This is last time that I am asking u...

This is last time that I am asking u...
This is last time that I am asking u...


Do u




Do u L




Do u Lo




Do u Lov








Do u Love m






Do u Love me




Do u Love meat or r u VEG?
  

May, 19 2010     192 chars (2 sms)     2720 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ur Friendship Means So Much To Me . . .


That

If V Were Da Last People
On A Sinking Ship. . .


N V Have A Single Life Jacket
Den I Will . . .





















I Will Miss U Yaar . . .
Wife : Sunye Rat Ko Mai Kawab Dekha K Ap Ne
Mujhe Naye Kapre Karidney k Lye 2 Hazar Rupee Diye Ha Ap YaqaNan kud Ko itna Bare Dil Wala Sabit
kare Ga Jitna Mai Ne Kawab Mai Dekha

Husband : Ha Bagum Tum Wo 2 Hazar Apne Pas Hi
Rakho jo Mai Ne tumhien Khawab Mai Diye the . . ;->
Teacher: What do you call a person who keeps on talking when people are no longer interested?
Manu: A teacher
Islamiyat Ka Teacher Bachon Se:


Batao Woh Konsa Amal Hai, Jis Se Saray Gunah Muaf Ho Jatay Hain?


Class Main Khamoshi,
Sab Bachay Sochne Lagy.

Phir Ek Bacha Hath Khara Kar K Bolta Hai.


Sir, "N.R.O" :-)
Ye Mashvara Pehly b kai Bar suna hy

AaTa nai milta to khaya karo Sooji

Serkar ki is Soch pe Kehny lagay Loog

Andhay ko Andheray may bari door ki Sooji ;->

Peshawar Ki Police Ka Bhe
Jawab Nhe Hai

1 Pathan Talaab Main Nha Rha Tha

Police Wala Kehta Hai

" Chal Ooye Bahr A Kar Kpry Pehan

Teri Talashi Leni Hy
Doctor Pathan K Bachhey Ko Dekh Kar Bola Bohat Khubsurat Hy! Kitney Maah Ka Hy?

Pathan Gussey Me Bola:
O pagal ka bachha Ek Hi Maa Ka Hy!
Mohabbat ki Raahon main har pal Dard milega.




Mohabbat ki Raahon main har pal Dard milega.





Meri Maano ek "Medical store" khol lo bohat chalega... ;->
''1 Larka Doosre Larke Se:

Yaar Tumne Kabhi Koi Larki Phansai hai?



Doosra: Yaar Larki To Maine Phansa li thi.

Par Tum Logon ne ye Mohalla hi Chor Diya''

Hamse SMS ka panga acha nahi





Dost









Choti si Memory wala tera mobile hai
Kuch to Khayal kar.

"HALKI SARDI ka
Zamana hai"

"Musam bhi Suhana hai"

Kuch new sms to karo "JANI"

Kiya balance ko 2009 tak
Chalana hai.
Tamam KHOBSORAT Logon ko ittaLa di jati hai
.
.
...,,.
.
................,
Ap to aise parh Rahe hen jese ye itaLa ap k Liye ho... .:-