Wife: You always carry my photo in your

Wife: You always carry my photo in your


Wife: You always carry my photo in your handbag to the office. Why?
Darling : When there is a problem, no matter how impossible, I look at your picture and the problem disappears.

Wife: You see, how miraculous and powerful I am for you?
Darling : Yes, I see your picture and say to myself, “What other problem Can there be greater than this one?
  

May, 26 2010     356 chars (3 sms)     3010 views       Funny

more Funny SMS Messages

Girls Psychology - Fraud with Innocent Boys; Fun with Handsome Boys; Friendship with Charming Boys; Contacts with Intelligent Boys; Flirt with Freaky Boys; Love with Faithful Boys & in the end Marriage with the Rich Boy
10,15 Dino Me Logon Ne Ahmed Faraz Ko Itna Yad Kya K Wo ALLAH KO Piyare Hogae,

ALLAH PAK Unko Jannat Nasib Kre,

Ab Sabse Guzarish Hai K Zardari Ko Yad Karein
aagar apni cuzon phasaani ho tu....


jab wo kitchen ma jaye tu peechay se ja k usko jhapee daaal lo

agar hans paray tu samjho phas gaye
or
agar gussa karay tu shor macha do
"baji dar gaye"
"baji dar gaye"
Bas kar yaar, mera pura inbox full ho gaya hai tere sms se..........

Ye tareeqa hai mujhe SMS NA KARNE WALE LOGO K LIYE "GANDHIGIRI" se samjhane ka tarika.
Chalo Faraz ab ishq ka mza chakain

Tmam dawain bacho ki pohnch sy dur rakhen

Faraz kya milan ki ab justuju karen

Tbiat zyada khrab hoto doctor sy ruju karen.
HUSBAND n WIFE were FIGHTING
HUSBAND:tu saali kutti..!!!
WIFE:tu saaala kutta...!!!!
their CHILD who was nearby said: MAIN SAAALA PUPPY....!!!
''2 apimy amm (mango) k bagh gaye. 1 ne kaha kash ham mango hoti to kitna acha hota.dosry ny kaha ye to mushkil nahy he chalo lattak jatey hai.kuch dair k bad 1 gir geya dosry ny pocha Q tak kar gir gaye, phele ny jawab diya nahi paak kar gir geya.''
Marriage s like
going to Resturant
U order Ur choice
from d menu & then
look at d neighbouring table & wish
KASH YE ORDER KIA HOTA
Kid: Aunty,mummy ne chini mangi hai.

Aunty chini dete hue,"achha aur kya kaha mumy ne?

Kid: Agar woh kamini na de,to Pinky aunty se le aana
Smart man + smart woman = Romance

Smart man + dumb woman = Affair

Dumb man + smart woman = Marriage

Dumb man + dumb woman = Pregnancy
Ek Larki Kisi K Saath
Bhaag Gai


Ek Larki Ko Kuch
Ghunday Utha Kr Le
Gaye


Ek Larki Apne
Shohar Se Larne
K Baad Apne Ghar
Aa Gai


Ek Larki Apni Saas k
Haatho''n Zulm Ka
Nishana Bani



El Larki Chhat Se Giri
Aur Usay Kafi Chotai''n Aai



















EXPRESS NEWS

Har LARKI Per Nazar ... ;->
''''phele bhunwa k khaein kaleji ki botian
mshooq ne dikar li phir dekh bhal kay
is mein qasoor aashiq-e-marhoom ka b tha
kaghaz rakh dia tha kaleeja nikal k..''''