Qayamat k 4 sign

Qayamat k 4 sign
Qayamat k 4 signs

1-Logon k eeman jatay rahen gae


2-Har ghar se ganay ki awaz aye gi


3-Zalzalay aein gae



4-Logon k pass balance hoga aur wo SMS nahi kia karain gae..
  

May, 21 2010     186 chars (2 sms)     3380 views       Funny

more Funny SMS Messages

Fizaon k badalne ka intzar na kro,

Andhiyon k rukne ka intzar na kro

mobile uthao or mjy sms karo

har bar mere hi sms ka intezar na kro
Mothers hold their

children''s hands

for a short while,

but their hearts forever.
Find ur Japanese Name:
Take each letter of ur name & substitute it with Japanese sound..

A=ka
B=tu
C=mi
D=te
E=ku
F=lu
G=ji
H=ri
I=ki
J=zu
K=me
L=ta
M=rin
N=to
O=mo
P=no
Q=ke
R=shi
S=ari
T=chi
U=do
V=ru
W=mei
X=na
Y=fu
Z=zi

4wd It to Ur Friends 4 fun..:-)
Maa Ne Beti Ko Nasihat Ki
"Jab B Apne Dosto''n Ki
Mehfil Me Betho Jo Kch B
Bolo Soch Samajh k Bolo"

Larki Ne Pareshani Se Kaha
"Ammi Agr Me Soch Samajh
K Bolongi Tou Itni Der Me
Topic Hi Chnge Ho jayega" ;->


Memon Beemar Hua To Check Up K Liye Gaya.

Dr: Drip Lagani Paregi

Memon Adhi Drip Laga Kar Acha Hogaya Aur Bola:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"Baaki Parcel Kardo"
Phone na kia karu DEAR
Mama hoti hain NEAR
Papa se lagta hai FEAR
Baat nahi hoti CLEAR
Dewaron k b hote hain EAR
IS liye SMS karu DEAR
No FEAR n everything CLEAR


T R U T H

Women never have
anything to wear.."
Don''t question the
racks of clothes in the
closet
You''ll b answered
everytime,
"You just don''t
understand" ;->


Pathan public toilet gya to Diwar p likha tha

"Dunya Chand p pohnch gai

or Tm yaha bethe ho?

Pathan niche likh aaya "Bs Ye kr k Hm b ja rha hay" :-


Haqiqat samjho ya afsana,
Apna samjho ya baigana,

Hamara aapka rishta he purana,
Is liye farz tha aap ko batana,

kay garmiyan aa gayi hain,
Ab shuru ker do roz nahana!

jao nahao (,?. *,?.)
Plz Pass Ths Sms
2 All Ur Frnds..

A Person With B/Group B+ Contact $ 03216321777 Needs 2 Bottles Of







PEPSI
With
1 Large Pizza
Thanks :-)

Judge 2 a smart girl
U murdered ur frend jst bcoz she tore a page 4rm ur notebook?

Girl
Yes, bcoz that page had an autograph of "HumAyuN"
Uff ye grlz b na =P ;)
Lady : So, you want to become my son-in-law? Boy: Not really, but I don''t see any other way 2 marry ur daughter!