Sardar Found A Monkey

Sardar Found A Monkey
Sardar Found A Monkey And Took It To Police Station.
Inspector: Isay Zoo Le Jao

Next Day He Sees The Sardar With The Monkey At A Bus Stop
Inspector: Me Ne Kaha Tha Isay Zoo Lejao Phir Tum Isay Sath Leay Q Ghoom Rhy Ho??

Sardar: Kal May Isay Le K Zoo Gya Tha
Bara Maza Aya
Aj Film Dikhany Leja Rha Hon...
  

May, 25 2010     314 chars (2 sms)     3619 views       Funny

more Funny SMS Messages

I want to meet u
i want to talk to u
i wnat to spend time wid u
i want to admire u
but this stupid gate keeper is saying
"The Zoo is closed"
Beta : Papa Aap Ki Love Marriage Hui Thi Na .... ???

Baap : Jee Beta !!! Aap Ko Kese Pata ???

Beta: Wo Aap Ki Shaadi Aur Meri date Of Birth Main
Sirf 6 Months Ka Farq Hy na ...


Teacher:

"Qarz-e-Hasna kisay kehte hain"?


Pathan:

"Jab Qarz denay wala paise wapis mangay, aur qarz Lene wala HANS day, to usay Qarz-e-Hasna kehte hen"!
Aik Pathan Passport banwane gaya,

Officer ne kaha N I C dikhao,

Pathan ne apni Begum ka N I C de dia

Officer., Khan Sahab apna N I C do,

Pathan Ghussay se kal main apna N I C lekar aya tha aap k pass..

Aap ne kaha NADRA ka lekr aoo.
Friend 2 pathan.
Yaar Aaj tumhara mobile bohat baj raha hai kheriyat to hey na.
.
.
Pathan:
O nahin yaara aaj ghalti sey main apni behan ka mobile ley aaya hu
L ======
O ======
V ======
E ======



L=Loss of Money.
O=Out of Mind.
V=Vaste of Time.
E=End of Life.

SO,
Don''t LOVE


Sirf Line Maaro!
;-)
Aik borhi orat nay 100 police walon ki dawat ki.

Police officer: Amma G ye khana kis khushi mai khilaya?



Amma: Mai manat mani si k mera ghar bn giya
tay mai 100 haramdian nu roti khwaon gi

Es lai tawanon roti khawai



Police officer hans K bola:
Amma aina takaluf Q''n kita

1 wapda wala sadd laina C.
Aaj Kal K Halaat Ki Wja Se




1 Kutta 2sre Kutte Se Keh Rha Tha



(Is Mulk Se Jaldi Hi Bhag Chalo)




Wrna!












INSAAN KI MOUT MAARE JAO GE . . . ;->

Nokrani: Begum Sb Blanket Khirki
Se Gir Gya Hai

Malkan: Oh Ye Tm Ne Kiya Kr Diya
Mune Ko Thand Lag Jaye Gi

Nokrani: Fikr Mt Karain
Muna B Blanket Me Hai. :-)
WHEN U NEED HEART . . .
Ye Dil Aap Ka Hua



U NEED FRIEND . . .
Mujh Se Dosti Karo Ge



U NEED JOY . . .
Dhoom Macha Le Dhoom



U NEED HELP . . .
Main Hoon Na



U NEED BALANCE . . .
Hum Aap K Hain Kon ;->
IBLESS Went To Court To Prove That

He Is The Most Cruel & Wicked Guy On This Earth . . .


But

He Failed, Came Out & Angrily Asked . . .













"Yaar Ye ALTAF BAHI Kon Hain . . . ?" ;->

Ek Pathan Ka Murgi Beemar Huwa...





Tu Mugri KTeek Hone Par1 "Cow"
Zibah Kardi..;-)!