Qayamat k 4 sign

Qayamat k 4 sign
Qayamat k 4 signs

1-Logon k eeman jatay rahen gae


2-Har ghar se ganay ki awaz aye gi


3-Zalzalay aein gae



4-Logon k pass balance hoga aur wo SMS nahi kia karain gae..
  

May, 21 2010     186 chars (2 sms)     3368 views       Funny

more Funny SMS Messages

What is height of Active laziness?

Asking for a lift to house while on a morning walk.
Qasam Ki Qasam Tum Bohat Khubsurt Ho

Dunia Ki Nazr Se Khud Ko Bacha Lo

Kajal Ka Tika To Tumhary Liye Kam Hai Jana

Ek Kala TAWA ApnY Gale Me Latka Lo.
''Jab koi Dost kisi Dost k
Haq main Dua kerta hy
to wo dua is k Dost se
pehly is k apny Haq m
Kabol hoti hai
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Allah kary Tumari Shadi jaldi ho jay.''
Kabhi dost kahte the,
jaan bhi mango to hazir hai,
aaj wo apni girlfriend ko
jaan kahte hai
?
?
?
?
?
Salo ab hazir karo apni jaan.
Once upon a time, there were two friends ''JO'' ans ''SO''.both of them were dudes.
One day they decided to go to a jungle.
while going through jungle, A HUGE SNAKE COMES IN FRONT OF THEM!!

JO gets frightened , but SO dies!!

WHY??
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..

A: JO darr gaya..SO marr gaya
Height Of Smartness. . . . .

Professor: Only Wise Men Hesitate. . . Fools Are Always Confident. . .



Student: Are You Sure Sir. . . ?
Men tie the watch to their wrist facing up

&

Women tie the watch facing down


You know Why???
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
To see the time...!!!
B4 u speak.
(listen)

B4 u pray..
(forgive)

B4 u quit..
(try)

B4 U hate..
(love)













B4 u die.
(Apni Property Mere Naam Kar dena)


Apni Pasand Ka
Number Choose Kare''n

10 , 20 , 30 , 40 , 50
60 , 70 , 80 , 90 , 100





















Aur

Utna Balance Mere
Number Pe Easyload
Kerw De''n ;->
Bari shidat se intazar hai us sawal ka


jis k jawab me hum kahein
Qabool hai
qabool hai
qabool hai
Agar Koi Aap Ko
Dukh De, Takleef De
Aap Ko Roney Pe Majbur Kerde
Tou Aap B Us Ko Rula Sakte Ho







Pata Hai Kese ???




















Us Ki Aankh Main Ungli Maar K ... ;->
What’s the diff between Dava & Daru?
Dava is like girlfriend,
that comes with expiry date and Daru is like wife,
Jitni purani hogi utna sir chad ke bolegi.