Sardar Found A Monkey

Sardar Found A Monkey
Sardar Found A Monkey And Took It To Police Station.
Inspector: Isay Zoo Le Jao

Next Day He Sees The Sardar With The Monkey At A Bus Stop
Inspector: Me Ne Kaha Tha Isay Zoo Lejao Phir Tum Isay Sath Leay Q Ghoom Rhy Ho??

Sardar: Kal May Isay Le K Zoo Gya Tha
Bara Maza Aya
Aj Film Dikhany Leja Rha Hon...
  

May, 25 2010     314 chars (2 sms)     3609 views       Funny

more Funny SMS Messages




Whn A Girl Falls Down
She Is Helpe By So
Many People
But
Whn A Boy Falls Down
Everybody Laughs


Whn A Girl Licks
Her Lips
She Is Thirsty
Whn Boy Licks
His Lips
He Is Tharki

Whn A Girl Smiles
She Is Considerd Cute
Whn A Boy Smiles
He Is Flirt ...


Still People Say
This Is Men''s World ... ;->
''Zindagi me Race kabhi mut lagana .

But why ?

Kiun k aap ka naam change ho sakta hai. But how ?

Because jo jeeta wohi "Sikandar"...=P;->''
Bari mushkil se hum rat ko asman se ap k liye

* CHAND *Or * TARAY *

Lany gae lakin wahan ja kar yaad aya k

* SHAPER *To hum ghar bhool aay
Thief with knife:Tera paisa nikal.!
Man:Do u know who I am?
I''m P.Chidambaram the FinanceMinister
Thief:Acchha???To phir MERA paisa nikal

Dazz..
Dazz Dazz Dazz ...
Dazz dazz dazz dazz. . .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Chup jao.. FARAZ ''TALIBAN'' k sath mil gaya hy..!
:-)...



Signs of a suicide bomber given by Police

1) they Look healthy due to packings inside

2)wearing new unwashed clothes

3) new haircut n face shave

4) they do not speak or engage in talk

5) Recite something in their mouth

Keep an eye on your surroundings and when you see someone like mentiond above

Tey tusi v kalma par lena tawada v time agya g .... =P ;)
Jab lite band hoti hai tb sub ki khul jati hai
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Aankh Garmi se. :-)
HelLo


U R So


eet!


S eet!


w
S eet!


w
S eet!



S eet!w


Sorry the word does''t fit for u !!


The Difference B/W Friend N Best Friend..

Friend Says: Hey Plz Drive Safely N Slowly..

B.Friend Says: Abay Bhaga Yr Us Agay Wali
Car Me Full Bachiyan Hain ;->
Baba ji k meley main
is saal parsaad main
kambal bantey jain ge,

Yeh baat kisi aur
ko mat batana kiyon k
ye SmS sirf








''''SELECTED
FAQIROON ko kiya ja raha hai
Woh konsa Parinda hai jo urtha nhi hai?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Socho Socho!
.
.
.
.
.
Har Mani!
.
.
.
.
Arey Simple Yaar!
Marawa Parinda..
Girl:Papa,1 ladka mujhe 2 BAR I LOVE U bolA,

kya karu?


Fathr:Beta usse shadi kr le,

zindgi me agr dubara bolde to mera nam badal dena