U r GENIUS. U r INTELLIGENT.

U r GENIUS. U r INTELLIGENT.
U r GENIUS.


U r INTELLIGENT.


U r GOOD LOOKING...


U r SMART...


There''s nO Other like u.../
  

May, 20 2010     110 chars (1 sms)     2198 views       Funny

more Funny SMS Messages


A person in toilet hears from adjacent toilet
Hi, how r u?
he is embarassed and says doin, just fine...

So what r u up to?
well, just sitting like you....

Can i come over?
No, no i am kinda busy now !!

listen, i have to call u back.
There is an idiot in other toilet who is
answering my questions.. ;->
Boy:I love u
Girl:Me too
Boy:Tum mujhe kitna pyar karti ho?
Girl:Jitna tum mujhe karte ho
Boy: U cheater..
main samjha tum waqai mujh se pyar karti ho?
Father says to Son...

"You are mature enough now...

I will allow you to start smoking if you want to."

Son, "Thanks dad, but I quit two years ago"......
''Rok Do Mere JanaZe Ko ZaLimo,
Mjh Mein JaaN aa Gai Hai,
PeeChe Mur K Dekho KaMeeNo,
CiGrette Ki DuKaan aaGai Hai..
Aina Dekh Kar Begana ho Gaya

Khud apne Husn Ka Deewana Ho gaya

Muqabla-e-Husn main hisa liya Apne bhi

aurron ko tu Cup mila apko Jurmana Ho Gaya
Aoouchhh movement;)
When i tried to hug the most sweet person on earth...
And my nose hit the mirror
Aoouuchhh;)
1 Baat Tou Btao ?

Plz Is Ko Mazaq Me Mat
Talna

Gol Mol Jawab
Nhi Chale Ga

Dekho

Kuch Baatai''n
Zindagi Me Bohat Ahem
Hoti Hyn

Sach Sach Btana













LIGHT HY ;->
What Is difference Between Secretary and personal seceretary??
Secretory says good morning sir, While Persoonal secretory says OH GOD! its Morning sir
Kya aap jante hai


ki gawaar kisko kehte hai?


wahi jo anguthe ka Istimaal karte
hai.


waise aap iss waqt


kis ungali ka Istimaal kar rahe hai? ;-)
sardar ka RADIO kharab ho gaya, usne khol k dekha to andar ek mara huwa CHUHA mila. Yeh deekh kar sardar gussy se bola!
Chalega kese? Sala singer hi mar gaya..!


Aamir Khan Ki Film "Ghajini"
Dekh K Adnan Sami Ne Faisla Kia Ha
K Wo B Ek Film Banaye Gay Aur
Us Film Ka Naam Hoga





"WAZNI"...=P;->
jisko b daikha hy rotay huwe dekha hy

"DOST"
ye mohabbt kisi tissue company ki saazish tou nhi ....:)