wishing u 12 months

wishing u 12 months
Wishing u 12 months of happiness,
52 weeks of fun,
365 days of laughter,
8760 hrs of Gud luck,
525600 min of joy,
31536000 secs of success in 2006 & always
  

May, 03 2010     161 chars (2 sms)     3264 views       Funny

more Funny SMS Messages



Nokrani:Maalkin apki purani sarhee muje nai chaiye.

Malkin: Kyun?

Nokrani:Apki saree pehenne k bad sahab

"Aap"Ko samajh k mere paas b nai aate.
"LUCKNOW" Me 2
Bachey Aapas Me Larr
Rahe Thy ...

1st Ne 2nd Se Kaha:
Dekhiye Janab ! Agr Aap
Humari Baat Nhi Mane''n
Gy Tou Hum Aap k
Walid-e-Mohtaram Ki Shan
Me Ghustakhana Kalmat
Pesh Kare''n Gy

2nd: Tou Hum Aap k
Rukhsar-e-Mubarak Pe
Aisa Tamaancha Baja
Laye''n Gy k Gaal Gulaab
Ki Patti Ki Trha Chamakne
Lagy Ga .. ;->
Humari Dosti Tab Khatam Ho Gi
Jab 1 Gunga Phone Karega
1 Behri Ko Batane K Liye K
1 Andhe Ne Dekha
1 Langre Ko Daurty Huey
1 Ganje K Peeche Us K Baal Kaatne K Liye ;->
Kal agar me mar bhi jaon ae dost!! Gham na karna Aansu bhi na bahana Bus seedhay oper chale aana.Party karenge
High Level Insult....


Little Johnny Was Sitting On A Bench Eating Sweets One After Another.


Man Nearby:
People Who Eat So Many Sweets Dont Live Long.


Johnny:
My Grandpa Died When He Was 106 Years Old.


Man:
Did He Eat Many Sweets?


Johnny:
No, He Always Minded His Own Business!!;-)
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Isme 1 Missing Hai?



2 Times Padhte Ho Shram Nahi Athi?
ABCD Me "1" Kahan Ata Hai
ek admi apni family doctors ke paas ja kar bola:

"doctor saab, bibi ke liye jukam ka, bete ke liye khansi ka, beti ke liye bookhar ka, mammi ke liye peeth dard ka, papa ke liye ghutno ka dard ka dawai likh dijiye"

doctor saab ne sab ka dawai likh kar phir woh admi se pusha, " baki sab log ghar mein thik thak hai na??

Iqbal K Kehnay Pe Jab Basera Kiya
Shaheen Ne Chattanon May...

.
.
.
.
.
.
Usay Bhi firing Kar k Bhaga Diya Pathano Ne...
SUPERMAN Dushmano se Lad Raha Hai,

SPIDERMAN Deewaro pe Chadh Raha Hai,

BATMAN Raaton mei Ghoom Raha Hai

Aur

Hamara DOBBERMAN ''''SMS'''' Padh Raha Hai...!!! :p
1st Friend : My wife converted me to religion.

2nd Friend : Really?

1st Friend : Yes. Until I married her I didnt believe in hell.
MACHAR MARNE KA TAREEQA:
1. PEHLE AIK ZINDA MACHAR PAKRE
2. PHIR USSE ZAMEEN PER LETA DE
3. PHIR USSE GUDGUDE KARAIN,JAISE WO HANSNE K LEYE MU KHOLE
USSE MORTEIN PILA DE.
Husband: agr tm india me hoti to wha log zror tmhari pooja krty,
Wife:kya me husan ki devi jesi lgti hn?
.
.
.
.
.
Husband:
Nhi yar,
kali mata lgti ho.. =P ;->