1 Chor K Bachay

1 Chor K Bachay
1 Chor K Bachay Ne Fridge Se
Cake Chori Kr K Khaya To
Chor Ne Apnay Betay Ko Buhat Maara,

Cake Chori Krnay Per Nahi,
Unglioon K Nishaan Chornay Per
  

May, 15 2010     154 chars (1 sms)     2950 views       Funny

more Funny SMS Messages

Na jane kis baat pe tum hum se naraz ho "DOST",
.
.
.
.
Khuwaab mein bhi milte ho to Gobi jesa Moo bana lete ho.
Aap Mujhe Itne Pasand Ho
Jitna...


U||o Ko Raat...


Dentist Ko Daant...



Gadhe Ko Laat...


Ghareeb Ko Gaddi...


Kuttay Ko Haddi


Aur


Aur



Nange Ko Chadii........... ;->
HEER:

“Aisa Khat Likh Way Sajna,
Meri Umer Beet Jaye Parhde Parhde..”


RANJHA:

?•.•e¤ö^%i*@£¥*%+•.•^
#=?*@¤i?•.•+=ö?%@£*¥#
!•.•#%e@¤?#!@?+*%+=*^
*=ö£=¥*%#?+@!¤+*=•.•?

Lay Hun Parhdi Reh...!!
A drunk was hauled into court. Mister,
the judge began, you’ve been
brought here for drinking.
Great, the drunk exclaimed. When do we get started. . . ? ;->
Part 2

iss aitbaar sey fee aikard 12000 sey zaid ka kharcha aata hai aur fasal ka aitbaar naheen.

Behtar yehi hai k fasal na bhoyein aur kissi sey lardayee kar lein

"6 mahiney hakumat sey chawal khao"

Mehkama Zaarat Hakumatey Punjab
Jo
Ho Gaya
Wo Ho Gaya
Jo
Hona Hoga
Wo Hoga
Or Jo Nahi
Hona Hai
Wo Nahi Hoga
Q K Jo
Hona Hai
Wo Tu
Hoga Hi Hoga
Ab Dekhna Hai
K Kia
Hoga..?
OR
Kia Nahi
Hoga
Hönay Ko Tu
Kuch Bhi Hoga
Yahi
Sochna Hai
K Kia
Hoga..?
Agar
Kuch Hoga
Tu Theek
Hoga OR
Nahi Hoga
Tu Bhi Theek
Hoga
OR
Theek Nahi Hoga
Tu Kuch
Kaisay Theek
Ho Ga..?
Ab AAP Batao K Aagay Kia Hoga..?
Kisi Or
Ko
AAP
Bhi
Bhejo
Acha
Time Pass Hoga
Nai ho ga tu wo pagal ho ga.... ;->

Ek Pathan Mobile Company Main Job K Liye Gaya:

1st Ques K Answer Pe He Usay Maar K Bhaga Diya Gaya.


Ques: Which Is The Most Popular Network.

.
.
.

Pathan: Al-Quaida. :-)
1 rich girl ko school mei
Gareeb khandan pe essay likhne ko kaha gaya.
Essay mei girl ne likha----


" Ek gareeb khandan tha.

abbu gareeb the,

ammi gareeb thi,

aur bachche bhi gareeb the,

khandan mei 4 nauker the,

woh bhi gareeb the.......

Car bhi tutti hui Mercedes thi......

Unka gareeb driver bachcho ko

tutti hui car mei hee school chorta tha.

Bachcho ke pass mobile bhi purane the..

Pas, Woh Buhat ghareeb thay ...
''KETNA KHOBSORAT JANGAL HY AO MAIRY 7 JANGAL KI SAIR KARO,
CHEETA US KY SATH HO LEYA AGeY 1 HATHI SAMAND BOND KA NASHA KR RAHA THA CHuHY NY USY BHI YAHI KAHA WOH SATH HO LEYA,AGAY 1 SHAIR HIRON PINY RAHA THA CHuHY NY USY BHI YAHI KAHA TO SHAIR NY THAPAR MARA, JAB HATHI OR CHEETA NY PuCHA KEH AAP NY ESY KEYON MARA TO SHAIR BOLA KEH KAL BHI KAMINA BHUNG PI KR MUJHY 3 GHANTY GUMATA RAHA HY''

TITANIC k Saath 1
Memon Bhi Doob Raha
Tha ...

Aur Hans Raha Tha


Captain Askd:
Oye Hans Kyun Raha
Hy ... ?

Memon:
Shukar Hy Me Ne
Return Ticket Nhi
Khareeda ... ;->
Parent:How did you write your exam?

Son:they have given the questions which I don''t know.

So I wrote answers which they don''t know..!!



Dosto JUNG m kuch nhi rkha AMAN hi sb kuch hy ye baat maan kr INDIA ne PAKISTAN ko apni BACHIYAN deni shro krdi hain
jesy k
MALIK k liye SANIA MIRZA

WASIM AKRAM k liye
SUSHMITA

Mere liye KAITREENA KAIF

Aap k liye AASHA BHOSLY

Aman ki aasha jagao
india se bachiyan book karwao.