Sardar Found A Monkey

Sardar Found A Monkey
Sardar Found A Monkey And Took It To Police Station.
Inspector: Isay Zoo Le Jao

Next Day He Sees The Sardar With The Monkey At A Bus Stop
Inspector: Me Ne Kaha Tha Isay Zoo Lejao Phir Tum Isay Sath Leay Q Ghoom Rhy Ho??

Sardar: Kal May Isay Le K Zoo Gya Tha
Bara Maza Aya
Aj Film Dikhany Leja Rha Hon...
  

May, 25 2010     314 chars (2 sms)     3608 views       Funny

more Funny SMS Messages

Aisi Konsi jagaha Hai
Jaha Ameer se Ameer insaan B
katori le k khada rhta Hai







Pani Puri wale k paas.
''We will now upgrade your brain, please wait....Searching....searching...still searching....sorry,NO BRAIN found...!''
Sardar was driving a
jeep in a jungle...

Tourist: How do you
escape if a Lion Comes
now?

Sardar:Give the
indicator right and turn
left !
The best way to
releave stress is

To put your head on
the table, snooze,
yawn and say loud ...



























"Bhaar Main Jaye
Company ..." ;->
Aik Doctor Apne Dost Se)

"Yar Mai Soch Raha Hon K Is Gaon Main
Apna Clinic Khol Lon.
Dost:"Tumhara Khyal To Naik Hy

Magar Yahan Ka Qabristan Chota Hai . :D ;->

I Got Zero Marks in Exam.
So Check the Paper and Tell me I am right Na!

Q.1 What is Formula of Water?
Ans: H,I,J,K,L,M,N,O (H to O).

Q.2 Till When 2nd World War was Fought?
Ans: From page 115 to page 120.

Q.3 Who Was Bhagat Singh?
Ans: Ajay Davegan, Bobby Deol.

Now Tel Me Who is Wrong,
Me or Teacher?:-)


Baloch:hm tmhary lye sb chor denga

Girl:ami abu?
Bloch:Ao Re

Grl:khana pina?
Blch:Ao Re

Grl:apne dost?
Blch:Ao

Grl:gutka?
Blch:Jao re masi apna kam kro =P


Patient: Doctor, You
Must Help Me, I Keep
Losing My Temper With
People
Doctor: Tell me About
Your Problem
Patient: I Just Did
You Stupid Bastard ... ;->
MUNNA BHAI visits Mysore palace.
CIRCUIT: bhai us kursi par mat baithna.
MUNNA: kaiku ?
CIRCUIT: wo tipu sultan ki he bhai.
MUNNA: tension kaiku leta he re maamu ?
aayega to uth jaunga re ,i shappath !!!


Q: Ghairat kia hai..?









A: Ghairat wo cheez hai
jo agar ap ko aa jaye to
mera inbox kabhi
bhi khali na rahey... =P ;->



Aap ko 1 word send kia hai..

Jise aap aage se Parho ya pichhe se,

aap ko mera hi naam dikhai dega..


.
.
.
.



"ABBA"
Larki ya larka Jab 18 SaL K Hote He To Unhe Kis Cheez Ki Zarorat Hoti He?

Nhi Pata?

Qasam Se Nhi Pata?

To Phir Suno


N.I.C Ki.