Qayamat k 4 sign

Qayamat k 4 sign
Qayamat k 4 signs

1-Logon k eeman jatay rahen gae


2-Har ghar se ganay ki awaz aye gi


3-Zalzalay aein gae



4-Logon k pass balance hoga aur wo SMS nahi kia karain gae..
  

May, 21 2010     186 chars (2 sms)     3375 views       Funny

more Funny SMS Messages



Hum India se buhat peechay thay..
Lekin,
Hamari,,
Qoum ne Saabit kiya k wo kisi se Peechay Nahi..
Aaj,,
Hum India se,,
poray

30 mins agay hain.
GEO ZARDARI ;->
I''m so proud of
.... M Y S E L F ....

I finished a
Jigsaw Puzzle
In 6 months

And

The box said
2 - 4 years ... =P =D
''Dear Friends.
I''m switching Off My Number,
Due to My Exams Because I have to Work Hard to Get Good Grades
Plz contact Me after


.
.
.
.
.


15 Mins
Jab Mera Dimag Set Hojae. :-
Benzeer apne kataab ma likhti hai
A for apple.
B for banana.


Bilawal k abu zara jaldi "oper" ana:-)
Khuda kare k ye saal apko raas aajaye.
Jesay aap chahey
wo aap k paas aajaye.
aap sara saal kanwara na rahey.
aap ka rishta lay kar aap ki saas aajaye.
Ek Faqeer Ne Doosre Faqeer Se Poocha: Tum Ne Wo Bridge Wali Jaga Q Chorh Di Wahan Tou Khoob Kamai Hoti Thi
Pehla Faqeer: Mene Wo Jaga Apne Chote Bete Ko Birthday Pe Gift Ker Di . . . ;->
I Never 4get My
Sincere Frndz


Whn I c Some Faults
In Them


I Keep Patient & Just
Realize That
















"Ab Har Koi Meri Terha
Perfect Tou Nahi Ho Sakta Na" ;->


Kisi ko"ISHQ"ki tarap maar deti hai,

Kisi ko"PYAR"ki gehrai maar deti hai,

Jo is se bach jaye, use "Pakistan ki Loadsheding" mar deti hai. . . ;->
One Lady Delivered Twins, Surprisingly One Is Boy & Other Is Dog
How Is It Possible
Her Hubby Is A Vodafone User
Wherever He Goes His Network Follows =P ;)
A
B
C
D
E
FG
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
























Par lya karo kabhe purani yadied taza ho jati hai.->
Question Of The Year
Students raat ko Q parhte hein?






Q?





Answar:
Q k din me to dhoop parhti hai... ;->
(",)
<))>
_/?_ genius hun bhai genius... =P
Which is The Best Place To Get Higher Education...?




KArAchi UNiverSiTy..!





PunJab UniverSiTy..!





OXforD UniverSiTy..!





No.. :P





Aeroplane... ;->