Dabbey mai Dabba

Dabbey mai Dabba
Dabbey mai Dabba
Dabbey mai cake
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
memon Na ban!!!
SMS bhej :-
  

May, 25 2010     93 chars (1 sms)     3979 views       Funny

more Funny SMS Messages

U R My Best Frnd.



Bharosa Nahi?



Chalo Fir KUTUBMINAR Par Chadenge



Me 1 2 3 Bolunga Tum Kood Jana.



Baad Me Jab Tum 1 2 3 Bologi To Me Koodjaunga....!
Paper Aur Thaper mEin kya fark Hai?






Think think...






I know u can Think this,







Abbey





Itena mat soch kha ka dekhle :
Man saw a snake on bed of his Mother-in-law.

Man to snake: Meri saas ko das lay.
Snake: Abay Kya das lay? Main esi say to apna zehar recharge karwata hon.


Sardar ki wife inspecter se!
Mera husband ek hafte pehle aalo
lene gaya tha abhi tak wapis nahi aaya:-(

Inspector bhi sardar tha bola:-
to behan kuch or paka lo:-)
''Saaray gawahon aur bayanon ko

Mad-e-nazar rakhtay huey
ye Adalat

dafa 420 k tahet
$m$ Parhnay walay ko
$m$ na bhejnay k jurm main
.
.
“KANJOOS” Qarar deti Hay.!
In Our Life
Cracks May Come Between Friends..


But
Some Times



Cracks May Come As Friends


Like U.....
Nice Quote:

People says that you can''t live without love...





but I think....



oxygen is more important... ;->
What Foolish Concepts

Society Has ?

If A Watch Goes Bad,

They Say BAND HAI.

And

If A Girl Goes Bad,

They Say CHALU HAI !!.
A public Service Msg


Agr aap k kisi aorat se Najaiz ta-alluqat hain aor us main se koi Bacha Paida ho jata hy to aap us ko kisi koory k dhair Pe na Phainkain .

Balky usy Paal Pos kar Taleem Dilwaien aor . . . !




"Wapda Main Bharti Karwaien"=P;->
"Aham Ellaan"

jald hee pakistan mein wo waqt aaney wala hai,






jab stage k adakaar iss site sey sms pard kar jhughtein lagayein ghey
SANTA : Yaar Banta Meri 1 Problem He !
Oye Yaar Meri Beti Jawan Ho Gau He!


BANTA : Yar Usme Kya He Teri Beti Ko Border Par Bhej De!
*Dua 4 Election*



Ya Khudaya...!!!
Kitaab ko Libray myn rakh,

Sher ko jangal myn rakh,

Teer ko kaman myn rakh,
or

.
.
.
.
or
.
.
.
.
.
or...
PATANG ko aasman myn rakh.....!!!!!!!!!!