Mujh ko naya

Mujh ko naya
Mujh ko naya zamana hairat me dalta hai,
.

.

.

.


.

Jis ka gala dabaaon woh ankhien nikalta hai . . . ;->
  

May, 18 2010     126 chars (1 sms)     3099 views       Funny

more Funny SMS Messages

What Is The Moral Of Movie
Om Shanti Om . . . ? ? ?

















Ek Chutki Sinduur Ki Qeemat . . .











Ramesh Nahi Janta . . . ;->
Some times small things in life..

Hurt a lot...

if you don''t agree ..

with me ....

then ...

>>>>


try to sit ...


On a

COMMON PIN :)



Gharaylo Totky

1-agr apko kutta kat ly to ap usy kat len.Hisab brabr
2-Dudh phut jay to sfaed dhage sy c len,Ksi ko pta nhe chlega

3-Agr apka qad chota hy tu 3,4 bar phansi lga lain agr bach gy tu bht faida hoga

4-Agr ap k bal girty hn tu tind krwa lain phr nhi girain gy.


Teri Dosti Ko Me Nibhaoun Ga

Tri Khusiyon Pe Muskuraoung Ga

Badalna Nhi Waqt Ki Tarha A Dost

Warna Ho K Ganja "Ghajini"Ka Hero Banjaunga... ;->


In maths class

Stdnt: Y do we have to learn dis?
Teachr:To save lives
Stdnt:How does math save lives?
Teachr:It keeps idiots like u out of medical college!


best shair written on a rickshaw !

"Hino Ka Baap,
Nissan Ka Nana..


Yeh Rickshaw Chala Raha Hai Pathan Deewana..." :-D

I Know A Lot About
Cars ...

I Can Look At A Car''''s
Headlights And Tell
You Exactly




















Which Way It''''s
Coming ... ;->
After engagement : Superman
After Marriage :
Gentleman
After 10 years : Watchman
After 20 years : Doberman
Agar aap Gul Ahmad k kapray pehnay gay tu..

.

.
to

.

.
to

tu bichara Gul Ahmad kia pehnay ga?
The lovely love Theorem -
To Love some 1 is madness,
2b loved by someone is a Gift,
loving some1 who loves u is a duty,
but being loved by some1 whom u luv is LIFE.
Darya-e-Ravi main pani ka level khatre k nishaan se opper chala gaya hai, par tension ki koi baat nahi hai Army ki rescue team ne khatre ka nishaan aur opper kardia hai. i main pani ka level khatre k nishaan se opper chala gaya hai, par tension ki koi baat nahi hai Army ki rescue team ne khatre ka nishaan aur opper kardia hai.
My Girlfriend Suggested
A Book For Me To Read To
Enhance Our Relationship

It''s Entitled :

" Women Are From
Venus, Men Are
Wrong ..." ;->