Wife: You always carry my photo in your

Wife: You always carry my photo in your


Wife: You always carry my photo in your handbag to the office. Why?
Darling : When there is a problem, no matter how impossible, I look at your picture and the problem disappears.

Wife: You see, how miraculous and powerful I am for you?
Darling : Yes, I see your picture and say to myself, “What other problem Can there be greater than this one?
  

May, 26 2010     356 chars (3 sms)     3004 views       Funny

more Funny SMS Messages

"LOVE"
In France is a Comedy,
In England a Trgedy
In Italy
a Wonder,
In Germany
a Drama,
But
In Pakistan
National game
Hai sub khelo...
ik admi jungle main jaa raha hota hai tu ikdam se ik well main gir jaata hai kaafi dair tak gir raha hota hai tu achanak ik tehni pekerleta hai thori dair main awaz ati hai seedha haath chor woh seedha haath chor deta hai phir awaz ati hai ulta haath chor woh choor deta hai neeche gir raha hota hai tu azaaz ati hai ke CHOOOTIYAAAA!!!
Full of Emotion shair:

Ab to zindagi ka maqsad hai tujhe apnana.

A for Apple B for Banana.

If you are MAD, I am your DAD.
Doctor Seikh Sy :
Aap K Bachy Ki Taang
Kaatni Pary Gi

Seikh:
Pelan Dasna C Main
Onu Navi Juti Na Ley
K Denda ... ;->
''4 things bOys dO in exam hal:

1.counting nO Of gals 2.flirting w/ lady invigilator
3.reading d brand name Of pen
4.thinkings 2stdy 4next exam-:-D..


Heights Of Professional Respect..

A Begger Won 50 Lac Rs Lottery N He Took
Gold Utensil For Begging.
Mother
Independance
Father
Or
Valentine,

DAYS K Baad. .

Bus Isi Paap Ka Suwikar Karta Hun,

Admi Hun Admi Se Pyar Krta Hun.


Happy Khan''s Day.;-)
Kid: Ammi aaj abbu ne bus main mujhse kaha k Aunty ko bethne k liye jaga de do.
Mom: Phir tumne jaga di?
Kid: No.
Mom: Q?
Kid: Main to khud abbu ki goad main betha tha.
American: Oh God! give me room full of Gold.

Russian: oh God! give me room full of Diamonds.

Pakistani: Oh God! give me keys of both d rooms... ;->

1 Adm¡ Ne Pathan Se Pocha App Ka Lucky Day Kn Sa Ha . . ?




































Pathan Basant Jub Sare Bache Chaat Pe Hote Hai
Agr Koi Tmhare Pas Aye Or Kahy
"Tm Bewaqof Ho"
To Koi Lmha Zaya Mat Krna,
UsKo Grdan Se Pakrna Or Kehna
.
.
Kisey Hor Nu Na Dassin. Teri mharbani.

Q: Wo kon sa department hy Jis
ma Orat kam nhi kr skti,



Batao


Chalo Mein btata hun.

Ans.
FIRE BRIGADE,

Q K Orat ka kam aag bujhana nhi,

Aag lagana hy