koi na hay aisa.....?

koi na hay aisa.....?
koi na hay aisa.....?



koi nai hay aisa....?



"Waves Triplet" k Jaisa. ha ha ha
  

May, 20 2010     92 chars (1 sms)     3232 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ciggerete Ek Lanat Hai . . .





Jo Humare Nau-Jawano Ko Tabah Ker Rahi Hai . . .




Aao Mil K Is Lanat Ka Khatima Karen . . .






1 Packet Aap Khatam Karo



1 Packet Hum Khatam Kerte Hain . . . ;->
PathaN to Nurse: agar larka ho to kehna papo pass hogya..

agr larki ho to kehna papo fail hogya..

Laikin Nurse ne bahar aa ker kaha k ..

PAPO ki compart ayi hai


Aaap main say har koi nashta karta hoga, har koi anda(egg) bhi subha subha khata hoga.......
agar aap ki mom kisi din aap say aakar yeh kahain k
egg main say ek memon nikla hai tou hairan na hoeay ga kyun k jarasim or memon har jaga hote hain.
The 1st Advice Of
Father To His Son
When Son Got His
Driving License Made,
Is
“Remember 1 Thing Son
If U’re Going To Hit
Anything, Make Sure
Its Cheap”
Ek Faqeer Ne Doosre Faqeer Se Poocha: Tum Ne Wo Bridge Wali Jaga Q Chorh Di Wahan Tou Khoob Kamai Hoti Thi
Pehla Faqeer: Mene Wo Jaga Apne Chote Bete Ko Birthday Pe Gift Ker Di . . . ;->
Three Things i
LIKE about YOU
1.


2.


3.


Arey Yaar kuchh to acha kiya hota zindagi mein
''You are equal to sixty james bond!


How??


007 * 60 = 420''


Tring Tring Tring.

Sardar: Hello kon bol raha hai?
Other side: Ji, main bol raha hon.
Sardar: oye ye to kamal ho gia,
idhar se bhi main hi bol raha hon.
''Aik Kanjoos K Ghar Ko Aag Lag Gai Or Wo Apnay Ghar Ko Na Bacha Saka.
Kion?
?
?
?
?
?
?
?
KION K WO SARI RAAT FIREBRIGAD KO "MISS CALL" MARTA RAHA.''
Height Of Bravery . . .











Going Late In Class, In Tore Jeans & Sleevless
Entring Te Class Widout Permission
N Sayin To Madam
''''Hey Sweety Carry On , Don’t Stop'''' ;->
In akhon se sapne churaya na karo

Hamari DOSTi ko azmaya na karo

Tumhare aik sms k badle 100 calls kar doon

Par shart ye hy k tum fone uthaya na karo.
Ek Pathan ki 10 Betiyan thin:

Phir jaa kar usko Ek Beta Hua...

Pathan ne uska Naam kya rakh hoga???





Zaroorat Khan.