Nurse : Mubarak Ho

Nurse : Mubarak Ho
Nurse : Mubarak Ho Apke Han Bacha Hua Hy
Kia Name Socha Hy

BAP:Nurse Ko Cherty Hue Ap Itni Sexy Aur
Beautiful Hen Ap Hi Koi Nam Bta Dein

NURSE : Is Ka Nam Kutte K Bacha Rakh Len.
  

May, 13 2010     187 chars (2 sms)     3814 views       Funny

more Funny SMS Messages

2 Dost
Year 1980
A=Yar ye Light kb Jati hai
B=Pata nhi, shaid Saal men 1 Bar.


year 1990
A=Yar ye Lite Q Jati hai
B=Pta nhi, shaid Transfrmr Badlty¿hen


year 2010
A=Yar ye Lite kb aye gi
B=Jub Hmary Elaqy ki Jae gi tb Tmhary Elaqy ki Ayegi


year 2014
A=Yar ye Lite ay gi Aaj?
B=Nhi Aaj lahore me hai, rwp/islmbd ki Bari Kal hai


year 2030
A=Suna hai Purane Waqton me Lite hua Krti thi
B=So Ja Lite wite Kuch nhi Hoti, Sub Tera Wehm hai..:
Aesa Dost Kahan pe milta hai,






Din Raat jo apko yaad karta hai,







Apka Reply aye ya na aye,



Lekin...







Wo Roz SMS ki Barsat karta hai... ;->
Apnay 2007 k Gunah Mitany
k liye 101 bar is Mantar ko parho..



"East Or West"
"hAmY Is The Best"

Ab Edit Ker K Apna Naam
Likh K Eik or Gunah Mat Karna ;->
Man 2 Pathan: Khanji kal maine apko phone kia par apne uthaya nai.
Phathan: Kyun uthata. Yeh jo maine 30 Rupaiyye deke Gana lagwaya hai, woh tera Baap sunega?
The Most AMAZING CRICKET MATCH In The History...
Played on 30th Sept,09 b/w PAK & AUS...
But The Looser Was ...

.
.
.
.
.
.

INDIA! =P =D
Kar diya izhare-ishq hamne telephone par, laakh rupaye ki bat thi, do rupaye main ho gayee (wah wah)
Sardar Ne Chottey Qad Ki Larki Se Shaadi Ki..

Kisi Ne Poocha Tum Ne Aisa Kyun Kiya..

Sardar Bola Mery Walid Ne Kaha Tha Ke..

Musibat Jitni Chotti Ho Utni Achi Hai..
''{}.{},
/@ / "^----:":*
\,,/" /TOYOTA * * / ,,/\,\/ ,,/\,


Petrol 66.70 Rupay hai

Is liye Aapke Aney Haaney k Liye Paish Hai.

"KHOTA TOYOTA"

Model 2010

Petrol ka Dushman,

jab tak Dil kary Chalate raho,

5 years Maintenance Free,

Sponsered by:

Jahan Khuab Wahan KHOTA TOYOTA. :-)''

Ek Intihai
Adbi Sher Arz Hy



"Alif" "Bey "Pey"
"Tey"


.

.

.

.

.


"Alif" "Bey "Pey"
"Tey"

.

.

.

.

.

.

.

Way Gujra Way
Way Gujra Way ... ;->

(NASEEBO LAL)
Dazz..
Dazz Dazz Dazz ...
Dazz dazz dazz dazz. . .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Chup jao.. FARAZ ''TALIBAN'' k sath mil gaya hy..!
:-)...
Ek Memon dOctOr k pass gaya aur bOla
k ghar ja kar mareez check karne
k kitne paise Lo ge?

DoctOr: 300 rupay

Memon: Chalein DoctOr sahab..

Ghar pOhnche tOu DoctOr
ne pOocha k mareez kahan hai?

Memon: Mareez kOi nahi hai,
Taxi wala 500 rupay maang raha tha
aur aap 300 mein le aaye
Aik bachcha apni mummy se: papa ne mujhay kiss nahi ki.Mummy : beta aap nay TABLE nahi sunaya hoga.Bachcha: tou kya nokrani nay sunaya tha?