MUNNA BHAI:

MUNNA BHAI:
MUNNA BHAI: circuit agar bina daant wala kutta kate to kya karne ka re?
CIRCUIT:simple he bhai, bina sui wala injection lene ka!!!
ha ha ha
  

May, 26 2010     141 chars (1 sms)     2888 views       Funny

more Funny SMS Messages

\ = = = ShOrTeSt FaIrY Ta|e = = = /

Once A Boy Asked Her Girl Frend :
" Will U Marry Me . . . "


The Girl Said : " NO . . "



Then . . .





They Live . . .




Happy Ever After . . . ;->
The Most AMAZING CRICKET MATCH In The History...
Played on 30th Sept,09 b/w PAK & AUS...
But The Looser Was ...

.
.
.
.
.
.

INDIA! =P =D
Child:papa aunty ka pait kion phola hai?
Father:tujhey sub pata hai!
Child: nahin pata promise!
Father: in k pait main pani bhara hay
CHILD:Oh No! Bacha to doob jaye ga!
''Aaj deedar,

kal yaar,

parson pyaar,

phir iqraar,

aur phir intezaar,

phir takraar,

phir daraar,

saari mehnat bekaar,

aur aakhir mein

Ek aur devdas at beer bar!''

The Poor Wish To Be
Rich ...

The Rich Wish To Be
Happy ...

The Single Wish Ti
Be Married ...

And

The Married Wish To
Be Dead ... ;->
Bank Main Meyan Biwi Ka Joint Account Tha
Aik Roz Bivi Check Le Kr Ponchi
Aur Boli Mai Dus Hazar Ruppe Niklwana
Chahti Ho Lekn Kayal Rahe Jo
Hisa Mere Meyan Ka Hai
Aus MAI Se Dejye Ga . . . . . :->
Murder Of English..!

Gimme A Red Colour Pen With Any Colour Ink

U 3 Boys Go n Stand In The Four Corners Of The Class.

Both Of U 3 Come Here n Kiss Me

I Have 2 Daughters & Both Are Girlz. ;->

kEEP sM|L|NG :->
gum mein jeene me maza aata hai.
gareebo ke ghar bhi khudaa jata hai..
1 hum hai barish ki tarah sms karte hai
1 aapka sms sarkari nal k pani ki tarah aata hai
Keeping A Place For Me
In Ur Heart Is Ok
But
Keeping A Place For Me
In Ur Mind
.
.
.
.
.
.
.
.
Mite B Dangerous



Coz Ppl Say . . .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
I''m Mind Blowing . . . ;->
Send me msgs only in these timings

MORNING
6AM TO 12PM

NOON
12PM TO 4PM

EVENING
4PM TO 8PM

NIGHT
8PM TO 6AM


baki time tang na karna


Aik marasi ka gadha masjid main ghus gia
Molvi sab ne marasi ki khoob bezti ki
marasi bola:
jan deo
molvi sab Janwar si aa gia

saano kadi vekhya aay.;->
Pir Sahib went to a prostitute for sex.
after having fun the prostitute asked: " pir sahib paise ?"
Pir sahib replied " pagli ,tujh se thori na longaa "