Qayamat k 4 sign

Qayamat k 4 sign
Qayamat k 4 signs

1-Logon k eeman jatay rahen gae


2-Har ghar se ganay ki awaz aye gi


3-Zalzalay aein gae



4-Logon k pass balance hoga aur wo SMS nahi kia karain gae..
  

May, 21 2010     186 chars (2 sms)     3377 views       Funny

more Funny SMS Messages



Amir Khan ne
3 IDIOTS mai Table pr Delivery Kr K Konsa Karnama Kardiya!!
.

.

.

.
Hum Pakistaniyo Ne Tu Rickshay Mai Delivery Kar Dali... =P

GEO PAKISTANI ;)
What''s The Difference Between P|easur & Torture.................?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
P|easure Is Thinking Of U
&
Torture Is Thinking Of U Too MucH.......... :p
Ek admi ki ammi ke NIC per beva likh diya gaya
woh admi gusse mein apne abba ke saath
Nadra ke office gaya
or pathan manager ko bola isse shahi karke do,

Pathan manager ne pistol nikali
Or uske abba ko mar diya
or bola yeh lo shahi ho gaya
Wanted" A Heroen for Pakistani Movie
Height "koi b chaley ghee"
Waist "Minimum 36''
Age "Starting from 38"
Tone "bharkein mar saktee ho"
Action "Machine gun utha aur chala saktee ho"
MSG karne pe jo mrtay hain..

CALL karne se jo darty hain..

BAD LUCK to dekho...!!!..???

Aisy KANGLAY dost meray he pally parte hain..!!!. ;-)
OLD LOVE storY

Starts frm
Eyes
Grows wid
Gifts
Ends wid
Tears

New Love Story

Starts Frm
Mobile
Grows wid
Balnce share
Ends wid
Sim change.
Jeet K B Har Gaya Me Pyar Ki Bazi Yaro

Me Uska DEVDAS Tha Wo Thi Meri PARO

Wo Guzar Gaye Pas Se Nazar Tk Na Milai

Q K Me Cycle Pe Tha Us K Pas Thi Pajero :->
Movies Related to College Life

Exam == Kalyug,
Classes == Kabhi Kabhi
Viva == Encounter
Examination Hall == Chamber of Secret
Examiner == Mrityudata
Course == GodZilla
Paper Correction == Andha Kanoon
Exam Time == Qayamat se Qayamat Tak
Question Paper == Paheli
Answer Paper == Kora Kagaz
Marks == Ashambhav
Paper Out == Plan
Cheating == Aksar
Result == Sadma
Pass == Ajooba / Chamatkar
Fail == Devdas
Vacations == Masti
KT == Aakhri Rasta
gADHA B JO NA KHAE WO
GHAS HO tUM.

Stupid, idiot bakwas ho
Tun.

52 jokers wali tash ho
Tum.

Insan 3rd class ho tum.


Per jo b ho yar dost bohat khaas ho tum..;->
SMS SMS SMS


SMS SMS SMS



SMS SMS SMS

SMS SMS SMS


S
M
S

SMS




S
M
S



S M S



S-Weet
M-orning
S-tarts now..
"GOOd Morning"

keep smiling.
''Girl to Sheikh: tum mujhay apni Ring de doo
es ko dekh kar main Tumhain yaad karon ge
Sheikh:
Tum ye soch kar yaad kar lena, main ne mangi the us ne nahi di''
Molti Foam Ki Advertisemet Me Bachi Dua Krti Hai

"AY Khuda Meray Abu Salamat Rahain,
Ay Khuda Meray Abu Salamat Rahain"
Samjh Nahi Aati
Slamti Ki Dua
Foam K Metress Se Bachnay Ki Hai Ya Mom Se???