MUNNA BHAI:

MUNNA BHAI:
MUNNA BHAI: circuit agar bina daant wala kutta kate to kya karne ka re?
CIRCUIT:simple he bhai, bina sui wala injection lene ka!!!
ha ha ha
  

May, 26 2010     141 chars (1 sms)     2874 views       Funny

more Funny SMS Messages


Wo Kon Se 2 Log Hain Jin Ka Dipartment Alag Hai Magar Kam Ek Hi Hai?

1)Zardari

2)Hamesh.


DoNo ka kAm aWam kO pErshAn kArNa hai ...=P;->
Woh to aj bi hamain dekh kar muskurate hain
Yeh to un k bache hi kamine hain jo hamain mamu mamu bulatay hai
Man To Pathan:
Why r U Throwing
Bricks Into The Water ???

Pathan:
Em Trying To Solve A Mystery
The Bricks r
"RECTANGULAR"
And
The Waves r
"CIRCULAR" ... ;->
"Doctor, doctor, will I be able to play the violin after the operation?"

"Yes, of course..."

"Great! I never could before!"
Happiest man is on whose,
daughter''s photograph is on femina cover,
son on india today,
girlfriend on playboy,
WIFE on missing coloumn of newspaper
Football Main Kitni Side hOti Hyn
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Nahi Maalum . . .? ? ?






2 Sides Hoti Hyn












Inside Aur Outside . .. ;->
2 pathan chhat pe so rhe the
ek dosre se bola

“yar maachis kahaan hai?”
2nd :”teeli jala k daikh lo”
Ek Ladki Khadi Thi,

Na Toh SMS Kr Rahi Thi Na Call Kr Rahi Thi,

Fir Bi Uska Balance Jaraha Tha..

Kaise?



Ek Pair Par Khadi Thi Na!
Arre bhai badal gaya hai zamana
Nahi nahaye to kya sharmana
Ab to hai aap ke paas readymade bahana
DO BUCKET PANI AB ROZANA HAI BACHANA
Walk In Ur Own Path,
Love In Ur Own Style,
Talk In Ur Own Words
Help In Ur Own Ways
Then People Will Say

Ae Sala Kisi Ki Sunata Nathi
Height Of Dieting/Balance-Diet

.

.

.

Order Double Cheese Burgers

Larg Fries

And

A Diet Coke ... ;)
Aesa Dost Kahan pe milta hai,






Din Raat jo apko yaad karta hai,







Apka Reply aye ya na aye,



Lekin...







Wo Roz SMS ki Barsat karta hai... ;->