Interviewer to Millionaire

Interviewer to Millionaire


Interviewer to Millionaire: To whom do you owe your success as a millionaire?”
Millionaire: “I owe everything to my wife.”

Interviewer: “Wow, she must be some woman.
Interviewer: “What were you before you married her?”
Millionaire: “A Billionaire”
  

May, 26 2010     259 chars (2 sms)     3526 views       Funny

more Funny SMS Messages

Men discovered FRIENDSHIP and invented LOVE,
Women discovered LOVE and invented MARRIAGE

+92 300 2711 588 / +92 333 9968 674
''Barray Zalim Hain Teri Gali K Bachay Faraz.

.
.
.

Kutta Peechay Laga K Kehte Hain.

.
.
.

Aazma Luck Aazma
Apni Qismat Ki Baazi, Azma. :-)''
A sardar asked his frend,"kya tumharay underwear mein suraakh hain?"Frend replied "No"Sardar said,"tou phir taangain kahan sey daalta hai saalay..."
French : Our Ancesters Were From
ROMANIA Thats Why We Are So

ROMANTIC

Pakistani : Our Ancesters Were From
TURKEY Thats Why We Are So

THERKEY.
:-)
Ak pathan ki shade hue wo apney biwe k pas giya biwe ne kha kya chahtey hu muj se
pathan itraa kr bola bs rozana ak Naswa ka packet
A teenage girl had been talking on the phone for about half an hour, and then she hung up.
"Wow!," SAID her FATHER, "That was short. You usually talk for two hours. What happened?"
"Wrong number," replied the GIRL... ;->

:''~'': K33P SMiLiNG :''~'':

<''"> K?r?chi RoCk3rS <"''>
Ghar me practis karna

1. Aik angoor lo

2. Hath me pakro

3. Ab upne danto k beech me rakho

4. Ab ahista se sheeshe me dekho

WAH! LANGOOR K MUNH ME ANGOOR.:-
Khan ko kisi ne bataya k jore asmano par bante hai..
Khan bazar se kapra le kar aaya 0r uper ki taraf m0un kar k bola "ya Allah ye mera jora b banade" . . . ;->
Why are the Egyptian Children confused??????
.
.
.
.coz
.
.
.

Their Daddy dies n becomes Mummy... Children confused??????
.
.
.
.coz
.
.
.

Their Daddy dies n becomes Mummy...
Ek bari ek bhikhari Santa ko kehta k bhagwaan ke naam pe kuch dede..Santa ne apni cycle bahar nikali aur usko.
.
.
.
.
.
.
Cycle pe "JHOOTHE" dene lagg gaya--..
Boy :Tum Shadi K Baad Apne Lye Alag Ghar Tu Nhi Mango Gi?


Girl : Bilkul Nahi, Bus Tum Apni Amma Ko Alag Ghar Lai Daina.


Dehshat Gard Itnay Ho Gaye Hain
Mulk Mei "Faraz" , , ,

Humne Muhallay Ki Cricket Team
Se Bhi Naam Katwa Diya Aaj... =P ;->