Qayamat k 4 sign

Qayamat k 4 sign
Qayamat k 4 signs

1-Logon k eeman jatay rahen gae


2-Har ghar se ganay ki awaz aye gi


3-Zalzalay aein gae



4-Logon k pass balance hoga aur wo SMS nahi kia karain gae..
  

May, 21 2010     186 chars (2 sms)     3361 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Labon ne aajkal muskurana chor dya hy
Khwabon ne palkon pe aana chor dya hy
Nahi khulti hai ankh ab to sehri mein
Shayed ap ne peepa bjana chor diya hy''
Pehle mujhe aapne dekha, phir aap mere peeche aaye,
aate gaye, aate gaye, aate gaye, aate gaye, aate gaye, aate gaye,
phir kya! mujhe 1 Rupeya dena he para.
meri ankhon mein basa hai tu,
meri dharkano mein racha hai tu,




huuuunnnnnn

In sab batoon pe kar raha hai yaqeen,
ab khud soch kitna bada ghadha hai tu

Sms B Bade Kamal Ki Chiz H
20 Gadho Ko Sms Karo
10 Padte Hein
5 Ko Samjh Me Aata Hai
4 To Kanjus Hote Hein
1 Murga Kismat Se Fasta Hai

Jo Reply Karta Hai
Hello JAn|x . . .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Jagte Raho . . .

This Msg Is Brought To You By Wapda / Kesc . . .


Keep Sm¡L¡nG


T R U T H

Women never have
anything to wear.."
Don''t question the
racks of clothes in the
closet
You''ll b answered
everytime,
"You just don''t
understand" ;->


Baap Betay K Skool Se Wapis Aya Aur Bola
Beta School Se Shikayet I Hai

Betay Ne Kaha
''Konsi Shikayet Papa ,Mein Toh Mahinay Sy School Nai Ja Rha..

This Lite Going Tym Is Brought To You By:

Radio Mirchi Fm
(suno,sunao,life banao)

Media Partner Ibm

Wild stone 4 men

New Vival Soap(khoobsurti ander se nikhare)

Happy Loadshading...=P;->
Vijay:My Uncle knew the exact
date of his death before 1 month...
Das:How is it???
Vijay:Judge told him the
date one month before...!!!
Question: why did GOD create Husbands? Because Fingers, Candles, Vibrator, Banana, Kheera, Lokkie, Lamba Bangan, cannot pay for SHOPPING.
If Rakhi Sawant started acting in Ekta Kapoor soaps as the Drama Queen, what would be the name of the serials ?

Kyonki Saas bhi Kabhi Item Girl Thee
Kahin Kissing Roz
Kyaa Hoga Mika Kaa
''agar aap ko apni ''GIRL FRIEND'' k past or future k baray main jan''na hai to apni girl friend ka number mukammal namm or patay k sath is no. par send karain,
03343004071

"HAQ BABA, SACH BABA"

**zarori note**
"baba g ka number change kar k apna number likhna bohat bari beghairti ha''''''