President Bush and

President Bush and
President Bush and President Musharaff were flying in a plane and Bush says: If i drop a billion dollars here i''ll make a million ppl happy. Musharraf says: If i drop my uniform i''ll make my whole country happy.
The Captain of the plane says: If i drop this plane i''ll make the whole world happy... :P
  

May, 20 2010     306 chars (2 sms)     2933 views       Funny

more Funny SMS Messages

Height of satte bazi...

GAmblers playing for ash abhishek marrige..kitne din chalegee
''Jab koi Dost kisi Dost k
Haq main Dua kerta hy
to wo dua is k Dost se
pehly is k apny Haq m
Kabol hoti hai
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Allah kary Tumari Shadi jaldi ho jay.''
Tapo Slanto Said :

Kawary Ki Aik Din Ki Zindagi Shadishoda Ki

50 Sala Zindagi Sy Bahtar Hay

Yaken Nahe Ata Tu

Azma Kar Dakh Lo:-)
mere marne ke baad mera janaza unki gali se nikla
mere marne k baad mera janaza unki gali se nikla
wo khidki pei aai aur boli
SALA YEI BHI TAPAK GAYA
1 Pathan Apna
Samaan Bag Me Bhar k
GEO k Office Pohanch
Gaya Aur Poocha:
"Wo Baji Kahan Hy Jo
Khabro''n k Beech Me
Kehti Hy Humare Saath
Rahiye Ga"
Hum Us k Saath
Rehne Aaya Hoon.. ;->
Pathan 2ble sawari ja
rha tha
Police waly ny rok kr
kaha:
Pata nhi hy k 2ble
sawari py pabandi hy
Pathan:
O Yara pata hy isliye
to isko waps chorny ja
rha hn ;->


CHAIN MSG

Baraey Meherbani Es Msg
Ko Itna Fwd Karain K
.
.
Mere Bhai Tak Pohanch Jaey
.
.
.
.
"Oye Ammi Keh Rahi Hain Salan
K Sath 2 Naan Bhi Lay Aana" ;)
Teacher to Santa " Where were U born?
Santa : In Tiruvanantapuram.
Teacher : Spell it?
Santa : (after thinking) I think I was born in GOA.
Teacher: "Johnny, Im Glad To See Your Writing Has Improved."

Johnny: "Thank You"

Teacher: "Now, Finally,

I Can See How Bad Your Spellings Are!!!"
Lux
Sunsilk
Tulsi''
Bioaamla
Dalda
Mobillink
National food
Habib
Candyland
Walls
Ahmad fabric
Aur
Sultan banaspati
ki jaanibse aap ko

Durr Fittay Moou
Men tie the watch to their wrist facing up

&

Women tie the watch facing down


You know Why???
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
To see the time...!!!


Shayer farmate hain !
"Dil Oska Phir Dukha Dia Hmne

Os Ko Ek Baar Phir ULLU Bana Dia Hmne


Naam Bata K Osko KiSH MiSH Ka,


Naak Ka Chooha Khila Dia Hmne..:-P