''1 admi apni biwi ko

''1 admi apni biwi ko
''1 admi apni biwi ko dafna k ghar aya to ASMAN per bijli karakne lagi or toofan aa gaya
admi asman ki taraf dekh kr bola lagta hy

"POHANCH GAI"''
  

May, 24 2010     150 chars (1 sms)     2972 views       Funny

more Funny SMS Messages

I Wish Someday I Can Spend
My All Waking Moments With You
And I Don’t Have To Hate Missing You.:(
Hum kabhi aapse khafa nahi hote,
Pyar ke rishte bewafa nahi hote,
Aap bhale hume bhulakar KHANA KHA LO...
HUM Aapko Yaad kiye bina PANI BHI NAHI PETE !!
We Have Been Listening :

"Practice Males Perfect ... "

But

Also That Too :

"Nobody is Perfect ... "






So














"What Is The Point Of Practicing ..." ;->
He+She=Love,

He+She+Love=Marriage,

He+She+L+M=Child,

He+She+L+M+Child=Family,

He+S+L+M+C+F=Problem,


So,



East Or West ''KUNWARA''is The BEST.
Teacher asked : What is Ur caste
Student: Pehle to hum Singh the,
fir Rajput the,
fir Sharma ho gaye
abhi hai Darzi
Aage Mummy ki marzi
Once there was a Well educated man who could talk, write and understand English but he could not read, why???
.
.
.
.
.
.

Kyonki uski "read" ki haddi tuti hui thi.
Student k dard ko university kya jane

College k rivajon ko parents kya jane

Hoti hai kitni takleef paper likhne me,

Wo kambakht paper check karne wala kya jane??
Khaansi Ka Elaaj

Balghum Nikaley Bagher Nahi Ho sakta

Balghum Se Nijaat k Liye

Subha Shaam

7 Baar

Khyber

Pukkhtoon Khwaaah

Pukkhtoon Khwaaaah

Bole''n

Balghum Nikla Jaye Ga . . . =P ;)
Put Your Hand On A Hot Stove For A Minute, It Seems Like An Hour.

But

Sit With A Pretty Girl For An Hour, It Seems Like A Minute.

THAT''S RELATIVITY . . . ;-
Tofani barish mein rat ko,
shop per 1 admi pizza lenay aaya
SHOPKEEPER: Aap married hein?
Admin:Is tofani barish mein kia
meri maa mujhey pizza lenay bhejay gi?
Importance of thumb...
Child use it 4 chewing,

Illiterate people use it 4 sign,

Winners 4 victory,

AND

My FANS use it 4 reading my msgs....
oh... u too?
rOz rOz ki muLaqatOn ko tUmNe bhuLa dIa hai...

rOz rOz ki muLaqAtOn ko tUmNe bhuLa dIa haI...

lOt kEr ajaO tUm aBto mEne.....

.
..
.mEne....

.
.

..
mEne...
.
...

.
mOrTeIn bHuja dIa hai