Aik Elephant agar

Aik Elephant agar
Aik Elephant agar
Nangey Aadmi ko
dekhay ga to kha
Sochay ga?

Nahi Pata?
Ye hi k..

ye Aadmi iti si soond se paani kesay pita hoga..?
ha ha ha ha ha r
Nangey Aadmi ko
dekhay ga to kha
Sochay ga?

Nahi Pata?
Ye hi k..

ye Aadmi iti si soond se paani kesay pita hoga..?
ha ha ha ha ha
  

May, 19 2010     302 chars (2 sms)     2975 views       Funny

more Funny SMS Messages

Whats
difference
between
first NIGHT
&
LAST NYT?
.
.
.
If
u
sleep
on
FLOWERS,
its 1st NIGHT!
.
.
.
If
u
sleep
wid
FLOWERS
on
u,
its
LAST NIGHT..!
''1 Pathan Bap Ki Death Par Bohat Roya
Phir Uski Behan Ka phone Aya,
Pathan Or B ziada Rone Laga
Logon Ne Pucha,kya hua?
Pathan: Meri Bahan K Abu Ka B Intiqal Ho Gya
Today is Newspaper,
Yesterday is Wastepaper,
Life is Testpaper,
and
Friendship is Bestpaper,
so don''t use it as Tissuepaper''.:-P
U May Have 10 Ppl 2 Talk

U may Have 100 Ppl 2 Care

U may Have 1000 Ppl 2 Love



But

U have Only 1 Crazy Frnd

Who Disturbs U Ne Tym


N


That''s me . . . =)

Real Story

At A Privat Party Meera Was Invited!
Suddenly Meera said Sumthing Dat There Was Pin Drop Silence!

Meera: Waiter Meri Coke Mei SNOW Daal Dien Plz.
Please Is Number Se Aanay Wali Koi Call Recieve Na Karen.

For God Sake!

.
.
.
.
.
.
.

03216307893 (Sender Number)


Balkay Thori Ghairat Dikha Kar Khud Call Kar Len. :-)
During the match

batsman LBW hoa

1 pathan 2sre se :log hm ko pagal samajhty hn,
yahan to sab pagal hn,

lagi batsman k hy aur cheekh bowler raha hy.
American: Can U swim?

Pathan: No

American: Dog is Better den u

bcz It Swims

Pathan: Can u swim?

American: Yes

Pathan: then whats the Difference between u & Dog.
A Lawyer Sent An Overdue Bill 2 A Client

With A Note Tht Read:Dis Bill Is 1 Yr Old

By Return Mail The Lawyer Had His

Bill Back W/A Note Tht Read:Happy Birthday!
New Economic Lingo -
Crisis Special

1. CEO - Chief
Embezzlement Officer

2. CFO - Corporate
Fraud Officer

3. VALUE INVESTING -
The Art Of Buying
Low & Selling Lower

4. STOCK ANALYST -
Idiot Who Just
Downgrade Ur Stock

5. PROFIT - An
Archaic Word No
Longer In Use ... ;->
AgAr aap kisi Larki ko kahain
I LOVE YOU aur Larki aap ko kiss kar
ke apna mobile numbr Day dy
to
.
.
aap
Iss ko kya
kahain gay

Zahir he
.

.



KHUWAB.. :-D
Life main ek baat hameshan yaad rakhna
..
..
..
..
k
..
..
..
..
..
cream biscuit main cream hoti hai

lekin
..
..
..
..
..
..
tiger biscuit main tiger nahi hota...