Father says to Son...

Father says to Son...
Father says to Son...

"You are mature enough now...

I will allow you to start smoking if you want to."

Son, "Thanks dad, but I quit two years ago"......
  

May, 21 2010     162 chars (2 sms)     3098 views       Funny

more Funny SMS Messages

Kanjusi ka matlab kya?





Na call, na sms mila?





Parh parh msg hasda ja?



Saadi ker na koi parwah?




Mera balance muka?





Te apne set nu taala la
MACHAR MARNE KA TAREEQA:
1. PEHLE AIK ZINDA MACHAR PAKRE
2. PHIR USSE ZAMEEN PER LETA DE
3. PHIR USSE GUDGUDE KARAIN,JAISE WO HANSNE K LEYE MU KHOLE
USSE MORTEIN PILA DE.
Real Fact Of D Millenium.

"Whnevr U Throw A Stone In The Streets Of Lahore Or Karachi,

It''ll Surely Hit..

A Dog

Or

N ENGINEER." :-)
Urdu Ki Pehli Book...1947

Alif...Annar
By....Bakry
Py....Pankha
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Urdu Ki 1st Book 2008.

Alif...Aataa
By....Bijli
Py....Petrol

Agr tm kisi naik orat ko janchna chate ho K..
.
Wo naik serat hai ya nehi, To...
.
Srf itna pta kro k Wo...
.




Star plus tou nahi dekhti. :-D
Chehray pay ap k pyari si smile hai
Suna he k ap k pas bi mobil he Jis main msg ki moti si file hai
Magar ap msg nahi kartay
Ye kangusi hai ya ap ka styel hay.
Ek SAwAL hy Or IsNe MujhE b0hAt SoChNe pE MAjb00r kiA huA hy..




PatA nAhi TuMhEiN Bhi atA hogA k nAhi..??





LEkiN Phir Bhi itNi EducAtioN Li hy t0 TuMhEiN t0 pAtA honA ChAhiyE..



MujhE bAs Us kA jAwAb dE do..




SawAL ziAdA MuShkiL nAhi hy..





LEkiN ziAdA asAn Bhi nAhi hy..






SawAL yE hy k..




.


.


JAb

MurGhi

AndA

FrEE

Me

DEti hy..??

To BAzAAr

Me

Rs.6

Ka

Q

BiktA

Hy...? =P ;->
Teacher: Hero Bhadur Hota Hai, Heroin

Khubsurat Hoti Hai, Tum Kia Banna Chahtey Ho?

Bhadur Ya Khubsurat?

Student: Dono, Yani..




"Heroinchi"
Anewala Kal Tumhara Hai..
TumharaTha..
Tumhara Hi Rhega..
Us pr Tumhara Hi Haq hai..
SochoKyon?
.
.
.
Kyuki kal 1st APRIL Hai..
HAPPY FOOLs DAY
Agar kisiko kisise pyaar hojaye toh kya karna chahiye????









think!!!!!!!!!!!!










dono ki shaadi karwa deni chahiye...
SAALON KA BHOOT UTAR JAAYEGA....... ;->
''Aankhon main nami thi aur vitamin ki kammi thi,

Jiss se sari raat baat ki, woh meri mehbuba ki ammi thi;-)''
1 cheetay ki beti ko kisi ne SMS kia
I LOVE YOU
Cheeta ghuse ma beti se kehta hy:
jis ne sms kia hy usay ma dekh lu ga filhal tm uska sms usay wapis bhejo... ;->