muqadar

muqadar
Sirf 2 log muqadar walay hotay hain
.
1-woh jinhay sacha pyar milta hai
.
"AUR"
.
2-wo jinka Tarbooz Laal nikalta ha
  

Apr, 12 2011     116 chars (1 sms)     3258 views       Funny

more Funny SMS Messages


Girl to Boy: Hum apney betay ka naam kia rakhain gey?

Boy!

Very Simple..
Ager shadi se pehley hoa to..
Asif Zardari,

Oor ager baad main hua to Nawaz Sharief..:-)

Aaj
achanak
hath
pe
ek ansu
gira
main ne
us
se
poocha
ay
aansu
tum
kyun
bahir
aaye
ho?



Aansu bola:


"Abey apne kam se kam rakh"... ;->
Kanjoosi Ki Zindagi Kia Jeena
Kabhi Humari Terha Bhi Jiya Karo
Roz Mere Sms Parh K Sharam Nahi Aati
Kabhi Khud Bhi Sms Kia Karo...... ;->
Mere Ishq Ki Bowling Ne Uske
Dil Ki Wicket To Gira Di pappU Lekin,

Meri Taqdeer Ko Dekho!
Uska Baap Umpire Tha...
No ball day di... ;->
X Kuze Me

Apne Haath Uppar Utao
Ab Dono Haath Jor Lo



Ok


Ab Apni Aankhain Band Karo

Aur

Sachey Dil Se Dua Karo

K ?



K ?


K ?


"Ya ALLAH Humari Light Aa Jaye ..." ;->
''CONGRATS" U have been awarded an M.B.A degree
For not Smsing me.
MBA means ''Member of Bhikari Association''
Kindly forward it 2 all M.B.A''s.''
Itni Shiddat Se Maine Paas Hone Ki Koshish Ki Hai,

k har teacher ne mujhe marks dene ki saazish ki hai,

Ye exams bhi apne hindi filmon ki tarah hote hain,

ant tak sab kuch achha ho hi jata hai-HAPPYS ENDINGS.

Agar tum kisi paper mein paas hona chahte ho,

to saari kaaynat tumhe usko paas karane me lag jati hai,

aur agar aisa nahi hota.. to exam abhi khatam nahi hue,

SUPPLY abhi baaki hai mere dost..!
// Height Of
Job Frustration //




A Toothbrush Telling
That,
It Has Got The Worst
Job In The world
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

In Front Of Toilet
Paper... ;->


When U Take My Name
Slowly, I Die In The
Spot ...






Samajh Aai ???









Nahi Aai !!









O Yaar !!
Jaddon Holi Jaee
Lena Aen Mera Naam
Main Thaan Marr Jaandi
Aan ... ;->
When Ever You Are Surrounded By Disappointment And Couldnt Find Any Hope Then Remember
.

.

.

.

.

.

Pio Cocacola Aur Karo

Bb R R R R R R R R R R R R R R.
''Punjabi version of baby baby yes mama!

Kaki kaki
Haan beybay!

Phak di cheeni
Na beybay!

Jhoot bakdi
Na beybay!

Lawan jutti
Na beybay!

Khol bootha
Ha Ha Ha!''
What happened 2 ur network?
I tried 2 call u
but the operator
said "Welcome 2 the jungle,
the monkey u r
trying to call is
on the tree....Plz try later."