Girlfriend’s r like

Girlfriend’s r like
Girlfriend’s r like an Internet virus
They Entry Ur life
Scan Ur pocket,
Transfer Ur money,
Edit Ur mind,
Download their problems,
Deletes Ur smile,
& Hang u 4ever….
  

May, 22 2010     173 chars (2 sms)     3571 views       Funny

more Funny SMS Messages

Sardar: Khan Sahab Aap K Kitne Bache Hai ?

Pathan: 13

Sardar: 13 Bache Wo Kese?

Pathan: Susral Walo Se Wada Ker Ke Aya Tha Biwi Ko Khali Pait Nai Rakhunga!
Headlines of 2025

HEADLINES DATED 1ST JAN 2025:

1. Kyunki saas bhi kabhi bahu thi completed 2,50,000 episodes & Baa has completed 400yrs.
2. Dhoom 17 ready for release.
3. I will play next world cup - Sachin Tendulkar.
4. Salman, Vivek and Abhishek attends Aishwarya''s 3rd marriage.
5. Mein to aabhi jawan hu - Dev Anand''s new film, staring himself in the lead role.
6. Petrol Rs.999/liter.
7. N.Siddhu will launch his own TV channal where he can speak for a whole day... ;->


Haqiqat samjho ya afsana,
Apna samjho ya baigana,

Hamara aapka rishta he purana,
Is liye farz tha aap ko batana,

kay garmiyan aa gayi hain,
Ab shuru ker do roz nahana!

jao nahao (,?. *,?.)
On airport 3 men were wating 4 their sons

Hindu:
Hamare amirzade ne ana hai.

Muslim:
Hamare navabzade ne ana hai.

Sardar:
saaday v haramzade ne ana a.
Jiddat k iss daur mein,
Shadi ho LAHORE mein..

Pyaari si ik biwi ho,
Jaisay rangeen tv ho..

Gol matol sey saalay hon,
Jaisay dahi k pyaalay hon..

Pyaari si ik saali ho,
Biwi k baad ghar wali ho..

Jiddat k iss daur mein,
shaadi ho LAHORE mein..
Ek msg roz, keep d frnds close, ek din me paanch, dosti pe na aye aanch. ek din me dus, mile dosti ka rus, ek din me bees, aap pehle ek to bhejo plz...
1 Medical student ne apni classfellow ko blood se likha letter de kar kaha,"Muje
iska ans zarur dena ?????

Larki Ne jawab diya,"Tumara blood group A+ Hai"
Aur ab lolywood pesh krta ha ek aur
new movie.
Guess what ?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

My name is MEERA and i can speak ENGLISH...;->
Boy To His Friend:
Yaar Main Apni Girl Friend Ko Birthday Kya Gift Doon?
Friend:
Kaisi Dikhti Hai?
Boy:
Bohat Khubsurat

Friend:
Aisa Karoo Oss Ko Mera Mobile Number Dey Doo...
Are you know jAn|x?

Today is world women''s day . Kaash aap women hote men aapko happy women world day kehta. :-D.
O Frnd Jee
Tussi Mittha Aam Ho
Coca Cola Da Jaam Ho
Sir Dard Ka Baam Ho
Sara Kuch Theek Hy
Bas SMS Nahi Kerde
Ba Es Waste Badnaam Ho. . . ;->
Beta bola "papa papa mujhe bandar dekhna hai".
Papa bole, "Nahi bete, abhi nahi".
"Papa kyon ?" ..........
"Bete abhi bandar SMS padh raha hai"