Girlfriend’s r like

Girlfriend’s r like
Girlfriend’s r like an Internet virus
They Entry Ur life
Scan Ur pocket,
Transfer Ur money,
Edit Ur mind,
Download their problems,
Deletes Ur smile,
& Hang u 4ever….
  

May, 22 2010     173 chars (2 sms)     3581 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ab PARHAI soch samaj k chorna Pappu,

kyou k....?

GADHA 60,000 ka or
reri 40,000 ki hy.:-D
Tee Quotes:

On A Guys Tee....

All Women

Are

Idiots

And

I Married

Their Queen..! :)
Aik Pathan Road Pe Potty Kar Raha Tha.

Police Ne Usey Pakar Liya.

Jab Usey Le Jaane Lagey To Pathan Bola:


"Saboot To Utha Loa"
Be-izzati No 1
1 Larka cycle pe ja raha tha

Cycle ka tyre bhens k gobar k beech me se guzra

Qareeb kuch larkiyan khari theen

Unhon ne taliyan bja k kaha Happy Birth Day 2 U

Larka ruka aur jwab diya khali tali bjane se kaam
Nhi chale ga aa kar Cake to khain . . . .= p ;->


Aaj ek mukabla ho rha.
Mukablay main bohat say log hisa lay rhe hain.
Is ki entry fees koi bhi nhi hay.
Is main hr ek kay liye dawate aam hay.
Jetnay walay ko 500 rupay milay gay.
Mukabla yeah hay kay kon is number pr
03216307893
Ziada easy load krwata hay.
Best of luck... =P ;->
ORIGINAL DON:
DON ka intizar to 11 town k nazim kar rahy hain

magar DON se GATAR khulwana mushkil he nai namumkin b hai

Q K


DoN is waqt sms parh raha hai,
Sare gawaho or bayano ko madde nazar rakhte hue

"PAKISTAN FRIENDSHIP COURT"

ki dfa



"SACHI DOSTI"

ke tahat hamari

"DOSTI KI ADALAT"

tumhe hamre har janam ka dost manti hai aur tumheumar bhar dosti nibhane ka hukam deti ha.

WE WILL BE FRIÉÑD$ FÖREVER

Bolo sazamanzur hai?


have nice Day
Father:baap

son:abu telephone kis ne bnaya?

Father:Garaham bell ne.

Son:us k baap ne q nai bnaya?


Sardar 2 Srdarni: Janu Coka-CoLa Peeney k Baad Kch Krny Ko Dil Chah Rha hy?

Srdarni: (Sharmaty Huey) Kro Jee...!


Srdar: BrrrRrrrRrrrR ;->
Karachi''s Girls.

1st: Main Tou Us Se
Shaadi Kro''n gi Jo
Handsome Ho Aur Tum ?

2nd: Main Tou Us Se
Shaadi Kro''n Gi Jis k
Ghar UPS Laga Hoga ... ;->
There was a couple. They were very happy and everyone thought they would end up together. But the girl left him. He was all heart-broken cos he thought he had found true love! After his chic breaks up with him, he feels like peeing. So he goes to the restroom. He suddenly realizes that the zipper of his pants have vanished!! how did this happen????

( )
( 0 )
/[,,,]\
_| |_


Wese to es ko
"DAJAL"
kehtey hai
Pr es ka AASLI naam lene
se main darta hu
"Samaj to app gae hon ge.."