What’s the diff between

What’s the diff between
What’s the diff between Dava & Daru?
Dava is like girlfriend,
that comes with expiry date and Daru is like wife,
Jitni purani hogi utna sir chad ke bolegi.
  

May, 25 2010     158 chars (1 sms)     3376 views       Funny

more Funny SMS Messages

Aik Bacha Boht Der Se Ro Raha Tha.Us Ki Maan Keh Rahi Thi .Melay Bachay Ko Ta Chiye ,Tofee ,Bikit, Chips ,Du Du..?

Baby Kehta Hai Nhi Kch Nhi Bs Ait
DRL FRND =P


A man was crying over a grave and repeating,
Why did you have to die?
Another man approached him and said,
Sir, I dont wish to interfere with your private grief
but for whom do you mourn so deeply?
Your child?
Your parent?
The mourner took a moment to collect himself,
then replied,
My wifes first husband.
Andhe ke hath me "TORCH",
Bahare ke hath me "RADIO",
Gunge ke hath me "MIKE",
AUR AAP KE HATH ME "MOBILE"
WAH WAH Kya Zamana Aaya hai!!!
Ek Sindhi Aur Pathan ka Interview Tha:

Sindhi se:

Q: Taleem
A: B.A

Q: Pakistan kab bana?
A: Koshish pehle se jari thi per 1947 mai.

Q: Pakistan ka PM kon hai?
A: Boht aye gaye hain lekin ab Geelani Sahab hain.


Pathan ye sub sun raha tha usne teeno ans yaad ker liye.


Pathan se:

Q: Naam?
A: B.A

Q: Kab Paida huwe?
A: Koshish pehle se jari thi per 1947 mai.

Q: Baap ka Naam?
A: Boht aye gaye hain lekin ab Geelani Sahab hain
Aap ke ghar hum zaroor aayenge,
Har pal aayenge,
Har waqt aayenge,
Din bhar aayenge,
Aur
-
-
-
-
Aur
-
-
-
-
Aur
-
-
-
-
Aur
-
-
-
-
Bell bajakar bhag jayengey…
GIRLS ARE LIKE...

Girls are like phones, we like to be held and talked too, but if you press the wrong button you''ll be disconnected


The Most AMAZING CRICKET MATCH In The History...
Played on 30th Sept,09 b/w PAK & AUS...
But The Looser Was ...

.
.
.
.
.
.

INDIA! =P =D
EK pathan apny Cat say Bhut paryshan Hota HA......

Ek din uski cat ki tabyat kharab hojati ha tu wo kapny lagti ha...

pathan ..doctor k pas jata ha

o docotr sb is ko dhko kab say vibration pay is charging khatam ho tu ya mary...

doctor...ya janwaro ka hospital ha is say mobile market lay jao...Cool
Girlfrnd Ko Aisa Kya Gift Dena Chaiye Jo Adha Wapas Mil Jaye?


Socho.


Socho.


Socho.

Socho.



Socho.


Socho.

Nahi Pata.


.



LIPSTICK.

SMS Packages band hony per 4 log bohat khush hongay.

Socho Kon?

.
.
.
.
.

1. Faraz


2. Pathan


3. Sardar


4. Aap Samajh To Gaye Hongay. :-)
Meri GiRl FriEnd hai MotTI ch3hRA HaI uSKA chOKOR;


"BOLAY TO"


Sali Ek dUM . . .!"


1 2 ka 4


1 2 ka 4
height of change...!
Are u a high scoring student?




Bored of getting good marks?




Try enginering



Marks se no marks



fark dekhiye sirf 6 mahino mein