Boy: Bus Male Hoti hai ya female?

Boy: Bus Male Hoti hai ya female?
Boy: Bus Male Hoti hai ya female?
Girl:female ,har koi ispe charthe hai.
Boy: to Phir woh pregrant kyon nahi hoti?
Girl:kyon k sab peachay se charhte hai.
  

May, 22 2010     158 chars (1 sms)     3856 views       Funny

more Funny SMS Messages

Mere Dukho''n Ki Dhanak Main Rung Na Bhar

Mohabbat Aur Nafart Ki Jung Na Ker

Khushi Mere Ghum K Sung Na Ker


It Means

Pappu Yaar Tung Na Ker . . . ;->

1 Day God Tested Me
He Erased All My Memory n Asked
"Do U Remember Any1 Now?"
I Told Ur Name
God Smiled n Said
"Some Virus Can''t Be Formatted" ;)


Depressed Boy Asked an Old Man:

Can There Be Anything Worse Than Losing A Girlfriend?


Old Man Replied: Yes,
Losing Your Confidence of Finding Another One. :-)
Teacher: Tum Bade Hokar Kya karoge?
Santa: Shadi
Teacher:- Nahi mera Matlab h kya Banoge?
Santa-Dulha
Teacher:-I means Bade Hokar kya hasil karna hai
Santa- Dulhan
Ye Mardam Shumari Ki service hai . ager ap larka hai to 1 sms . larki hain tu 2 Sms kare. Or ager Apka ka taluq Tesri Makhluq se hai tu koi Sms na kare
Baloch:hm tmhary lye sb chor denga

Girl:ami abu?
Bloch:Ao Re

Grl:khana pina?
Blch:Ao Re

Grl:apne dost?
Blch:Ao

Grl:gutka?
Blch:Jao re masi apna kam kro =P
Doctor: U LooK ExactlY Like My 3rd Wife..
Lady: How Many Wives Do U Have..?
DocTor: Two...

MoRaL: Express SmarT iDeaS SmarTLy... ;->
Wife: Suno G, Doctor ne Mujhe Ek Mahinee Aaram K Liye Kisi Beautiful Foreing Country Jaane Ka Kha Hai . . . Hum Kahan Jayenge . . . ? ? ?

Husband: Kisi Doosre Doctor k Paas. . . ;->
Santa to his mother-Maa Khush khabri hai
Ma-Bol beta
Santa-Hum 2 se 3 ho gaye hai
Ma-Beta hua ya Beti
Santa-na Beta na Beti, Teri Bahu ne Doosri Shadi kar li hai!
Suno..............


Mehsoos Karo

Badal Ki Garaj


Bijli Ki Chamak

Baarish Ki Ek Ek Boond

Tum Se

Cheekh Cheekh K

Keh Rahi Hai






AbaY Naha Le Gandey Aadmi......... ;->
Kal Kare So Aaj Ker

Aaj Kar So Ab. . . .





Kal Kare So Aaj Ker

Aaj Kar So Ab. . . .






Abay Kerta Hii Rahega Tou Dhoyega Kab ? ;->
Middle age starts
When
You have been warned to slow down,
Not by a motorcycle cop
But
By your doctor ... =P

Hope Samajh Gaye Ho Ge ;->