Sardar Found A Monkey

Sardar Found A Monkey
Sardar Found A Monkey And Took It To Police Station.
Inspector: Isay Zoo Le Jao

Next Day He Sees The Sardar With The Monkey At A Bus Stop
Inspector: Me Ne Kaha Tha Isay Zoo Lejao Phir Tum Isay Sath Leay Q Ghoom Rhy Ho??

Sardar: Kal May Isay Le K Zoo Gya Tha
Bara Maza Aya
Aj Film Dikhany Leja Rha Hon...
  

May, 25 2010     314 chars (2 sms)     3624 views       Funny

more Funny SMS Messages

''---tension sms----
Is sms mai apni sari Tensions Fill kero
-
-
-
-
-
-
ker di..?
Good
ab is sms ko-Ravi- mai bhank aoo

-
-
-
-
-
-
ku k tension lyny ka Nai dyny ka :)
hahah''

Ek SAwAL hy Or IsNe MujhE b0hAt SoChNe pE MAjb00r kiA huA hy..




PatA nAhi TuMhEiN Bhi atA hogA k nAhi..??





LEkiN Phir Bhi itNi EducAtioN Li hy t0 TuMhEiN t0 pAtA honA ChAhiyE..



MujhE bAs Us kA jAwAb dE do..




SawAL ziAdA MuShkiL nAhi hy..





LEkiN ziAdA asAn Bhi nAhi hy..






SawAL yE hy k..




.


.


JAb

MurGhi

AndA

FrEE

Me

DEti hy..??

To BAzAAr

Me

Rs.6

Ka

Q

BiktA

Hy...? =P ;->
''Ashik ban gaya,Mat karo waar,
Bura nahee ye pyaar,Bura hai intezaar.
Letter diyaa to, Thappad mat maro yaar,
Bura nahee ye ikraar,Bura hai inkaar.
Sharaabee bana to,Mat dalo ilzaam,
Bura nahee ye jaam,Bura hai anjaam.''
U may have 3 reasons for not msging me:

1. No free msg

2. No bal

3. No guts to disturb a ''LION''
To live a life, one needs brains, reflex, perception, looks, IQ,
knowledge, way of ______expression & many more mental qualities. Hats
off 2 u coz u manage 2 live without them.
1 Shekh mrty waqt: Begum Tum kahan ho..?
Begum: Ap k pas..

Shekh: Aur mery bchy..?

Wo b ap k pas hain..

Shehk:tO phr sth wAly kmry ka pnkha Q chL rha hy..!!!
Why Did God Created Gap
Between
Thumb & 1st Finger Of Ur Feet ? ? ?




















Ta K Tusi
Hawai Chappal Pa Sako . . . ;->
Five year old girl was asked by her teacher what does her father do???
The little girl replied, Whatever my Mom tells him to do...

+92 300 2711 588 / +92 333 9968 674
Man to a Frnd:
I gifted my wife a Diamond Necklace and she didn''t speak to me for a month.
Frnd: Why?.






Man: stupid, that was THE DEAL... ;->
Baray-e-Meherbani

Is Saal Qurbani
Ki Khaalai''n
Khi Stock Exchange (KSE)
k Fund Main Jama
Kara Ker
Sawab-e-Darain Hasil
Kare''n

Frm
KSE 100 Index
Khaal Committee ;->
In a class, teacher asked:
If I buy an item@ 12.75 n
[email protected], it“s loss or profit?
student: Profit in rupees & loss in paise
Buhut chahti hy mjhe pr iqrar nhi krti

wo pagal hy ya nadan
q izhar nhi krti

English me kehti hy I LOVE YOU
Urdu me kehti hy me tmse pyar nhi karti... ;->