Mujhe kisi mehngi

Mujhe kisi mehngi
Begum: Mujhe kisi mehngi jagah le k chaliye na ji.

Shohar: Chalo tayyar hojaoo..Petrol Pump chalte hain.

GEO MUSHARAF..!
  

Jun, 16 2010     126 chars (1 sms)     3311 views       Funny

more Funny SMS Messages

Teacher:
ITFAQ Ko Jumle Main Istamal Kro...,



Student:
Mere ABU & AMI
Ke "SHADI" ITFAQ Se Aik He
Din Hvi...... :-D
kyun duaein maang rahe the humari haar ki ! Indian bhaiyon ?

Yahi soch lete k Cup Sania k sasural mei he aa raha tha. . . ;->
Ek Kisan Gadi me Gehun le Ja raha tha
Police ne usko rok liya

Sipahi: Kya h isme?
Kisan: Gehun


.


Sipahi: Abe Hath mila main bhi GAY Hun

| !
| !"\(-.-)
| ! //>
| ! _/\_
tring ... tring
yaad dilane aaya hoon...

apke sms nhe aa rahe!

sms karo wrna ghanti kharab kar k bhag jaonga.. ;->
Easy Ways to Die :

Take a Cigar Daily - You will die 10 years early.

Drink Alcohal Daily - You will die 30 years early.

Love Someone Truly - You will die daily .... ;->
Urdu Ki Pehli Book...1947

Alif...Annar
By....Bakry
Py....Pankha
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Urdu Ki 1st Book 2008.

Alif...Aataa
By....Bijli
Py....Petrol
A drunken LALA falls from 3rd floor,people
gather around him & ask''Lala ji ki hoya?
Lalaji replies,''pata nahi.main v hune aaya haan.
Har Safar me Aapka sath Hum denge,
Aapne Pyar ki saugat
Hum Denge,
Girne lage to hath hum denge,

Or

Na bhi gire to?

1 laat hum denge.
Santa Ek Baraf Ka Tukda Utha Kar Use Gaur Se Dekh Raha Tha.

Banta- Kya Dekh Rahe He??

Santa- Dekh Raha Hu Ye Leak Kaha Se Ho Raha He!!
Girl:Kon ho tum?

Boy:hasrat tumhari,

Girl:takte ho kia?

Boy:Surat tumhari,

Girl:karte ho kai?

Boy:poja tumhari,

Girl:kafir ho kia?

Boy:aisa hi sahi,

Girl:chahte ho kia?

Boy:muhabat yumhari,

Girl:pachtao gay?

Boy:kismat hamri,

Girl:Married hoon main.
Boy...
.
.
.
.
.

.
.
.
MA KI KUSS TUMHARI.;->
Kal 125 logo ko
bewakoof banaya.
Kaise?






niche dekho..













Bas,
Aise hi..
Ha...Ha...
Ab 126 HOGAYE.....;->
Bantas advise:-
Dont carry umbrella during rain
Keep WHISPER on ur head
ye ghanto tak geelepan
ka ahsas nahi hone deta:D