Sardar Found A Monkey

Sardar Found A Monkey
Sardar Found A Monkey And Took It To Police Station.
Inspector: Isay Zoo Le Jao

Next Day He Sees The Sardar With The Monkey At A Bus Stop
Inspector: Me Ne Kaha Tha Isay Zoo Lejao Phir Tum Isay Sath Leay Q Ghoom Rhy Ho??

Sardar: Kal May Isay Le K Zoo Gya Tha
Bara Maza Aya
Aj Film Dikhany Leja Rha Hon...
  

May, 25 2010     314 chars (2 sms)     3615 views       Funny

more Funny SMS Messages


Ek SAwAL hy Or IsNe MujhE b0hAt SoChNe pE MAjb00r kiA huA hy..




PatA nAhi TuMhEiN Bhi atA hogA k nAhi..??





LEkiN Phir Bhi itNi EducAtioN Li hy t0 TuMhEiN t0 pAtA honA ChAhiyE..



MujhE bAs Us kA jAwAb dE do..




SawAL ziAdA MuShkiL nAhi hy..





LEkiN ziAdA asAn Bhi nAhi hy..






SawAL yE hy k..




.


.


JAb

MurGhi

AndA

FrEE

Me

DEti hy..??

To BAzAAr

Me

Rs.6

Ka

Q

BiktA

Hy...? =P ;->
Beta : Papa Aap Ki Love Marriage Hui Thi Na .... ???

Baap : Jee Beta !!! Aap Ko Kese Pata ???

Beta: Wo Aap Ki Shaadi Aur Meri date Of Birth Main
Sirf 6 Months Ka Farq Hy na ...
Mr Anis ''walking on the road suddenly bend &touched the road &said furiously''fittay moonh,loki thokk vi enj sutday ney,jivein ruppeya peya hovay..
wxyzwxyz

msg phara?

samjh aya?
nahi?
ab mobile ko
Ulta kar ke Pahro

ab samjh aya?

Nahi ?

Bewaqof ager seedha samj main nahi aaya tu ulta kya aye ga ???
Sardar on phone:

Doctor my wife is pergnant.She is having pain right now.

Doctor: Is this her first child?

Sardar: No this is her husband speaking
Mere Ghar K Samne Se Bhagi
Ek GHODI

Wah Wah

Mere Ghar K Samne Se Bhagi
Ek GHODI

Wah Wah


Fir Bhage Tum

Aur

''RAB NE BANA DI JODI''
Yaar Raat To Kamaal Hogaya,

Ek Ghanta Ek Minute Tak Pishaab Karta Raha
11:59 Pm Say 1:01 Am Tak Itna Lambaaaaaa...
Record Hogaya Ye To
Ap k"Chehry"pe Noor ki"Smile"hai
Ap k pas
"Mehnga"Mobile hai
Ap k "Inbox"mein sMs ki "Lambi File"hai
Phr b "sMs"nhi krte ye to "MEMaNo''" wala"Style"hai.


Piyarey
Or
Aziz dosto..

ASLAM O ALAIKUM..!























Bas Salam kar ke
10 nekiyan laini thi,
ab apna kam karo... ;->
''TANHAIYAAN
*”~”~”~”~”*
*”~”~”~”*
-

-

-

-

-

-

-

Bewaqoof Jab ooper Tanhaiyaan hain to
Neeche konsa “MELA” laga hai jo dekhne aaye ho?
Paktel K CEO Ne Mujhse Kaha Agar Tum Meri Larki Ko Pata Lo To Apna Naam Badal Dunga

phir Kya Hua?








Paktel Is Now
''ZONG'' ;->
''Raton ko uth kar,
Khayalon se ho kar,
Yadon me kho kar,

Tumhe kya khabar hy,
Me apne KHUDA se kya mangta hon,

Viraano me ja kar
Daman phe''la kar
Anson baha kar

Tumhe kya khabar hy.
Me apne KHUDA se kya mangta hon,

Tum to kaho ge,
SANAM mangta hon,
JANAM mangta hon,

tum to kaho ge,
Kisi DIL RUBA ki,

Kisi DIL NASHIN
ki wafa manga hon,

Ye B ghlt hy
Wo B ghlt hy

Me apne KHUDA se Sirf
"LIgHT" ane ki Dua mangta hon.;-)''