1 Chor K Bachay

1 Chor K Bachay
1 Chor K Bachay Ne Fridge Se
Cake Chori Kr K Khaya To
Chor Ne Apnay Betay Ko Buhat Maara,

Cake Chori Krnay Per Nahi,
Unglioon K Nishaan Chornay Per
  

May, 15 2010     154 chars (1 sms)     2968 views       Funny

more Funny SMS Messages

laaloo k peechhe kutte ka bachha padh gaya
laloo bola,
"hum tho BSNL ka card dalwaa liya hoon
sasura e hutch ka network kaise pakadh raha hai"


1 memon mutthi me ropiya lie jaraha tha

Thori der bad mutthi kholi hatheli
pe pasina dekh kr memon bola

Na ro mere rupay me

tujhe hergiz kharch nhi kroga.. ;->
Before marriage:
roses are red
sky is blue
i luv u..

After marriage:
roses are dead
i have flu
don''t cum near
paray hat tu;-)

so enjoy unmarried life...
William Studyfear said...!!!

"This life is too short even to get full sleep...!
I don''t know how people find time to study...!
so ketabain bnd kro
aur so jao..
Memons Background

Garments Market Ka Don Kaun?

Memon
Zubair Motiwala

Capital Market Ka Don Kaun?
Memon
Aqeel Karim Dedhi

Chamber Of Commerce Ka Don Kaun?
Memon
Siraj Kasim Teli

Karachi Ka Don Kaun?
Memon
Farooq Sattar

Underworld Ka Don Kaun?
Memon
Dawood Ibrahim

Jiye Mqm
Memon Qoumi Movement.;-)


\(''.'')/ Hands up
\|/ / \

Agr apni jan pyari he to.

To

hath niche kAro bhut badbo aa rhi he
''Do pal ki bhi khushi na mili to kya hua umr bhar gam ke sahare ji lenge, Kya hua jo hamari girlfriend nahi, hum aapki girlfriend ke sahare ji lenge.''
What Is Faster
Than A Coin Rolling Down A Steep Slope?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
A Sheikh Running To Catch It..! :-)

Agr tm kisi naik orat ko janchna chate ho K..
.
Wo naik serat hai ya nehi, To...
.
Srf itna pta kro k Wo...
.




Star plus tou nahi dekhti. :-D
I
*
*
*
*
knøw
*
*
*
*
U
*
*
*
*
R
*
*
*
søøø
busy
*
*
*
*
is liyè
*
*
*
*
*
sms màin kuch nàhi
likkhà k àap kø pàrhnà
pàrey gà ;->
Aik sardar k ghar k bahir name plate lagi the
jis pe likha tha -wife.MSC aur husband Fsc.

aik aadmi ne sardar se pocha sardar gi
aap ki bivi ne kis subject mein Msc ki hai?

aur aap k Fsc mein konsy subjects thy?

sardar bola subjectan da ty meno pata nehin.
name plate da matlb aa
Msc.mother of seven children aur
Fsc .father of seven children... =P ;->
''Aapko kya lagta hai hum aapse flirt karte hain,
Ruko, sambhlo, abhi ke abhi aapko alert karte hain,
Arre yeh to mahol aur mausam kaa asaar hai,
Warna aise waisson par hum bhi time waste nahi karte hain.''