beta Hua

Pathan Ne Us Ka Naam Kya Rakha Hoga?

.

.

.

.

.


Zarurat Khan =P ;)
1 Memon se marny k Baad farishty ne Pucha:

''''koi naiki ki thi Duniya mein?
Memon: "haan aik faqeer ko 1 Rupiya dia tha, 1 Masjid mein 1 lota Rakhwaya tha, 1 Hospital ko 5 Rupay diye thay, farishtay ne kaha,
Ye lay apne 6 Rupay, Lota Pakarr aur Dozakh mein chal Shabash.
ek sadhu ne car park ke paas kutiya banai.
log uski kutiya ke agal bagal car or skuter khadi karne lage to usne baurd lagaya ki yaha gadiya khadi karna mana hai
ullanghan karne walo ko shrap diya jayega.
Subah sMs

sham sMs

din me sMs

rat me sMs

ghar me sMs

office me sMs

college me sMs


aakhir kya hai ye sMs


S-Sub
M-Milkar
S-Socho...............;->
LIFE IS 5 STAR . . .

KIND STAR IS
MOTHER,ACTION STAR IS FATHER,ULTEMATE STAR IS
TEACHER,TOP STAR ISLOVER&THE SUPER STAR IS
FRIEND LIKE "hAmY" ;->

Muhabat Ho Jaye

Ya


Machar Kaaten

Anjam 1 Hi Hy.






What?





Sardar 2 Srdarni: Janu Coka-CoLa Peeney k Baad Kch Krny Ko Dil Chah Rha hy?

Srdarni: (Sharmaty Huey) Kro Jee...!


Srdar: BrrrRrrrRrrrR ;->
Ek calculator dusre calculator ko kya bola?

..

..

..

..

..

.."CASIO???"...(kaisi-ho? )
TeAcHeR: "YoU MiSsEd ScHoOl YeStErDaY DiDn''T YoU?"


StUdEnT: "No NoT EvEn A LiTtLe BiT."
tEaChEr (sTuDeNt sE): tUM kAFI nA-LaIyak hO.
JuB hAM sTuDeNt tHaY tO kAFi kAbIL tHAY.


StUdEnTs:sIR, aApko tEaChEr kAbIL MILay hOn Ge,TaBhI AaP kABIL ThAy.
Arz he,
Samandar Me Gehraai
Ki Tarah

Pyar Me Judai Ki Tarah

Khuda Kare Apki Girlfrnd Apko Rakhe


.


Bilkul Apne Chhote Bhai Ki Tarah!!
Ek bar 1 autorickshawvala no entry se ja raha hota hai......

paR phir bhi use koi pakadta nahi hai!!!


puchu kyu???
























kyunki vo chal ke ja raha hota hai!!! ;->