Interviewer to Millionaire

Interviewer to Millionaire


Interviewer to Millionaire: To whom do you owe your success as a millionaire?”
Millionaire: “I owe everything to my wife.”

Interviewer: “Wow, she must be some woman.
Interviewer: “What were you before you married her?”
Millionaire: “A Billionaire”
  

May, 26 2010     259 chars (2 sms)     3525 views       Funny

more Funny SMS Messages


"Intiqam Ka Behtreen
Tariqa Ye Hai k
Dushman Ko Dost Bana
Kr Dhoka Do ..."






Janab Asif Ali Zardari ;)
Molvi PaPpU Ne Farmaya
K
Shaban
K Mahinay Mein Jo Koi
Apnay Dost
Ko 100 Ka Card Load Karwaye Ga
Usay
Qayamat K Din
Ek NOKIA N95
Free Milay Ga... ;->
SubhanALLAH
HALLO, this is your mobile. There is no particular problem. I just wanted to leave your pocket, want the smell is unbearable!!!
40th Birthday Messages

What most persons consider as virtue,

after the age of 40

is simply a loss of energy.

Happy 40th Birthday!


Latter From A
Customer To The
Bank ...

Dear Sir ,

In View Of The
Current Developments
IN The Banking
Industry,
If One Of My Cheque
Returned Marked
"Insufficient Funds"
Does That Refer To
Me Or To You ?

Your''e Faithfully
Customer ..!
;->
''Naa hame haarna aata hai, Naa hame jeetna aata hai,
Hame to sirf ladki ko dekh ke seety bajana aata hai.''
''Ata Hy Mujh Ko Yad Wo School Ka Zamana…..
Wo Harami Pan Ki Batain….
Wo Bachiyan Phasana….
Wo Hasna Hasana….
Wo Canteen K Lala Ko Chutiya Banana….
Teachrz Ki Hatana…
Wo Punishment Milna…..
Wo Tully Mar K Murghiyan Churana….
Wo Exams Ki Ratto Main Suttey Lagana…..
Wo Tention Ko Film Dekh K Urrana Or Pharrey Bana K Undrwere Main Chupana Na…..
Ab Wo Din Hy Na Wo Ratain Na Bachiyan Na Mulaqatain
Agr Kch Hy Tu Bs….
.
.
Yadain Hi Yadain.
Plz Is sMs Ko Kal Parhna



Ruk Jao


Ruk Jao Plz


Ruko Na


Ruk Ja


Ruk Oye


Ruk Na


Mujhe Pata Tha Tum meri bat nh mano gy


Me Msg Hi Kal Bhejonge...
Gud Nyt.
13th Birthday Messages

Welcome to the teens.

You''re not a kid anymore.

Happy Coming of Age.

Happy 13th Birthday.
Goverment nay laga diya SmokinG pay bann..

Toyae Zoyae Aain Gain../ :-D
Boy:I love u
Girl:Me too
Boy:Tum mujhe kitna pyar karti ho?
Girl:Jitna tum mujhe karte ho
Boy: U cheater..
main samjha tum waqai mujh se pyar karti ho?
Wohi Sheikh sb k batay ne kaha abu meri shadi pe atish bazi bhi honi chahye.. Sheikh sb kehtey beta fiker na karo koi patkha thuss nai hoga .. jab barat le ker gaye to Sheikh sb sub se agay they orr mou se awazen nikal rahe they.. THA THA THA .. DUZZZ DUZZ DUZZ... Wah sheikh sb ..