1 Chor K Bachay

1 Chor K Bachay
1 Chor K Bachay Ne Fridge Se
Cake Chori Kr K Khaya To
Chor Ne Apnay Betay Ko Buhat Maara,

Cake Chori Krnay Per Nahi,
Unglioon K Nishaan Chornay Per
  

May, 15 2010     154 chars (1 sms)     2977 views       Funny

more Funny SMS Messages

Baloch Kafan Lene Dukaan par gaya.
Usne Dukandar se kuch kaha jisay sun kar Dukaandar Behosh hogaya.

Baloch: Kapra 2 Meter Ziyada Dena.
Shalwaar Gheron wali Banani Hia.
Shuru

ALLAH ke naam se

JO bara rehm wala ha




main pana mangta hun us shetan se

jo


jo


jo


jo


mera sms perh raha ha


A sardar had a child after 3 month of marriage.
He asked his wife ye 3 month k bad bacha kaise howa?

Wife replied:tumhari shadi ko kitna arsa hua?
sardar:3 months.

Wife: or meri shadi ko ?
Sardar: 3 months

Wife: or bacha kitne month k baad?
Sardar:3 month.

Wife: total kitne hue?
Sardar: oye 9 months & start dancing
Balle Balle;->
A person in toilet hears from adjacent toilet
Hi, how r u?
he is embarassed and says doin, just fine...

So what r u up to?
well, just sitting like you....

Can i come over?
No, no i am kinda busy now !!

listen, i have to call u back.
There is an idiot in other toilet who is
answering my questions.. ;->
''Maine ik or naya mobile lya hai jis me ,fingerprint technology, 8 mega pixel double cam, 6 inch touch screen & 24Gb built in memory, waghaira kuch bhi nahi hai''
Tum Chand Se Khobsorat Ho Sitaron Se Poch Lo

Tum Pholon Se Khobsorat Ho Bharon Se Poch Lo

Tum Larki Se Bhi Khubsurat Ho
.
.
.
.
.
.
.
.
Pathano
Se Poch Lo..
College ki galyon main ajeeb khel hota hay... Class k bahanay dilon ka mail hota hay... Notes ke jagah love sale hota hay... Iss liye to PAPPU her sall fail hota hay...
Arz kiya hai :- jale ko Aag kehte hain Bujhe ko khaak kehte hain

wah wah

Aap mein jis cheez ki kami hai us hi ko to"DIMAGH"kehte hain.
Interviewer:WHAT IS A SKELETON ?
Sardar:" SIR,SKELETON IS A PERSON WHO STARTED DIETING BUT FORGOT TO STOP IT ........."
Pathan In Crore-Pati



Amitabh : '' 9 0'' se pehly kia
aata hy ... ??

Pathan kaafi dair
sochny k baad bola

















Ayesha Manzil .. =P ;)


MAiN Aaj TuMhE buhAt bArA RAAZ Likh k BhAij rAhA huN..

.

.

.

.

RAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAa
AaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaA
aAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaZZZzzzZ.. ;->
How will a computer engineer offer u a drink named ''C''???








CPU??