muqadar

muqadar
Sirf 2 log muqadar walay hotay hain
.
1-woh jinhay sacha pyar milta hai
.
"AUR"
.
2-wo jinka Tarbooz Laal nikalta ha
  

Apr, 12 2011     116 chars (1 sms)     3277 views       Funny

more Funny SMS Messages

Q) "Woh Kaunsa Sawal Hain Jiska Jawab Aaj Tak Koi Khoj Nahi Paya?...




Socho...........












Socho............






A) "Choli Ke Peche Kya Hain"


1 Memon se marny k Baad farishty ne Pucha:

''''koi naiki ki thi Duniya mein?
Memon: "haan aik faqeer ko 1 Rupiya dia tha, 1 Masjid mein 1 lota Rakhwaya tha, 1 Hospital ko 5 Rupay diye thay, farishtay ne kaha,
Ye lay apne 6 Rupay, Lota Pakarr aur Dozakh mein chal Shabash.
Biwi Shohar Se
"Tum Shaadi k Baad
Badal Gaye Ho !"

Shohar:
"Mene Tumhei''n Pehly
Hi Bata Dia Tha k
Mujhy Shaadi Shuda
Larkio''n Main Koi
Dil-chaspi Nahi .." ;->
Subha
SMS


Shaam
SMS


Din me
SMS


Raat me
SMS


Ghar me
SMS


Office me
SMS


Jeena
SMS


Marna
SMS
Akhir kya he ye SMS??




S = SUB
M= MIL ker
S = SOCHO:-)
ICC has decided to shorten
the duration of next world cup

it will consist of

opening ceremony

photo session

and

presenting world cup to AUSTRALIA
Zardari to Shopekeper:
Aaj k bad mera kutta bhi dukan pe aye to tumhain uski izzat karni hogi..

Shopekepper:
Bohat behtar janab appka kutta aye ga to main samjhun ga k aap aye hain:-)
''r--._,---------.¤
"-, .c-.-----"""''
/ i--''
C__J

Tere ko tapkane ka nahi,samjhane ka hai.Ajkal tere SMS kahin or jarele....
Ek Larka Apne Papa Se:

Papa Me Ne B Apni Shadi Pe Kanjrian Nachani Hain Aap Ki Shadi Ki Tarha

Papa: Kute Deya Putra O Teriyan Phuphian Sann.
Teacher:IF EUROPE IS 2WARDS UR LEFT SIDE. . . .

AFRICA 2WARDS RIGHT SIDE. . .

AND ASIA IN FRNT . . .

DAN WAT WIL B AT UR BACK SIDE?

studnt:SIR . . . . .

MENE ami SE PEHLE HE KAHA THA K SIR MERE phati pent DEKH LE GEY . . . . . . . . . ;->
In my past life, god said a gem is going to be born on (date) and i give u a boon that u get to be this beautiful gem''s friend...couldnt ask for anything more but thank the god for giving me a friend like u...happy birthday and dont forget that someone somewhere is wishing for ur happiness on every falling star.
We had Submissions in college.

No one could complete on time,

The girl who submitted her submission first was given a " late" remark.

Next guy was given a " very late" remark.

And the next was a " very very late" remark.

And fortunately, For the guy who submitted the last, was given a "LATEST" remark :->

Ek aadmi raat ko 3 baje utha or, Tahajjud parhne k bad dua mangte waqt bola..

''mere Mola sab so rahe hain or mai teri ibadat kar raha hoon,

to saath wali charpai se Aawaz aai

''kamine tu apni dua maang humari kyun shikayat kar raha hai... ;->