What’s the diff between

What’s the diff between
What’s the diff between Dava & Daru?
Dava is like girlfriend,
that comes with expiry date and Daru is like wife,
Jitni purani hogi utna sir chad ke bolegi.
  

May, 25 2010     158 chars (1 sms)     3360 views       Funny

more Funny SMS Messages

What Is The Difference Between
Feeling Numb & Feeling Dumb . . . .? ? ?
















Simple Hy Yaar













An Alphabet . . . ;-
boy to girl : koi esi baat kaho jis me khushi bhi ho or dukh bhi...

girl: I LOVE U bhaai :D
Priety apne BF se kaafi pareshaan hai.. because he cant devote enough time to her... WHY cant he devote enough time???
.
.
.
.
.
Because uska BUSI NESS hai..!
Tumhar msg ka intzar rehta hai

subajh sham dil beqrar rehta har

koi joke, koi shair, koi kahani bhejo

tum se rabta karne ko dil lagatar rehta hai

hoti hai khushi mil jaye jo msg tumhara

dair ho jaye, Ji sogawar rehta hai

teray her lafz se roshni photti hai

teray her khayal pe mujhe ikhtiar rehta hai

ab to mushkil hai is package se bachna

10 rupes loan "U" walon ka aksar udhar rehta hai . . . ;->
60 saAL pehLe CandLe Light DiNNer Sirf AmeEr Log kEr sAkte thAy,

MagAr Ab poorAy MuLk ki AwAm ko yE SAhuLAt MuyAsSur hy

Farq to pArA hy..

GEO MUSHARRAF . . . ;->



Pathan Namaz Parh
Rha The
Dost Us k Barey Me
Kisi Ko Bata Rha Tha k
Ye Barey Namazi, Rarhaizgar
Aur Muttaqi Hyn

Pathan Namaz Tor Kr
Bola Me HAJI n Hoon ... ;->
Ek sheikh doctor k pass gaya or bola
k ghar ja ker mareez check karnay k kitnay pesay logay?
Doctor:300 rs.
Sheikh:chlain doctor sahab.
Ghar puhanchay to docor ne pocha k mareez kahan hai?
Sheikh: mareez koi nahi hai,
Taxi wala 500 mang raha tha
Sare gawaho or bayano ko madde nazar rakhte hue

"PAKISTAN FRIENDSHIP COURT"

ki dfa



"SACHI DOSTI"

ke tahat hamari

"DOSTI KI ADALAT"

tumhe hamre har janam ka dost manti hai aur tumheumar bhar dosti nibhane ka hukam deti ha.

WE WILL BE FRIÉÑD$ FÖREVER

Bolo sazamanzur hai?


have nice Day
WEN thing go fills ur Heart Wen tears flow in ur eyes, Always say These Words... . . . . A Ganpat Chal Daru La ....;-}
Munna Bhai:- a Circuit, apun k mind me 1 laucha chal rela he,
ye Bagla 1 tang utha k kae ko sota he?
Circuit:- aray simple Bhai,
bolay to agar Bagla dosri tang b utha lega to gir jai ga. . .
Doctor To injured patient:
Jab car 1 lady chala rahi thi to tumhe road se door chalna chahiye tha!

Patient: Kon sa road? Bhai Main to park mei leta hua tha!:
Naraz ho kia?

Lakin muj se kyun?

Mana k bohat taklif me ho

Zahir ha k 25 lakh se zyada haji th

yaur sab ne 7,7 pathar mare,

Un me ma tu nai the na?