Boy: Bus Male Hoti hai ya female?

Boy: Bus Male Hoti hai ya female?
Boy: Bus Male Hoti hai ya female?
Girl:female ,har koi ispe charthe hai.
Boy: to Phir woh pregrant kyon nahi hoti?
Girl:kyon k sab peachay se charhte hai.
  

May, 22 2010     158 chars (1 sms)     3852 views       Funny

more Funny SMS Messages

Boy : Agar Main Kahon Mujhe Tum Se Mohabbat Hai Aur
Meri Bas Yahi Chahat Hy Tou Kya Kaho Gi?



Girl : Me Tm Se Kahungi Ye Bat Agar Tum
Kahin Khana Khila K Kehte, Zara Mobile
Balance Dalwa K Kehte Tou Acha Hota... ;->
Hum "MOHABBAT" wale,
Ap husn wale

Hum "DIL" wale,
Ap dolat wale

Hum "SMS" krne wale
OR Ap sirf
.
.
.
Free me parh k "MUSKURANEY" waley...!!
Do u want to hear a dirty joke?
.
.
.
Are you sure?
.
.
.
Ok, here you go…
.
.
.
A white horse fell in the mud

Lovers with Mobile in Pakistan cities . . .


ISLAMABAD
Hello Janu
chalo aj CHINEESE Restaurant m Dinner Meri traf sy

RAWALPINDI
Hello Janu
Kahan ho Tum ??
Ek Ghantty sy college k Gate py kharra hon

LAHORE
Hello Janu
aj to film ka mood ban rha hy aur wo b Tumhry saath

KARACHI
Hello Janu
what a Fantastic Mosam
Chalo Beach py Jaty hy..

PESHAWAR
Hello Janu
Kahan ho Tum ??
abhi abhi BOMB BLAST huwa hy
Tum khairiyat sy to ho?? ;->
after making saawariya, wat change did sanjay leela bhansali''s life go thru???



sOcho



cOme on ur close!!



yes!!
he is nOw knOwn as sAnjAy NEELA bhAnsAli!!
Nokrani:
Malkin aap udaas kyun ho?

Malkin:
Tumhare sahab apne office ki kisi larki se pyar karte hen.

Nokrani: Nahiiiiii.... Sahab mujhe dhoka nahi de saktay.
Teacher : ALLAH ne ''''PAIT'''' q banaya hy.???

.
.
.
..
.
.

.
.
.
Pathan :
SHALWAR bandhane k lye...:-D
Tortoise and rabbit gave CET exam and tortoise got 80% and rabbit got 81%. Both wanted admission in a good college, cut off was 85%. Rabbit dint get but tortoise got... How....??????? . . .. . .
. . .
. . .
. . .
. .
. . .
. . .
. . .
. . .




Ans: Remember tortoise had won the race when you were in first standard.. So.. Sports quota!!!!
Jis TRAIN mai
SUNDAR-SUNDAR
LARKIYA safar kar
rahi ho us TRAIN
ko kya kahoge.?

SoCho!!!

its simple yaar..




























"MAAL GARI"
Kya Halat Hogyi Hai
Zamane Ki,

Sabko Aadat Hogyi Hai
Paise Bachane Ki,

SMS To Company Ne kab
K saste Kar Diye,

Par Fitrat Nahe Badli
Chilar Bachaney Ki..-;>
Hum kabhi aapse khafa nahi hote,
Pyar ke rishte bewafa nahi hote,
Aap bhale hume bhulakar KHANA KHA LO...
HUM Aapko Yaad kiye bina PANI BHI NAHI PETE !!
-//ATtItUdE//-

w H o

i Z

t X t

k I n G

.


.


.



.




.



N d


.




.




I

A m

w H o...=P;->