Yaar Bakray Ki Zabaan Khao Gay

Yaar Bakray Ki Zabaan Khao Gay
Pathan:
Yaar Bakray Ki Zabaan Khao Gay?
2nd:
Nahi, Main Moun Say Nikli Hui Cheez Nahi Khata..
1st:
Acha,
To Phir Ye Lo,
Anda Khao..!!
  

May, 13 2010     141 chars (1 sms)     2483 views       Funny

more Funny SMS Messages


Everything is
"Pre-Written"
But, with Prayers
it can be
"Re-Written"... ;->

/GooD MorninG\

Have a Blessed Day (:->
Mandir mein jaap karta hoon,
Masjid mein adaab karta hoon,
Insaan se kahin bhagwan na ban jaun
isliye roz tujhko SMS karke paap karta hoon
Height Of Dramay Bazii


" Khanani Ghar Ghar Ki "

" Kasuti Zindgi Ki "

" Saas Bhi KAbhi Bahu Thi "
Load Sheding K Fawaid:

Genrator,UPS & Candle Walo Ko Rozgar Ki Frahmi


Cell Chrge Na Hone Se Balnc & Time Saving

Sabr Krny Ki Waja Se Janat Milne Ka Chance.
HaHa
HaHaHa
HaHaHaHa
HaHaHaHaHa
HaHaHaHaHaHa
HaHaHaHaHaHaHa

Kuch Nahi
Aise Hi "Last Over"
Yaad Aa Gaya
Ajmal Ka . . . =P =D

Es sms ko itna fwd karo k.


Mere dost Farooq tak puhanch jaye

.

Yar Farooq wo jo 100 rup leye thay ab wapis kar do...please...=P;->
''You Know
Why Divorces Are
So Expensive ... ?

.

.

.

.

.

.

.

.

.


.

Because
They Are Worth It.......... =P ;->''
Woh bhi kya din the jab log humain diwano ki tarah kiss kiya karte the ....

par haaye hamari phooti kismat us waqt hum 2 saal ke hua karte the .........
Bite the neck gently,
chew the breast softly,
Spreads the legs lostly,
And suck the juice excitely,


Thats the way to Eat........... Guess what ?:)
>
>
>
>
>
.
>
Thats the way to eat TANDOORI CHICKEN yaar...:)
ChAk k m0biLe jAd0 MaiN gADdi tE sAwAr hUndA,

T-Shirt pA jAd0 tyAr hUndA,

VeKhdE nE Loki chAdke chUbArE,

KehNdE kAsh eH sAAdi kUrRi dA yAr hUndA.... ;->
3 bacho ki ma ne 3 bacho k baap se shadi karli,

hasti khelti jindgi ki barbadi karli.

Din ache ho gaye 3 aur bache ho gaye,

ek din office ki ghanti khadki.

Aage se patni bhadki,

"aap vaha bethe kalam ghasit rahe hain

aur yahan aap k bache aur mere bache milke

hamare bacho ko peet rahe hain!"
Aik pathan dusre se
o yara mere pait main gas ha:
Dusra pathan: khuda ka shukar ada kar
k petrol nhi ha warna America
ne qabza kr lena tha...=P;->