Mujh ko naya

Mujh ko naya
Mujh ko naya zamana hairat me dalta hai,
.

.

.

.


.

Jis ka gala dabaaon woh ankhien nikalta hai . . . ;->
  

May, 18 2010     126 chars (1 sms)     3097 views       Funny

more Funny SMS Messages

Molvi;muje wife k liya
brazier chahiay.


Shopkeeper;size kai hai?

Molvi ;size to maloom nahi, per us k purani brazier se meri 2 topiy ban gai hain.->


SHAAN is remaking TITANIC with some changes.


In The End,

He does not die, But

Swims Across the Ocean with Heroin in One Hand and

Titanic on the other hand. :-)
Husband:Aaj khana tumhari Maa ne banaya hai ?

Wife:Haan par apko kaise pata chala ?

Husband:Roz khaney mein kaaly baal milte hain aur aaj sufaid mila hai.
Pagal khaney Main Bht
Sarey Pagal Naach Rahy
Thay. In me Sy 1 Pagal
Khamosh Betha Tha
Dr. Tm Khamosh Q
Bethe Ho?
Pagal Ny Kaha-Bewaquf
Me "Dulhan" Hon ;->
indian President to Musharraf:hamare pas Ashwaria hai
Bipasha hai Shushmita hai. Tumhare paas kiya hai?

Musharraf: Hamare paas jagah hai sub ko le aoo..
U know i saw sumone in a coffee shop

Really good lookin

Very SmartSo Delightful

More like a Celebrity

I walked nearer...

Damn !

THESE MIRRORS YAAR!
kya aap meri love stroy sunain ge?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
sunain ge????
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
waqeyaeee sunain ge?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.aap ko mery zaaati moamly main dakhal andazi ka koi haq nahin hai
Wohi Sheikh sb k batay ne kaha abu meri shadi pe atish bazi bhi honi chahye.. Sheikh sb kehtey beta fiker na karo koi patkha thuss nai hoga .. jab barat le ker gaye to Sheikh sb sub se agay they orr mou se awazen nikal rahe they.. THA THA THA .. DUZZZ DUZZ DUZZ... Wah sheikh sb ..
Baharo phool barsao mera "DOST"aya hai.
Hoto pe muskan, gali me mehak laya hai.
Barso tak thi jise pani se "ELERGY" vo aaj "LUX" se nahaya hai.
Teacher:Tum School Kisliye Aate Ho?

Stud:Vidya K Liye Sir.

Teacher:To Phir Tum

Class Mein So Kyu Rahe Ho?

Stdnt:Aaj Vidya Nahi Aai Isliye
Ek Murga Ek Murgi K Peeche Ja Rha Tha
Murgi Achanak Mar Gayi
Murga Bola:
'''' MOHTARMA NAIK THEE''N JAAN DE DI MAGAR PUPPI NAHI DI '''' ;-
No Visits
No Calls
No SMS
No Missed Calls

I''m worried kya hoa

Zoo waloon ne dobara pakar lia kya?