Interviewer to Millionaire

Interviewer to Millionaire


Interviewer to Millionaire: To whom do you owe your success as a millionaire?”
Millionaire: “I owe everything to my wife.”

Interviewer: “Wow, she must be some woman.
Interviewer: “What were you before you married her?”
Millionaire: “A Billionaire”
  

May, 26 2010     259 chars (2 sms)     3532 views       Funny

more Funny SMS Messages

Aao!

Aaj Hm Dono Waada karen>

K

Hm Zindagi Bhar Pi¥AR Karenge>

Hm Wafa krenge>

Hm Mohabbat krenge>

Sirf Or Sirf Apne


"Ap"se... =P ;->
''Aap ko bohat bohat


*EID MUBARAK*












heraan mat houn jis ko mera $m$ mil jaye
us ki to Eid hi ho jati hai...!!!''
Pathan: Hum Ne Ek Aisa Cheez Banaya Hai Jiske Zariye Dewar K Doosri Taraf Dekha Ja Sakta Hai........!!!!!!!!

Sardar: Wo Kia Cheez Banai Hai tumne Khan Shahab

Pathan: Suurakh... ;->
1 Adm¡ Ne Pathan Se Pocha App Ka Lucky Day Kn Sa Ha . . ?









Pathan Basant Jub Sare Bache Chaat Pe Hote Hai
A sardar went to a doctor...
Sardar: Doc i hav sevior loose motions and i m not able to stop it , i tried everything .... everything
Doc: Did u try lemon
Sardar:Ya , but when i removed it ... it started again
on public demand releasing all over Pakistan

"The Return of Phoolan Devi"

Directed by: Condo Lisa Rice

Produced by: GHQ Rawalpindi

Script in: USA & UK

Actor: Musharraf

Actoress: Benazir

Supporting Actor: Maulana Diesel

Characterless Actors: Chaudharies

Dancer: Sherry Rehman

Action sound track by: MQM

Action sponsored by: Al-Qaeda
Gum me jine ka maza aata hai, Garibo k dar pe bhi khuda aata hai,Ek hum hai k har roz SMS karte hai,ek tumhara SMS jaise..4 saal baad WORLD CUP aata hai!.
Biwi Shohar Se
"Tum Shaadi k Baad
Badal Gaye Ho !"

Shohar:
"Mene Tumhei''n Pehly
Hi Bata Dia Tha k
Mujhy Shaadi Shuda
Larkio''n Main Koi
Dil-chaspi Nahi .." ;->
Teacher:woh dekho udhar sunder ladki khadi hai.
Isko PUNJABI me translate karo.
student:woh dekho saalo TODI BHABHI KHADI HA
Jail mei 3 Qaidi ek dosare ko apne apne
jurm k bare mei bta rahe thy?

1st Qaidi: Mujy 2 sal ki saza hoi Q k mei ne chori ki thi.
2nd Qaidi: Mujy 3 saal ki Saza hOI Q K Mainay Bank Lota Tha,

3rd Qaidi:Mujhay 14 Saal kI Qaid Hui Q K
Mainay Sirf Aik Sms Kia Tha... =P ;->
Mod...
Obedient...
Neat...
Kind...
Elegant...
Young...

Hey! thats me.
Don"t be sad, even ur name is there,

Read the 1st letter of Every Word...
Sardar aur us ka dost tange mai beth kar ja rahe the
ke achanak gory ne gobar kar dia.

Yeh dekh kar sardar apne dost se kene laga
dekho dunia kitni tezi se tarki kar rahi hai
yahan bi kima nikalne ki mashin laga di.