What’s the diff between

What’s the diff between
What’s the diff between Dava & Daru?
Dava is like girlfriend,
that comes with expiry date and Daru is like wife,
Jitni purani hogi utna sir chad ke bolegi.
  

May, 25 2010     158 chars (1 sms)     3377 views       Funny

more Funny SMS Messages

Koi new msg hai kia??????????
agar hai tu...
.
.
.
.
.
tu plz''DELETE'' kar do

kyon k bhejna tu Ap ko ata hi nahi hai...
1 pathan pilot jahaz land karne per boht khush hua

neeche staff ne usey hatho hath dhar lia or airman uski wardi utarne mein help karne laga

pathan fakhar se:aj mn ne india ke 2 jahaz,
1 aabdoz ko mara hai,
airman:lekn sir g apne 1 ghalti krdi

pathan:wo kia?

Airman:bs ap ghalti se india land kr gaye hain.


Meera says about Sania and Shoaib:





" Main bohat khush hun that both are






"Sports MAN:-D"
Ironical Truth

If u think



A Girl Is Beautiful . . .



She Will Alwayz have



A BoyFriend



To Confirm That . . . !
Yash raj ki wife ki delivery k waqt wife ney poocha k baby ka name kya hoga?
Yash raj says : DHOOM



After few mints he saw many children his wife has & he ask doctor : ye sab kya hai

Doctor: sir ye DHOOM 1 OR YE 2 YE 3 ,4,5,6,7,8,9,10 DHOOM again ,again ,again, and again
jis ko main nay dil deya hai eoh deli chali gaye gis ko jan di woh japun chali gay
soch k kudh kushi ker lo suech main hath deya to bati chali gaye.
Badalo ke sath jab hawa chalti hai...
To mujhe tumhari yaad aati hai.
Aasman mein jab badal garajte hai...
To mujhe tumhari yaad aati hai.
Barsaat jab shuru hoti hai ...
To mujhe tumhari yaad aati hai.
...................................
Abey mera chata vapas kar.
I live by Faith, not by my sight.So whether i See u! or not,
Iknow U R still the same :)
A sweet old friend of mine....
With no chance of improvement! =)

Doctor Seikh Sy :
Aap K Bachy Ki Taang
Kaatni Pary Gi

Seikh:
Pelan Dasna C Main
Onu Navi Juti Na Ley
K Denda ... ;->
Professor to Students: "1 platform 2km lamba hy, Aandhi chal rahi hy 60km/h ki speed se, aur 1 train aai aur mashriq se maghrib ki taraf chali gayi. tou ab sawal yeh hy k meri umar kitni hy?"

Saaray Students hairaan ho kar aik doosre ki taraf dekhne lagay, 1 Student ne jawab dene k liye haath kharra kiaa.

Student: Sir apki umar 42 saal hy.

Professor: Good, lekin tum ne kese calculate kiaa?

Student: Sir humare ghar k pass 1 aadmi rehta hy, woh half mental hy aur uski umar 21 saal hy....
This is "Top Secret"
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
And
This is Bottom Secret ;->
Main Ne Jo Apni Girl Friend Ko Kaha
Kay PARDAY Mein Raha Karo Jaan.
Us Ne Police Ko Keh Diya
My Boy Friend Iz Taalibaan.
(‘.’)
//”/\ Oh Teri
_/”\_ Khair.