wishing u 12 months

wishing u 12 months
Wishing u 12 months of happiness,
52 weeks of fun,
365 days of laughter,
8760 hrs of Gud luck,
525600 min of joy,
31536000 secs of success in 2006 & always
  

May, 03 2010     161 chars (2 sms)     3269 views       Funny

more Funny SMS Messages



Doctor: Mrs. Taniya good news for you!

Girl: What do you mean Mrs. Taniya? Iam Miss Taniya!

Doctor: Oh !! Sorry Miss Taniya...Bad news for you!
:D
Mere Ishq Ki Bowling Ne Uske
Dil Ki Wicket To Gira Di pappU Lekin,

Meri Taqdeer Ko Dekho!
Uska Baap Umpire Tha...
No ball day di... ;->
Science teacher:agar kisi ladki ko mirgi ka attack ho to use lambe time tak
kiss karo isse wo thik ho jayegi. Student:par sir use attack kaise dilaya jaye
Ciggerete Ek Lanat Hai . . .





Jo Humare Nau-Jawano Ko Tabah Ker Rahi Hai . . .




Aao Mil K Is Lanat Ka Khatima Karen . . .






1 Packet Aap Khatam Karo



1 Packet Hum Khatam Kerte Hain . . . ;->
Ek Sindhi Aur Pathan ka Interview Tha:

Sindhi se:

Q: Taleem
A: B.A

Q: Pakistan kab bana?
A: Koshish pehle se jari thi per 1947 mai.

Q: Pakistan ka PM kon hai?
A: Boht aye gaye hain lekin ab Geelani Sahab hain.


Pathan ye sub sun raha tha usne teeno ans yaad ker liye.


Pathan se:

Q: Naam?
A: B.A

Q: Kab Paida huwe?
A: Koshish pehle se jari thi per 1947 mai.

Q: Baap ka Naam?
A: Boht aye gaye hain lekin ab Geelani Sahab hain
Zarori Elaan

City Mein 7 Khudkush Hamla Awar
Dakhil Ho Chuke Hein!

Agar Ap Mulk-O-Qoum Ki
Salamti Chahte Hain,
To






Unki Lambi Umer

K Liye Dua Farmain...
1 Bhangan 2sri Se
Mjhy Tou Aisa Larka
Chahiye Jo
Charsi Ho
Sharabi Ho
Mela ho
Badbudaar Ho

2sri Bhangan: Chal
Kameeni Msg Padhne
Wala Sirf Mera Hy ... =P ;)
How do you convert a BUS into a female ??
.
.
.
.
.
.
.
Come late to the bus stop.. BUS MISS ho Jaayegi... !
i mis u,
i love u,
i like u,
tu meri jan,
tu mera chand,
tu meri subha,
tu meri sham

-

-

-




zyada khush hone ki zarurat nhi.
@I LØVE PAKISTAN@
1 Shekh mrty waqt: Begum Tum kahan ho..?
Begum: Ap k pas..

Shekh: Aur mery bchy..?

Wo b ap k pas hain..

Shehk:tO phr sth wAly kmry ka pnkha Q chL rha hy..!!!
Bow

Boow

Gurr



Bow Bow



Bowwwooo



Bow Bow Bowoo



Bow Bowoooo




O.K Ur Training Is Completed,
Now Go And Stand In Front Of D Gate
Ae item, kesa hae?Tera bot memory aa rela tha.Ita tem ho gela hai
tere ko dekha bhi ni.Akha life mei tere jesa 1 item mila apn ko, mis to karega