muqadar

muqadar
Sirf 2 log muqadar walay hotay hain
.
1-woh jinhay sacha pyar milta hai
.
"AUR"
.
2-wo jinka Tarbooz Laal nikalta ha
  

Apr, 12 2011     116 chars (1 sms)     3275 views       Funny

more Funny SMS Messages

Pundit-Tumhare Jeevan Me 6 Ladkiya Aayengi.
Boy-Wow,Kya Baat Hai.
Pandit-Jyada Khush Hone Ki Baat Nai Hai.
1 Gharwali Or 5 Betiya Hai.
Boy to Girl:
"Tum to 14v ka Chand ho."

Girl:
"Sach kya Main itni Khubsurat hun?"

Boy:
"Arey nahi !!
Main to Ye btana chah raha tha Tum itni Gol matol ho." :-)
Advertisements By The Manufacturer Of LAdies Panties

" We Dont Claim That We Are The Best In The World But We Are Closed To The BEst Thing In The World "
DON K Fone ka Intazar tu 11 Colleges ki Larkiyanm Kar Rahi hain.



Mager DON ka Fone Ana Mushkil he nahi NamumkinHa.



Kiyn k DON K Pass tu

.
.
.
.
.
Balance hi nahi hey :D
2009 Is Coming

Wish U A Very
HAPPY NEW YEAR
Valentine''s Day
Basant
23rd March
14 August
Eid Ul Fitr
Eid ul Azha
Frndship Day
Mother, Father
Dadi, Dada
Nana, Nani
Children''s Day
Happy B''day
365 Gud Mornings
Aftr Noons, Evenings''
& Nights

Roz Roz Ka Drama Nhi
Hota Mujh Se
Ab Pura Saal Mat Kehna
Msg Nhi Kia ... ;->
Baap Betay K Skool Se Wapis Aya Aur Bola
Beta School Se Shikayet I Hai

Betay Ne Kaha
''Konsi Shikayet Papa ,Mein Toh Mahinay Sy School Nai Ja Rha..
Agr apko 18 sal ki larki jhuk kr salam kry to apko uski kya chez nazr ayegi?













Us ki achi tarbiat..


Bhai hath j0rta h0n kbi to sahi s0cha kro =P ;->
'Katrina:
Me Tuhmare liye sub chor dungi,
Salman:
Ami Abu?
Ktrina:G
Salman:
Khana pina
Katrina:G
Salman:
Friends?
Katrina:G
Salman:
"Jo ye msg parh raha hai os"
ko B?

Katrina:
Zuban sambal k bat kar Salman!

Me sb ko chor sakti hun lekin apne bhai ko nhi.
Bhaiya G smile'

Mobile Oscar Awards 2009:

_O_
\[ ]/
[ ]
[___]


"BEST SMS Sender" Award Goes To

(''HumAyuN'')

Ab Jealous Ho Kar Apna Naam na Likhna. :-)
3 chezao k damn khabi na chorrain.
*
*
shrafat:-
*
*
sadaqat:-
*
*
or
*
*
in ki larkian.
A Couple Before Marriage
"MAD" For Each Other ....





Affter Marriage
"MADE" For Each Other





And





A Few Years Latter
Aap ki kanjoosi humare dil
ko bha gai
humain bhi apney balance ki qadar aa gai
socha ab aap ko message na karain
magar kambakhat dosti humain yaad aa gai... ;->