MUNNA BHAI:

MUNNA BHAI:
MUNNA BHAI: circuit agar bina daant wala kutta kate to kya karne ka re?
CIRCUIT:simple he bhai, bina sui wala injection lene ka!!!
ha ha ha
  

May, 26 2010     141 chars (1 sms)     2876 views       Funny

more Funny SMS Messages

When The Best Actors Are Choosen By Other Actors . . .
It''s Called ''''OSCARS''''

When The Best Actors Are Choosen By Peoples . . .
It''s Called ''''ELECTION'''' ;->
Wife: Darling Where''ll U Take Me On Our 10th Anniversary?

Husband: We''ll Go 2 African Jungle Safari

Wife: Nice, N On 25th Anniversary?

Husband: I''ll Bring U Back
Q: Agar do pipal ke Pedon ko ek rassi se bandh diya jaye toh us rassi ko kya kahenge?
A: Uss rassi ko bolengey NOKIA – Connecting pipal.


HazrAAt Eik ZArori ELAAn SuniyE . . .

.

.

.

.

.

.

.

.

.












HAzrAAt DemAgh kA ELaAj kArwAiyE ELAAN sunA jAtA hAi
PArhA nhi jAtA.. ;->
Future Mein Price List Is Tarha Ho Gi,

Chawal 1 Rupay K 2 Danay,

Daal 50 Paisay Ki 4 Danay,

Oil 10 Rupay Ka 2 Drop,

Doodh 2 Rupay Ka 1 Qatra,

List K Neeche 1 Zaruri Note Bhi Likha Hoga Kay Jo Bhi Yeh Sab Cheezein Khareede Ga Usay Asli Desi Ghee Ki Khushboo Muft Soonghnay Ko Milay Gi.
"FRIENDS STAND BEHIND U DURING UR BAD TIMES"
do u want a documentary proof ??
Ok,In future check out ur marriage album..U''ll find al frns behind u!
Sardar sharaab peeta
r rota jata,
Aik pathan nay poocha:
Kiya hua SARDAR G?
Sardar khta hai:Jis larki
ka naam bhulana
Chahta hun,
Yska naam yaad nh a
Raha....-;>
''Dekho yaar?




































































































kisi ne bilkul khali msg bheja he.''

Girl to Boy: Hum apney betay ka naam kia rakhain gey?

Boy!

Very Simple..
Ager shadi se pehley hoa to..
Asif Zardari,

Oor ager baad main hua to Nawaz Sharief..:-)
Rule of boys: “Phulo ki mahak ko churaya nahi jata,
suraj ki kirno ko chupaya nahi jata,
kitni bhi soni ho girlfrnd apni,
dusro ki girlfrnd ko bhulaya nahi jata..


A man was lost alone
on an island. 1day he
decided 2 build a
wooden boat.Suddenly
a grl comes & man uses
d wood 4 makin
a bed

Moral: A girl can
change Ur aim ..
Hi ! What r U doing?Agar AAP ke paas zara waqt ho to Mere ek sawal ka jawab do.
Sawal hai Ke wo konsa jaanwar hai.

Jo is waqt Mera SMS parh raha hai.reply?