Girlfriend’s r like

Girlfriend’s r like
Girlfriend’s r like an Internet virus
They Entry Ur life
Scan Ur pocket,
Transfer Ur money,
Edit Ur mind,
Download their problems,
Deletes Ur smile,
& Hang u 4ever….
  

May, 22 2010     173 chars (2 sms)     3572 views       Funny

more Funny SMS Messages

Shahid Afridi in interview

Aap ki umer kitni hai?

24 years.

Lekin 5 saal pehle bhi aap ne yahi kaha tha,

Afridi: Mein 10 saal baad bhi yahi kahoon ga,

Kiu ke

"Pathan apni zuban se kabhie nahi mukrta"
I


Looked




4


U


Up






Down

Left



Right



Here




There



Everywhere



just




2

sprAy









MORTEIN.... ;->
Wo SUBAH ka Sukoon

Wo PANI ki Thandak

Wo SAABUN ki Khushbu

Wo DHULAY hue chehre ki Khubsurati

Aap kya Jaano

Ye to sirf Muu Dhone wale he jante hain
I''ll Always Remember The Day I Married You,
Without You My Love,

My Beauty,

I Don''t Know What I''d Do,

Your Loving And Thoughtful Just To Mention Two,

I Adore Your Sweet Smile It Makes Me Want You.
Heigth of fashion



a 6 month old baby asks his mother for.....






low waist diper
Jis tarha 1 machhar marnay say ap SHIKARI nahi ban jaogay.......










Theek usi tarah.../









2-3 sms karnay say aap BHIKARI nahi ban jao gay.....
FEes Maafi ki Application
To
The principal'
High school.
Sir,
seedhi baat ye hai ka meray abu ne
mujhy Fees Ka liya 1200 rupay diye thay,
500 ki dosto ka sath film dekh li.
250 ki pepsi aur burgers khaa liya.
150 ka girl friend ko easy load krwa diya.
300 science vali miss per shart har gaya.
Me smjta tha ka unka sirf math walesir ka sath chakar hai,
par unka ka to aap ka sath bhi chakar hai.
Ab ap ka pas2 hi rastay hainsir jee meri fees mauf ya phr ap ka
raaz faash
shukriya.


Wife:Please bike taze na chalao
mujhey dar lag raha hay.

Sardar: Agar tujhy bhi dar lag raha hay
to meri tarah ankhein band kar lay.:P
Jo log chand niklnay ka intezar kar rahy hain
Un
K
Liye
Arz hai k
.

.
Wo aaram
Karain

Kyon

K
.
.
.
Mera aaj ghar
Say
Bahar
Nikalnay
Ka
Koi
Irada
Nahi....
MAiN Aaj TuMhE buhAt bArA RAAZ Likh k BhAij rAhA huN..

.

.

.

.

RAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAa
AaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaA
aAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaZZZzzzZ.. ;->
''Sehwag''s son : Are dekho maa.
Papa sixer pe sixer mare ja rahe hain.
Sehwag''s wife : Beta ye
ADVERTISEMENT hogi.''
A prayer: 2 bless ur way
A wish : 2 lighten ur moments
A cheer: 2 perfect ur day
A text: 2 say HAPPY BIRTH DAY