Dabbey mai Dabba

Dabbey mai Dabba
Dabbey mai Dabba
Dabbey mai cake
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
memon Na ban!!!
SMS bhej :-
  

May, 25 2010     93 chars (1 sms)     3974 views       Funny

more Funny SMS Messages

Teacher: "Johnny, Im Glad To See Your Writing Has Improved."

Johnny: "Thank You"

Teacher: "Now, Finally,

I Can See How Bad Your Spellings Are!!!"


EXam’s song by Munna bhai:

“Chanda Mama so Gaye,
Student sarey jage.
Dekho pakdo yaron,
Ghadi ke kaante bhaage.
Ek pariksha khatam,to duji
shuru ho gayi MAAMU.


Agar koi pathan app ko daikh ke muskurae tou iska kya mutlab hai?

?

?

?

?
DEMAND abhi baki hai mere dost. . . ;->
LALU PRASAD Bus k Uppar Khare Thay
Raste Me Toofan Aya
Dhoti Urh Gai,
Phr Bijli Karki.

LALU Said: "Ek Tou Humri Dhoti Cheen Li
Upar Se FOTUA B Lewat hyn.." ;->
HEIGHT OF COURAGE:

A Senior student during ragging says:

"On ur marriage I will kiss ur wife."

Junior: "Ok fine sir,

but i''m going to marry ur sister!"
two frn are talking to each other
1st: kal tumhare pati pipe se apne flat mai ja rahe the.
2nd:haan pairon mai plaster k baad doctor ne unhe seediyan[stairs] chadne se mana kiya hai
A Punjab Policeman notices his wife stealing Rs 500 note from his pocket

Says to his wife"I caught u red handed"


Wife take him to the corner and says"Ghar ki baat hai 100 rupey may nipta lo"


Life While Doing M.B.B.S

1sr Yr: Yahoo I''m In
Medical College

2nd Yr: Kahan Phans
Gaya? Help Me

3rd Yd: Severe
Migraine, Sumtymz
Pagalpan b

4th Yr: Aah Soon It''ll
b Over

5th Yr: Finaly It''ll b
Over

House Job: I Did It

Job : I Love Myself

W8 a Min !
Sunthing Is Missing


Ohhh !!! Meri
"JAWANI" ;->
Dil ka Dard Humain Batate Kion Nahi

Dosti Ka Haq Hum Pe Jatate Kion Nahi

Mer JaoGe Aise Roz lga Lga Ker

Qabz Hai Tou Hashmi Churan Khate Kyun Nahi :p
Woh aayi muskuraee,

usne kaha,humne suna,

woh kehti gayi hum sunte rahe,

woh chal di,humse raha na gaya ,

bas keh hi diya...

"MADAM ATTENDENCE TO LAGA do."


'' 3 '' Cheezen Hamesha K Liye Bhula Do:

1
DarD

2
GhAM

3
RoothNA

'' 3 '' CheeZAiN KAbhi Na BhuLAnA:

1
"HumAyuN"

2
Us K Msgs

3
US KI PERSONALITY.. ;)

''3'' Kaam kAbhi nA kArnA:

1
Is Msg k0 Edit kArnA

2
ApnA nAAm LikhnA

3
DooSroN k0 Msg Bhej k IMpreSS kArnE ki nAkAAm KoShiSh kArnA... =P ;->
Boss: Itne Kam Kapray Pehan K
Q Aai Ho? Aadha Jism Dikh Raha Hai.
Girl: Itni Salary Mein Yehi Aata Hai!
Boss: Manager, Iss Ko 3 Months Tak Salary Mat Dena