Girlfriend’s r like

Girlfriend’s r like
Girlfriend’s r like an Internet virus
They Entry Ur life
Scan Ur pocket,
Transfer Ur money,
Edit Ur mind,
Download their problems,
Deletes Ur smile,
& Hang u 4ever….
  

May, 22 2010     173 chars (2 sms)     3567 views       Funny

more Funny SMS Messages

Most Successful
Happy Married Life Is
Defined As ...






































"Yet To Be Seen"
Everybody Wants

Some 1 Special

Some 1 Nice

Some 1 Cute

Some 1 Smart

Some 1 Sweet

Some 1 Honest





Tabhi Tou Main Kahoon
Ye Dunya Mere Peeche Kion Pari Hy . . . ;->
Wife: Kya kar rahe ho?
Man: Makkhiya maar rha hu.
Wife: Kitni mari?
Man: 3 male aur 2 female.
Wife: Kaise malum?
Man: Kyonki 3 daru ki botal se chipki thi or 2 phone se...
Meri aankhon ko sapne phir dikha gaya koi,

Bujhti sansoon main mehak phir jaga gaya koi,

Kya ye such much pyar hai,

Ya Phir se "TOPI" pehna gaya koi.
''Manzil ki taraf badte chalo. Jo Dil kahe usi raah ko chuno. Peeche walo ko aage na aane do aur jo aage hain unse aage niklo. Tabhi ek achhe TRUCK DRIVER banoge!''
Boy : Agar Main Kahon Mujhe Tum Se Mohabbat Hai Aur
Meri Bas Yahi Chahat Hy Tou Kya Kaho Gi?



Girl : Me Tm Se Kahungi Ye Bat Agar Tum
Kahin Khana Khila K Kehte, Zara Mobile
Balance Dalwa K Kehte Tou Acha Hota... ;->
The museum curator called today and spoke in animated tones.
He has a team of scientists who want to carbon date your bones!!
Have a great birthday

Kitne armano se
Shadi ki rat uska
Ghongat uthaya
Main ne
Pappu...

Wo bare piyar se
boli....

Aap sherwaani main aik dam chutiya lag rahe hain... =P ;->
Ajj kal Nichey jaiker sms dekhna Aam Hogaya hau Is liye ap
ko Nichehy dekhne ki zaroart nahi ok
?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Akhir pakistani People hoo na jiss Kaam ka mana karoo
wo zaroor karte hoo
Memon: Aur sunao, thanda piyo gay ya garam?
Mehman: Thanda aur garam dono!
Memon: Aye Shazia, ek glass fridge se aur ek glass geser se pani la do
''Insaan sub se zada Mafi kis
k
samane mangta hai ??
Guess


''

''

guess !


''
''

!
¡


!

~

?
,


!



~
.

?

Bihkari k samne

" Maaf karo Baba"''
Their is always 2 side in an argument in a married life



Her side





and




Offcourse the Right side.... ;->