MUNNA BHAI:

MUNNA BHAI:
MUNNA BHAI: circuit agar bina daant wala kutta kate to kya karne ka re?
CIRCUIT:simple he bhai, bina sui wala injection lene ka!!!
ha ha ha
  

May, 26 2010     141 chars (1 sms)     2901 views       Funny

more Funny SMS Messages

Tere golden face ki beauty ne,
mere komal heart pe attack kiya,
sabko reject kiya tumko select kiya,
request hai tumse,
ise refuse na karna,
dosti ke is bulb ko kabhi fuse na karna.

Pathan India gya whan barish ho rahi thi,
wo mander me ja kr bagwan ko bahir phank ker bola,
.
.
"Kdi na wi lya kr maama"... ;->
AftEr
thE
rEs0uNdInG
sUcCeSs
oF
thE
INdIaN
bLoCk
buStEr
fILm"TaRaY zAmEeN pAY"
wE
pAkIsTaNiS
prEsEnT


















"pAtRoL AaSmAn pAY"!
Sales man : Sir, which shaving cream do u use ?
Customer : Ali''s.
S.M : Which after shave do y use ?
C : Ali''s.
S.M : Which tooth paste do u use ?
C : Ali''s ?
S.M : Which shampoo do u use ?
C : Ali''s.
S.M : Sir , what is this Ali''s is it an international company ?
C : No, he is my room mate.
Taxi mai bethe huye Passenger ne driver se kaha: Mujhe Taxi mai bethne par Eik he bat ki fikar hoti hai woh hain Brakes..
Driver: Apko ghabrane ki zroorat nahi, is mai brakes hain hi nahi..
There are many brave men who are adventurous and are never afraid to fight..

Some join Pakistan army, others get married ... ;->
A sardaar to his friend: Main apna purse ghar bhool aaya, meenu 1000 Rs chahi dey si.
Friend: Dost hi dost dey kam aanda hai, le 10 Rs, riksha karwa tey purse ley aa.
Nurse : Mubarak Ho Apke Han Bacha Hua Hy
Kia Name Socha Hy

BAP:Nurse Ko Cherty Hue Ap Itni Sexy Aur
Beautiful Hen Ap Hi Koi Nam Bta Dein

NURSE : Is Ka Nam Kutte K Bacha Rakh Len.
OYe Tere Blood Group kia hy?
JADi Bta YR Abi
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Veena Mailk ki Tabiyat Bht kharb
hy Doctor ne kha hy k Sirf Begairaton ka
khoon hi chalay ga……
Americans Invented Cellphone.


Japanese Invented SIM Card.


PakistaniS Invented Missed Call..!!


Proud To Be An Pakistani!


paki Guys to indians tum dekhtay raho. . .
kheltay raho. . .
kartay raho click
bhabi bana kar lay ayega sania ko shoaib malik. . .
I LOVE YOU..!

:

I REALLY LOVE YOU..!!

:

I Love You More Than Any Thing In The World...!!!


Yehi Kehna Chahta Tha Majnu Apni Laila Se..


Par Bichare Ko English Nahi Aati Thi...!!!