Qayamat k 4 sign

Qayamat k 4 sign
Qayamat k 4 signs

1-Logon k eeman jatay rahen gae


2-Har ghar se ganay ki awaz aye gi


3-Zalzalay aein gae



4-Logon k pass balance hoga aur wo SMS nahi kia karain gae..
  

May, 21 2010     186 chars (2 sms)     3352 views       Funny

more Funny SMS Messages

"Intiqam Ka Behtreen
Tariqa Ye Hai k
Dushman Ko Dost Bana
Kr Dhoka Do ..."






Janab Asif Ali Zardari ;)
Last Night. . . .


I Dreamed I Ate A Ten-Pound
''''Marshmallow''''



&



When I Woke Up





















The Pillow Was Gone . . . ;->
Hum Kabhi Aap Se Khafa
Nahi Hotey

Pyar k Rishtey Bewafa
Nahi Hotey

Aap Bhaley Humain
Bhula Ker PEPSI Pii Lo

Hum Aap Ko Yaad Kiye
Bina Paani b Nhi Peetey ;->
Maa


Maaaa


Maaaaaa


Maaaaaaa


Maaaaaaaa


Maaaaaaaaa


Maaaaaaaaarch



What iz dis?


Stupid..!



This iz
"LONG MARCH"
- K r R r A z Y -


T r u t h
H u r t s

May Be Not As Much As

Jumping On A Bicycle
With Seat Missing ...
But It
H u r t s ... =P ;)
Khan ko kisi ne bataya k jore asmano par bante hai..
Khan bazar se kapra le kar aaya 0r uper ki taraf m0un kar k bola "ya Allah ye mera jora b banade" . . . ;->
ooiy yaroo
.
.
.
.
.mery dil ki taroo
.
.
..
.mery pearoo

.
.
.
mery tabiedaroo
.
.
.
.husan k parwanoo.
.
..
.
ary oo dewanoo
.
.
.mujhy kabi to jano
.
.
.
jo be mily bacha osy kis karo

.
.kia yaar kabi to mujhy mis karoo

.
.
flert ko tum end karo


.
mujhy kuch achay sy funy sms send karoo


Teri yaad dil se jane nahi denge,
Tere jesa dost khone bhi nahi denge,

Sharafat se roz SMS kia karo warna,
Ek kaan k niche denge or rone bhi nahie denge
Paper mei is Liye Mere 100 Number Aaye hain pAppu...



Likh k Aaya tha...
" HAR SAWAAL KA Ek HE JAWAB ALTAF ALTAF " =P ;->
Q: What Difference Between Luv Marriage and arranged Marriage?
Ans: 1st One is sucide and 2nd one is a well planned murder
jungle me raheta hon
kaato par sutatta hon
jab bhi teri yaad sataati hai
pine tree pakad kar rota hon

Some Of The Unrefusable Facts Of Today''s World.
Today We Have Bigger Houses But Small Families,
More Degrees But Less Common Sense,
Advanced Medicines But Poor Health,
Touched Moon But No Contact With Our Neighbours,
High Income But Less Peace Of Mind,

Free Sms''s But No Intention To Send Anyone.. =P ;->