Boy: Bus Male Hoti hai ya female?

Boy: Bus Male Hoti hai ya female?
Boy: Bus Male Hoti hai ya female?
Girl:female ,har koi ispe charthe hai.
Boy: to Phir woh pregrant kyon nahi hoti?
Girl:kyon k sab peachay se charhte hai.
  

May, 22 2010     158 chars (1 sms)     3839 views       Funny

more Funny SMS Messages

Girls college ki building ko aag lag gayi.
College ki sub larkian door khari huns rahi thi kay chalo ab college to nahi aana paray ga
Lekin eik khubsorat larki
Ro rehi thi
Eik sir ny pocha
''''Beta! Tum kyun ro rehi ho?
Larki nay rotay howay jawab diya
Sir meri book mein "HumAyuN" ki picture thi ..
Rules ®ulations for college
1) Never make noise in class respect the fact that others are sleeping.

2) Keep the college clean so stay away.

3) Always take books cos u dnt get pillow to help u sleep well.

4) Never be early to class or else no one will notice u.....

*The only mantra U SHOULD believe is "though hard work hasn''t killed anybody but why take a chance".

*Should always copy assignment,lab etc.
Never even spare a thought of doing them on ur own
yeah ju halka halka suro0or hain .....
yeah ju halka halka suro0or hain .....
yeah teri nazar ka kaso0or hain k sharab peena sikha diya.......
yeah ju halka halka suro0or hain .....
yeah teri nazar ka kaso0or hain k sharab peena sikha diya.......
yeah ju halka halka suro0or hain .....

tere pyar ne Teri cha ne,.....
teri bheki bheki nighaa ne........mujhe 1 sharabi bana diya....
what will u say when india beats china in population..??












CHINI KUM...
Khush to bahot hoge tum,

Ki forward karne ke liye SMS mil gaya,

Magar aab kya karoge...?

Jab msg me kuch bhi nahi mila...?

Ha ha ha ha
Shayad barish hone se pehle asman nela na ho,


Shayeed andhi aane se phle mosam pila na ho,


Magar ye to ho he nhi skta k tum so kar utho or
"BISTER GILA"
na ho !!!!!!!!!!!!
BoyFrnd: Tumhare Ghar Gaya Thha, Muze Nhi Lagta Hamari Shadi ho Payegi.
GrlFrnd: Kyon Mere Papa se Mile Kya?
BoyFrnd:Nahi Tumhari Bahen Se
I know its your birthday today..
I am sure u will give me treat in a big hotel..
so I shall talk to you in person there,
because I don"t know to express my feelings in SMS
Jab load shedding ho out of control,
khirki darwaze khol ....
khirki darwaze khol...
Chanda mama ko bol!

All izzz wel



KESC wale kia jane student ka ab kya hoga??

Revision krega ya pasine mei khuwar hoga?

tu mom Bati jala.

Generator chala. U.P.S laga k bol
Bhaiya all iz well

Janix all izz wel ;->
Meri Dua Hai K
Aap Taraqi Ker K
Uppar Jao





Itna




Uppar Jao





Itna




Uppar Jao



K



Farishte Kahain
“Nawa Aya Ain Sonya. . . “ ;->
Any Degree Of
Shaterring, Battering, Tattering Will Nullify My Spirit ... ?




I''m Like
Those Cartoon Figures
Th8 Being Kneaded Flat
By Passing Trucks
And
Plump Up Again .. ! (:
A Question From

Santa To Bill Gates:


"Sir,

How Is It That Your

Name Is Gates But

U Are Selling WINDOWS