This is last time that I am asking u...

This is last time that I am asking u...
This is last time that I am asking u...


Do u




Do u L




Do u Lo




Do u Lov








Do u Love m






Do u Love me




Do u Love meat or r u VEG?
  

May, 19 2010     192 chars (2 sms)     2717 views       Funny

more Funny SMS Messages



Do u know whats A B C D E F G?
A Boy Can Do Everything For Girl

Now reverse da order, can u guess the full form of: G F E D C B A ?
Girls Forgets Everything Done & Catches(new) Boy Again.

TEACHER :Btao ye konsa zamana hy?


Main naha rha hon



Tum naha rhe ho



Wo naha rhi hy

Ham sab naha rhe hyn

STUDENT:sir, ye

BEGHAIRTI ka Zamana hy.
80% Of The Final Exam Will Be Based On



The Lectures You Missed


And


The Books You Didn''t Read ... ;->


How True ...
Tum Aa Gaye Ho . . .








Noor Aa Gaya Hai. . .










Chalo Teeno Mil k Cricket Khelain . . . ;->
Q:What is the difference between a wife and a girlfriend? A:About 45 pounds!!
beautiful girl : is dress ki kia price hai?
shop keeper : only 5 kisses
beautiful girl : us dress ki?
shop keeper : only 10 kisses
beautiful girl : donno dress pack ker do bill dadi dain gi
Dr: Aap pagal kaise huwe?
Pagal: kuch time pehle main ne ek bewa se shadi ki us ki jawan beti ne mere baap se shadi ki: yun wo meri saas ban gaye,un k ghar beti hui to rishte mai wo meri behn hui kiun k main us k baap ka beta tha,dosri taraf wo meri nawasi bhi hui, kiun k main us ki nani ka shohar tha, is liye main apni behn ka nana bana,phir mere ghar beta huwa, tu meri biwi ki beti, mere bete ki dadi bhi lagti thi kiun k wo meri soteli maa thi, chunache mera beta apni dadi ka bhai ban gaya aur main apne bete ka bhanja aur....
Dr: bas karo! Khuda k wastay bas karo warna main pagal hojaonga...
if u want fastest n highest return on ur investment...........
use




use





usee ispghool
Where did love born ?


Guess . .


Simple


In CHINA!


Becoz it has no warranty.
Patient To Nurse

I Don''t Want To

Get Well Because I Love U!

Nurse : U Wont Get Well Either,

Bcoz Doctor Has Seen U

Kissing Me

& He Loves Me Too
Agar Larki Ko Ulti Aaye
to Us K Parents Poochte hain...

Kaun Tha Wo Kameena !

Agar Larkay Ko Ulti Aaye to us K Parents Kehtey hain....

Kameenay Kya Sharaab Pee Kar Aaya hai !

MORAL .

ULTI Larki Ko Aaye..
Ya...
Larkay Ko...

KAMEENA

Hamesha
Larka hi ho ta hai.


GEO KAMEEENO
Dhanya Rs=3 Mirch Rs=5 Palak Rs=15 Aaloo Rs=20 Teenday Rs=30 Tomato Rs=40 Yeh sab tu mehanga hai... par sms tu sasta hai! phir karti kion nahi? kanjoos.