Qayamat k 4 sign

Qayamat k 4 sign
Qayamat k 4 signs

1-Logon k eeman jatay rahen gae


2-Har ghar se ganay ki awaz aye gi


3-Zalzalay aein gae



4-Logon k pass balance hoga aur wo SMS nahi kia karain gae..
  

May, 21 2010     186 chars (2 sms)     3365 views       Funny

more Funny SMS Messages

Achon Se Zyada
Tum Achay Ho,

Sachon Se Zyada
Tum Sachay Ho,

Mene Kaha
Mujhe Tum Se Mohabbat Hai,

Wo Boli "PAPPU"

Sharm Karo
Abhi Tum Bachay Ho... =P ;-> o_O
Door Se Dekha To
''Sher'' Tha



To







To



Pas Jane Ka To Saval Hi Nahi Uthta !
Ek pal me bhula diya hamko, ek pal me juda ho gaye, abhi to mere
saath the, abhi na jane kahan kho gaye, kahi soh to nahi gaye?
Mere doston ki pehchan itni mushkil nahi hai
Fraz…

Wo sb se aagy hotay hain jahan chawal taqseem hotay hain.
(.”)/’
<¡:¡ oy ik plate
_/ /_ edhr v.


,.+""-., ,.-""+,
#( -_-) (-_- )#
("<>") ("<>")
""-., ,.-""

Remember
























Bachy 2 hi Achay..;-)
One day de Fat Ram Singh visits Dietitian..

Doctor Said: Run 8 Km for 300 days...


Ater 300 days Ram Singh ne phone kiya....


sir mein slim ho gayi..lekin

Doctor: lekin..?


.
.
.
.
.

2400 km away from home...!
1 Dafa 1 molvi movie dekh raha tha.

Doosra admi:molvi sab ap nay tu kaha tha
k ap movie nai dekhtay.


Molvi:mai is ko nafrat ki nigah say dekh raha hon...:-)
TechAr BAngALi StudEnt sE:

Is JuMLe ki Urdu bAtAo

"My BrothEr cAn''t Cook."





BAngALi:

"HAmArE BhAi k0 PokhAnA nAi atA"... ;->
2 Makhiyo''n Ne Hotel Me Khane Ka Order Dia.

1st : Mere Liye POTTY le Aao LEHSAN k Sath

2nd : Mere Liye B Le Aao Lekin LEHSAN Mat Dalna
Muun Se Buu Aati hy ;->


Mere Ghar K Samne Se Bhagi
Ek GHODI

Wah Wah

Mere Ghar K Samne Se Bhagi
Ek GHODI

Wah Wah


Fir Bhage Tum

Aur

''RAB NE BANA DI JODI''
Q: Wo kon sa department hy Jis
ma Orat kam nhi kr skti,



Batao


Chalo Mein btata hun.

Ans.
FIRE BRIGADE,

Q K Orat ka kam aag bujhana nhi,

Aag lagana hy
free-free-free
breakfast
free-LUNCH
free-DINNER
free-TEA
Just visit
"DATA DARBAR"
&ENJOY unlimited
offers,
paj paj k jao te
Raj Raj k Khao