1 Chor K Bachay

1 Chor K Bachay
1 Chor K Bachay Ne Fridge Se
Cake Chori Kr K Khaya To
Chor Ne Apnay Betay Ko Buhat Maara,

Cake Chori Krnay Per Nahi,
Unglioon K Nishaan Chornay Per
  

May, 15 2010     154 chars (1 sms)     2974 views       Funny

more Funny SMS Messages

Air Hostes 2 Lalu:- Sir, are you vegetarian or non-vegetarian?

Lalu:- I am INDIAN!

Air Hostes:- No sir! Are you shakahari or masahari?

Lalu:- Na re sasuri,, I am BIHARI!!.. ;->
Which part of body is most sensitive while watching adult movies .?
Guess what?
Ha ha ha u r wrong.
Its ur ear 2 make sure k koi aa to nahi raha.
2. A man got 2 wishes from GOD. He asked for the Best wine and Best Woman.
Next moment, he had the Best Wine and Mother Teresa next to him.
Moral : BE SPECIFIC

Lamha koi suhana sath ho na ho_
Kal ma aaj jaisi koi bat ho na ho_
Apki
"DOST¡" hmesha is dil mai rahegi...


Chahy ap mai
"INSANO "wali koi bat ho na ho... ;->
Teacher: Humien Garibon k Saath Pyar se Paish Aana Chahiye.
Boy: Acha Ab Samajh me Aaya.
Teacher: Kya?
Boy: Yehi k Papa Aksar Maasi ko Galay Kyun Lagatay hain.
Aisa DOSTANA hamara, Mai KASHTI tu kinara, Mai DHANUSH tu teer, Mai MATAR tu paneer, Mai VARSHA tu badal, Mai RAJMA tu chawal, Mai HOT tu cool, Mai APRIL tu..
Guiness Book Of World Record

Aik Pakistani Ne Kal 24 Ghanton
Tak Pani Me Saans Band Kr K Naya
Record Qaim Kiya

.

.

.

.

.

.

" Janaza Aaj 4 Bajay Hai "
Teacher:
Bare hokr kiya bano gye?
Pathan:
Mera bap kehta hy jtna marzi parh, wo nahi ban sakta jo chahta hy.
Teacher:
Kiya banna chahty ho?
Pathan
"LADY DOCTOR"
Simple But Effective-

"If U Want To

Shine Like Sun,

First You Have

To Burn Like It..."
Life Means ENJOY ,

ENJOY means Mobile ,

Mobile Means SmS,

SmS mEans ...

"salla muft da syapaa"
Upcoming Professions of our Cricket Heroes!

Salman butt: Waiter in PC
Imran farhat: Work in juice corner
Younus khan: Naswar frosh
Shoaib malik: Malik paan shop
Omer akmal & kamran akmal: Akmal''s Electric store
Shahid afridi: Boom boom toy shop
Abdur razaq: Churan wala
Umer gul: Plumber
Saeed ajmal: Naan tandoor
A reasent studdi haz shon

dat peepal hoo aar werry

gudd lukeeng aar werry

baddd att spallings... ......... .

Vatt iz yorr

opeeneun???? ?