President Bush and

President Bush and
President Bush and President Musharaff were flying in a plane and Bush says: If i drop a billion dollars here i''ll make a million ppl happy. Musharraf says: If i drop my uniform i''ll make my whole country happy.
The Captain of the plane says: If i drop this plane i''ll make the whole world happy... :P
  

May, 20 2010     306 chars (2 sms)     2917 views       Funny

more Funny SMS Messages



Dedicated to BHAI LOG...

Kbhi Kbhi Mere Dil Me Khayal Ata Hy Agr

Altaf Bhai London NaJate To Kya Hota?

To 9.0 Pe Unka Mazar Hota

Mustafa Kamal mazr k upar over head or nechay under pas bana kar signal free mazar banata

Farooq Sattar Sajada Nashin Hota

Babar Ghauri Wahan Charas Bechta

Wasim Akhtar Jooty Rakhny K Paise Leta

Shoaib Bukhari Langar Ki Degh Bnata

Saleem Shehzad Jeben Kat''ta

Baqi Rabta Commity Qawali Gati... =P ;->
Kya kal tm farigh ho?









Agr farigh ho to nahalena? Gande insan!
How do you tell a rose to go to the mOon ?
.
.
.
.
.
.
GULAB JA MOON


Apny Waado Ko Kabhi Pora Na Kro
Jab Tak Tumhary Sath
''Kutty Wali''
Na Hojaye... ;->

(Asif Zardari )
Ek bar ik ladke ka rishta nahi ho raha tha. Kisi ne kaha ki baba
Mannt Lal ke darshan kar aao. Maa aur beta dono chal diye. Parvat
par chadte waqt maa ka panv fisal gaya aur maa khai mein gir gayee
to ladka bola.
"" ya khuda teri khudai, apni te milli nahi bapu di vi gvai ".

Kabhi Hamare Ghar Mehman Bankar Ana
Hum Tum Ko,
Chicken Biryani,
Qorma,
Tikka Boti,
Seekh Kabab,
Custard
Gulab Jamun,
Ice Cream,
Kabhi Hamare Ghar Mehman Bankar Ana
Hum Tum Ko
Chicken Biryani
Qorma
Tikka Boti
Seekh Kabab
Custard
Gulab Jamun
Ice Cream


Coldrink Ki Tasveeren Dikhaye Ge ;->

Coldrink Ki Tasveeren Dikhaye Ge ;->


I Filled In A Form At A
Dating Agency Recently
Describing My Ideal
Woman, "She Should Be
Pretty Cute, Into Water
Sports And Group
Activities Plus Look
Good In Black"
The Agency Replied
Me Back And Told Me
"I Should Marry
Penguin ..." ;->
Next Ik Month Tak Kise Ko Pashto Mein Mubarak Baad Na Do Warna Aap Baitullah Mehsud k Saathi

"koi Mulvi Sahab Smjhay Jain Gay

"WAZARAT E DAKHLA.
Miss Callen Martay Ho Tum Wrong Numbers Pr,

Ye Soch Kar K Kahin Say To Fone Aaega



Ajeeb He Andaz e Muhabat Tumhara papu

"Agar Esa Karogay To Kon Aaega.
Boy:I love u
Girl:Me too
Boy:Tum mujhe kitna pyar karti ho?
Girl:Jitna tum mujhe karte ho
Boy: U cheater..
main samjha tum waqai mujh se pyar karti ho?
High clas insult:- Boy 2 girl: Apne baal to dekho jaise ghaas ugi hoi ho.
Girl: Main isi liye itni der se soch rahi hon k mere paas gadha q khara hai
Bank Manager Asks A Lalu In Interview

Manager: Wat Is Cyclone ?

Lalu: It Is The Loan Given By The Bank To Purchase A Cycle